czy jeszcze można ?....

1. Data: 2007-04-15 07:23:32

Temat: czy jeszcze można ?....
Od: "mirek dziobiński" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanowynych Grupowiczów
Stałem się posiadaczem niewielkiej działki z kilkoma baaaardzo zaniedbanymi
(rozrośniętymi) drzewkami owocowymi jabłoń, grusza wiśnia, czy można zacząć je
jeszcze formować
pozdrawiam
mirek d

2. Data: 2007-04-15 13:14:02

Temat: Re: czy jeszcze można ?....
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:33fe.0000000d.4621d2f3@newsgate.onet.pl mirek
dziobiński <m...@o...pl> napisał(a):
> Witam Szanowynych Grupowiczów
> Stałem się posiadaczem niewielkiej działki z kilkoma baaaardzo
> zaniedbanymi (rozrośniętymi) drzewkami owocowymi jabłoń, grusza
> wiśnia, czy można zacząć je jeszcze formować

Hejka. Jabłonie i grusze tak a wiśnie lepiej po owocowaniu. :-)
Pozdrawiam manipulacyjnie Ja...cki

3. Data: 2007-04-15 18:33:09

Od: "mirek dziobiński" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Hejka. Jabłonie i grusze tak a wiśnie lepiej po owocowaniu. :-)
>                    Pozdrawiam manipulacyjnie Ja...cki

no to idę po piłę, a śliwa (zapomniałem... )
pozdrawiam
md

4. Data: 2007-04-15 19:19:42

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mirek dziobiński" <m...@o...pl> wrote in message

> no to idę po piłę, a śliwa (zapomniałem... )
> pozdrawiam
> md

Nie palić jabłoniowego - najlepsze wędliny z tego drewna...

5. Data: 2007-04-15 19:31:20

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:33fe.000000ab.46226fe5@newsgate.onet.pl mirek
dziobiński <m...@o...pl> napisał(a):

> no to idę po piłę, a śliwa (zapomniałem... )

Hejka. Silne cięcie wykonywane wiosną stwarza niebezpieczeństwo infekcji
śliw przez srebrzystość liści. W takim przypadku wskazane jest cięcie
letnie.
Odmiany wczesne śliw tnie się po zbiorach.
Pozdrawiam wyczerpująco Ja...cki

6. Data: 2007-04-16 17:27:01

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

>    Hejka. Silne cięcie wykonywane wiosną stwarza niebezpieczeństwo infekcji
> śliw przez srebrzystość liści. W takim przypadku wskazane jest cięcie
> letnie.

Dzięki serdeczne

ale jeszcze jedno, czy każdy "kikucik" po ścięciu trzeba zasmarować maścią
(!!??) czy może od jakiejś orientacyjnej średnicy (1-2-3 cm) ?

pozdrawiam md

7. Data: 2007-04-16 17:41:23

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:53ef.00000106.4623b1e4@newsgate.onet.pl Użytkownik
<m...@o...pl> napisał(a):

> ale jeszcze jedno, czy każdy "kikucik" po ścięciu trzeba zasmarować
> maścią (!!??) czy może od jakiejś orientacyjnej średnicy (1-2-3 cm) ?

Hejka. Najdrobniejsze ostatecznie możesz sobie darować.
Pozdrawiam niesamodzielnie Ja...cki

traszki w ogrodzie
Bialo...
winogrona