czy jest metoda na przywrocenie swietnosci?

1. Data: 2002-07-24 12:02:23

Temat: Re: czy jest metoda na przywrocenie swietnosci?
Od: Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

anica <l...@w...pl> wrote:
> mam pytanko nt biustu
> szczegolnie do mam pokarmiacych, choc kazda uwaga bedzie uwaznie przeczytana
> jak dajecie/dalyscie sobie rade?

Z czym? Ja zawsze mialam duzy, wiec nie rozciagnal sie jakos nad wyraz.
Troche mniej jedrny jest, ale roznica nie bije po oczach. Wazny bardzo
jest dobry stanik, kremow za wiele nie testowalam, ale pewnie by sie
przydaly...

EwaP HF FH
--
Ewa Pawelec, Zakład Fizyki Plazmy UO
Power corrupts, but we all need electricity

1. Data: 2002-07-24 12:07:21

Temat: czy jest metoda na przywrocenie swietnosci?
Od: "anica" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam pytanko nt biustu
szczegolnie do mam pokarmiacych, choc kazda uwaga bedzie uwaznie przeczytana
jak dajecie/dalyscie sobie rade?

co zrobic z biustem obwislym?

1. Data: 2002-07-24 12:17:22

Od: Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

anica <l...@w...pl> wrote:
> ale rozstepy sie porobily pomimo stosowania masci i kremow
> podobno taka genetyka

> pytam co teraz?
> czy te reklamowane liftingi itp (bez skalpela)
> cos daja wogole czy ktos wie?

Buap. Co zrobic z rozstepami tez bym sie chetnie dowiedziala, akurat nie
na biuscie. Mam upiorne na brzuchu i gorze ud, pojawily sie pomimo
kremow i szczypanek nagle, bodaj w siodmym miesiacu ciazy i nawet
wystraszyly ginekolozke (skadinad srednia). Klasyczne pomoce na rozstepy
nie wydaja mi sie sensowne, bo sa za pomoca scierania, a ja mam na tych
rozstepach skore wyraznie _ciensza_ niz obok, i zbliznowacona. W
ekstremum dochodzi toto do centymetra, na szczescie w miejscach nader
niewidocznych. Ktos sie z czyms takim spotkal? Czy na to cokolwiek
mogloby pomoc?

EwaP HF FH

1. Data: 2002-07-24 12:20:07

Od: "anica" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Troche mniej jedrny jest, ale roznica nie bije po oczach. Wazny bardzo
> jest dobry stanik, kremow za wiele nie testowalam, ale pewnie by sie

no coz moj wyglada jak (nieladne okreslenie) przyslowiowe sledziki
i wcale nie jestem bardzo chuda przy wzroscie 170 waze 60 kg
biust wczesniej mialam tez dosc duzy
[...]

ps. np. moj malzonek twierdzi ze mam biust piekny
no coz ale mnie sie nie podoba
i wstydze sie w bikini na plazy z takim...

1. Data: 2002-07-24 14:06:17

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

/.../
> ale co zrobić żeby nie było tego więcej???
>
> Gosiak

Oliwa z pestek winogron?
Ostatnio stosuje zamiast jakiegos balzamu lub oliwki do ciala i jestem
zadowolona :-) bardzo dobrze nawilza i skora jest mila w dotyku.

Bozenka :-)
ICQ 81838200 http://bozena.host.sk

1. Data: 2002-07-24 14:06:38

Od: "gosiak" <n...@p...spzoo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Pawelec" <e...@f...hell.pl> napisał w wiadomości (ciach)

no wlasnie jestem tego rowniez ciekawa - mi rozstepy pojawily sie na
posladkach po czestych utratach wagi. stosowalam kilka rodzajow kremow i
nic, w koncu to przerost tkanki łącznej, a z tego co mi wiadomo jak sie to
szajstwo zlapie, to wtedy mogila :((((.

1. Data: 2002-07-24 14:19:47

Od: "gosiak" <n...@p...spzoo.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oliwa z pestek winogron?
(...)

A nie jest zbyt tłusta? nie zostawia plam na ubraniu?

1. Data: 2002-07-24 14:20:52

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> (...)
>
> A nie jest zbyt tłusta? nie zostawia plam na ubraniu?

Jak dla mnie nie, dobrze ja wmasowuje (dodatkowo masaz ;-) ) i w sumie
dosyc szybko sie wchlania.

Bozenka :-)
ICQ 81838200 http://bozena.host.sk

Trądzik