czy ginekolog powinien...?

1. Data: 2000-10-09 10:10:35

Temat: czy ginekolog powinien...?
Od: d...@r...linux.krakow.pl (Daniellek) szukaj wiadomości tego autora

Mam takie pytanko, moja Pani się wstydzi zapytać, więc spadło to na mnie :)

Czy ginekolog może/powinien w 5 miesiącu ciąży badać ją poprzez... włożenie
ręki?
Moja kobietka jest bardzo przerażona taką perspektywą - boi się że lekarz w
tym miesiącu ciąży może dziecku zrobić krzywdę badając ją w ten sposób...

Obawy biorą się stąd że kiedy ostatnio była - a był to już początek 4 miesiąca
była właśnie w ten sposób badana i później ją wszystko w środku bolało.
Na początku ciąży było 'tyłozgięcie' ale ostatnio na USG powiedziano nam
że już wszsytko OK - mimo tego moje kochanie boi się iść pokazać to USG i
zrobić badanie...

Pomóżcie...

PS. Wiem że może trochę nieudolnie to tłumaczę, ale ani lekarzem ani kobietą
nie jestem :)

--
Daniellek

2. Data: 2000-10-09 15:00:28

Temat: Re: czy ginekolog powinien...?
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@l...ptkardio.pl> szukaj wiadomości tego autora

Daniellek wrote:

> [...]
> tym miesiącu ciąży może dziecku zrobić krzywdę badając ją w ten sposób...

jesli jest taka potrzeba powinien (obejrzenie czy nie ma rozwarcia i czy
nie ma porodu przedwczesnie zagrazajacego)

Prosze zwrocic uwage, ze kobiete per vaginam w ciazy bada sie nawet
w okresie porodu celem stwierdzenia rozwarcia

P.K.

--
Piotr Kasztelowicz <P...@l...ptkardio.pl>

3. Data: 2000-10-10 19:17:43

Od: Iwa <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
lekarz w
> tym miesiącu ciąży może dziecku zrobić krzywdę badając ją w ten

Tak juz jest. Lepiej, ze bada niz nie i wierzy na slowo pacjentce. Nic
sie nie martwcie, to zycie :)
*******************************
Iwa & 15m Marek
*******************************

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

4. Data: 2000-10-10 20:05:36

Od: Władysław Gaweł <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Daniellek wrote:

> Czy ginekolog może/powinien w 5 miesiącu ciąży badać ją poprzez... włożenie
> ręki?
Powinien.
> Moja kobietka boi się że lekarz w
> tym miesiącu ciąży może dziecku zrobić krzywdę badając ją w ten sposób...

Bez obawy, krzywdy nie zrobi.

> Obawy biorą się stąd że kiedy ostatnio była - a był to już początek 4 miesiąca
> była właśnie w ten sposób badana i później ją wszystko w środku bolało.

no coz, czasem zdarzaja sie b. wrazliwe kobiety a czasem lekarze -
brutale (kurcze, jak pomysle, ze za pare lat moze mnie badac
urolog-sadysta, to mi skora cierpnie na grzbiecie)
Jezeli Twoja kobieta boi sie tego lekarz, to niech go zmieni na innego.
W wolnej Polsce masz mozliwosc wyboru , bo do ginekologa nie jest sie
juz przypisanym w rejonie.

W.Gawel

5. Data: 2000-10-11 06:26:51

Od: d...@l...krakow.pl (Daniellek) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Oct 2000 22:05:36 +0200, Władysław Gaweł <v...@p...com>
wystukał(a):
> [...]
>Jezeli Twoja kobieta boi sie tego lekarz, to niech go zmieni na innego.
>W wolnej Polsce masz mozliwosc wyboru , bo do ginekologa nie jest sie

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi, moje kochanie to przyjęło i pójdzie do
lekarza :)

--
Daniellek

Żylakowate owrzodzenie podudzi +cukrzyca - jakie użyć opatrunki aby przyśpieszyć gojenie się ran?
szpik kostny
Ibuprom kontra Ibuprofen
Znamię z tyłu głowy
Re: Węzły