czy jak bedziesz chory to mamy cie uspic jak naszego psa? [cross]

1. Data: 2006-10-30 13:51:06

Temat: czy jak bedziesz chory to mamy cie uspic jak naszego psa? [cross]
Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

takie mniej wiecej zadala mi pytanie corka pare dni temu :)

PS precyzujac temat dodam, ze pies mial ostra niewydolnosc krazenia,
plyn w plucach, 12 lat, pare innych schorzen niekoniecznie zwiazanych z
choroba wiencowa i byl niezdolny do samodzielnego poruszania sie a ow
akt uspienia mial miejsce gdzies tak w srodku lata

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

2. Data: 2006-10-30 14:13:43

Od: "Old Rena " <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@w...pl> napisał(a):
> takie mniej wiecej zadala mi pytanie corka pare dni temu :)

No? I jaka jest Twoja decyzja?

--
Old Rena
[Renata Gierbisz]

3. Data: 2006-10-30 14:18:59

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Old Rena wrote:

> No? I jaka jest Twoja decyzja?

a to o mnie chodzi, moje poglady? myslalem, ze raczej o trafnosc
spostrzezen dziesieciolatki :)
--
Come In Number 51, Your Time Is Up

4. Data: 2006-10-30 14:19:42

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@w...pl> wrote in message

> a to o mnie chodzi, moje poglady? myslalem, ze raczej o trafnosc
> spostrzezen dziesieciolatki :)

trafnosc?? ja mam wrazenie, ze odwrotnie.

iwon(k)a

5. Data: 2006-10-30 14:21:31

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Old Rena " <o...@N...gazeta.pl> napisał

| No? I jaka jest Twoja decyzja?

jeśli miałabym w/w choroby w dodatku spotęgowany do kwadratu charakter mojej
babci, mamy i mnie - zdecydowanie powiedziałabym żeby mnie uśpili. Po co mam
męczyć siebie i społeczeństwo ;)

--
Kasia + Weronika ( 5 lat )
http://www.weronika.ckj.edu.pl

6. Data: 2006-10-30 14:28:09

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" wrote:

> trafnosc?? ja mam wrazenie, ze odwrotnie.

trafnosc, ciezka nieuleczalna choroba i decyzja rodzicow czy pozwolic
zwierzeciu zdychac w meczarniach czy tez nie, ja tu widze analogie, i
zaznaczam na wszelki wypadek, ze corka odroznia zwierzeta od ludzi,
kwestia doboru slownictwa (doslownie nie przytocze jak pisalem a
doskonale wiem co miala na mysli nawet jesli tego poprawnie i po
doroslemu nie wyrazila) jest tu malo istotna, dla mnie liczy sie sedno
problemu

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

7. Data: 2006-10-30 14:29:39

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> doskonale wiem co miala na mysli nawet jesli tego poprawnie i po
> doroslemu nie wyrazila) jest tu malo istotna, dla mnie liczy sie sedno

dla mnie sednem problemu jest, kto (co) cierpi.

iwon(k)a

8. Data: 2006-10-30 14:33:15

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" wrote:

> dla mnie sednem problemu jest, kto (co) cierpi.

a dla mnie co z tym zrobic

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

9. Data: 2006-10-30 14:46:01

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a dla mnie co z tym zrobic

i to zlalezy wlasnie od tego kto(co) cierpi.

iwon(K)a

10. Data: 2006-10-30 16:28:22

Od: "Magdalena W." <b...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mojej
> babci, mamy i mnie - zdecydowanie powiedziałabym żeby mnie uśpili. Po co

Ja osobiście zazdroszczę psom. Własnie tego, że skraca się im cierpienie.
Człowiek nie dość, że męczy się do końca (mam tu na myśli męczenie się
ciężką, wyniszczającą chorobą oczywiście), to wielokrotnie lekarze męczą go
dodatkowo reanimacją "na siłę". U nas w Polsce nie ma nawet opcji podpisania
przez chorego dokumentu zgody na nie reanimowanie, co w wielu krajach
funkcjonuje. To akurat dyskusja na inną grupę :)

Nie widzę niczego niewłaściwego w pytaniu dziecka. Może nalezało jej
bardziej szczegółowo wyjaśnić, dlaczego pies został uśpiony oraz dlaczego
nie robi się tego z ludźmi.

czy jak bedziesz chory to mamy cie uspic jak naszego psa? [cross]
Komórka do filmowania symulacji gwałtów
Beata Krupska
ilosc lekcji u ucznia klasy 3 podstawowki
Tragedia gimnazjalistki - co mowic dzieciom?