czy ja moge sie zmienic ?

1. Data: 2003-09-15 20:00:07

Temat: czy ja moge sie zmienic ?
Od: "autechrex" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

odziedziczyłem wiekszosc negatywnych cech po ojcu, on jest nikim nienawidze
go, czasem łapie sie na tym że jestem tak samo zły i porąbany jak on i
ogarnia mnie lęk.
Czy da się coś zrobić, niewiem modyfikacje w mózgu, specjalne leki czy co.
Bo boję się że umrę z cierpienia i bezradności.
Jestem sam jak drzewo od 2 lat, niemam kompletnie nikogo tylko przelotnych 2
znajomych

1. Data: 2003-09-15 21:49:33

Temat: Re: czy ja moge sie zmienic ?
Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "autechrex" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

> czasem łapie sie na tym że jestem tak samo zły i porąbany jak on i

Dawaj na blat - na czym to polega?
Duch

1. Data: 2003-09-16 06:45:19

Od: "uzus" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

autechrex <a...@t...pl> napisał(a):

> [...]
> Bo boję się że umrę z cierpienia i bezradności.
> Jestem sam jak drzewo od 2 lat, niemam kompletnie nikogo tylko przelotnych 2

Diagnoza to początek. Dojdziesz do takiego punktu, jaki sobie założysz.3
kroki do przodu, 2 do tyłu, to zniesie Cię w lewo , to w prawo, to będziesz
szedł, to posuwał się na czworakach. Jeśli wiesz, dokąd chcesz dojść, dasz
radę. Bezbłędnie będziesz odnajdywał obraną ścieżkę.
Pozdrawiam
uzus

1. Data: 2003-09-16 08:18:31

Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

autechrex:
> odziedziczyłem wiekszosc negatywnych cech po ojcu, on jest
> nikim nienawidze go, czasem łapie sie na tym że jestem tak
> samo zły i porąbany jak on i ogarnia mnie lęk.
> Czy da się coś zrobić....

Mozesz starac sie, unikajac bledow jakie pewnie popelnil Twoj
rodzic, rozwinac wlasna osobowosc w sposob pelniejszy niz
jemu to sie udalo.

BTW czy on takze skrajnie nie akceptowal swego rodzica?

Czarek

1. Data: 2003-09-16 08:35:56

Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Taito:
> sugerujesz, że to sprawka genów ?

Podobne warunki srodowiskowe moga stanowic okazje do
powielania typowych zachowan.

Wplyw genow ujawnia sie przede wszystkim w pozytywnych
aspektach zwiazanych z osobowoscia, jak dla mnie.

Czarek

1. Data: 2003-09-16 09:22:51

Od: "Taito" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> BTW czy on takze skrajnie nie akceptowal swego rodzica?

sugerujesz, że to sprawka genów ?

Taito

1. Data: 2003-09-16 13:58:52

Od: "uzus" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

autechrex <a...@t...pl> napisał(a):

> Jestem sam jak drzewo od 2 lat, niemam kompletnie nikogo tylko przelotnych 2
> znajomych

Przyjrzyj się temu drzewu, to drzewo to Ty. Możesz wywołać jego obraz tylko w
wyobraźni, możesz je gdzieś odszukać, gdzie naprawdę rośnie. Podejmij ten
wysiłek i odpowiedz sobie, jakie cechy ma Twoje drzewo, czemu się z nim
utożsamiasz, co w nim Ci się podoba, a co, według Ciebie, jest nie do
przyjęcia. Tak właśnie znajdziesz tzw. dobry kierunek. Ruszaj i nie oglądaj
się więcej za siebie.
Spójrz na samotność z trochę innej strony. To nie przekleństwo: jesteś panem
siebie, nikt nie kradnie Ci życia w idiotyczny sposób, możesz je wypełnić
dokładnie tak, jak chcesz. Może to brzmi dziwnie, lecz samotność to wolność.
To jest wielka wartość. Doceń ją.
Pozdrawiam
uzus

epilepsja
Wisława Szymborska - "Może to wszystko"
osoba po zdiagnozowanej i wyleczonej psychozie hipo-maniakalnej z elementami schizofrenii paranoidalnej - i co dalej?
Freud i opuchlizna
prawo jazdy - trzecie podejście