czy kabaretki i tasiemki jeszcze modne?

1. Data: 2004-12-28 10:50:57

Temat: czy kabaretki i tasiemki jeszcze modne?
Od: "maya" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie jestem w trakcie "tuningu" sylwestrowej sukni,stwierdzilam ze w tym
roku nie bede kupowala nowej. Jest czarna z mieniacego sie materialu, dol
sciety na skos, wszystkie brzegi obszywam wlasnie paskiem z blyszczacego
czarnego futerka...nie mam pojecia jak to bedzie wygladalo ale zastanawiam sie
czy do tego moge zalozyc kabaretki czy raczej juz sa niemodne? I zamiast
naszyjnika wymyslilam sobie czarna tasiemke z jakas ozdoba (nosi sie jeszcze
takie rzeczy?

aha i czy mozna isc na sylwka w kozakach na spilce?

pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc;)
maya

1. Data: 2004-12-28 11:02:16

Temat: Re: czy kabaretki i tasiemki jeszcze modne?
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie
> czy do tego moge zalozyc kabaretki czy raczej juz sa niemodne?

futerko modne ale trudno powiedziec jak wygląda na sukience ,
kabaretki modne ale nie wiem czy bedzie dobrze wygladało z sukeinka z futrem

I zamiast
> naszyjnika wymyslilam sobie czarna tasiemke z jakas ozdoba (nosi sie
> jeszcze
> takie rzeczy?

polecam delikatny naszyjnik zeby nie przesadzac z tasiemkami

> aha i czy mozna isc na sylwka w kozakach na spilce?

jesli to impreza w lokalu z znajomymi i nieznajomymi ludzmi to polecam
szpilaeczki nie kozaki.

im mniej tym lepiej.
p.

1. Data: 2004-12-28 11:05:38

Od: "maya" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Impreza w wynajetych domkach..glownie ludzie ktorych nie znam;/
pozdrawiam;)

maya

1. Data: 2004-12-28 11:16:19

Od: "Kaczka" <k...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

maya wrote:
> czy do tego moge zalozyc
> kabaretki czy raczej juz sa niemodne?

Uważam, że jak najbardziej modne. Choć sama postanowiłam zaryzykować
kabaretki w trochę nietypowej formie, tzn. rękawiczek :-)
Obejrzeć to można:
[link podaję w celu zoobrazowania o czym mówię, nic mnie nie łączy z tą
aukcją]
Teraz zastanawiam się czy powinnam do tego założyć zwykłe rajstopy czy może
właśnie kabaretki? Nie chciałabym przesadzić... Jak uważacie?

1. Data: 2004-12-28 11:41:34

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uważam, że jak najbardziej modne. Choć sama postanowiłam zaryzykować
> kabaretki w trochę nietypowej formie, tzn. rękawiczek :-)

osobiscie takie rekawiczki uważam za obrzydliwe (kojarza mi sie z
panienkaimi pokroju frytki) ,polecam załozyc kabaretki na nogi ew. poszukac
ciekawe rajstopy z fajnym wzorkiem.
p.

1. Data: 2004-12-28 14:42:36

Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym poradzila kabaretki ale raczej z malymi niz wiekszymi oczkami.
Wystarczajaco ozodbna bedzie sukienka.

Co do butow, to jednak delikatne czolenka - jakos kozaki mimo ze na szpilce,
to jakos wydaja mi sie za ciezkie do stroju.

Co do szyji to jak najbardziej tasiemka modna, ale moze jednak lepiej byloby
cos srebrnego i delikatnego?
Tak by podkreslilo fakture futra. A nie bylo dla niego przeciwwaga, bo jak
domyslam sie dekolt tez masz zamiar obszyc futrem.
A do tego obowiazkowo zwiaz wlosy! Zeby jakies dluzsze kosmyki nie
zaslanialy faktury dekoltu.
Moze pomysl o kolczykach? Podobnych do naszyjnika.

A do tego szal na plecy, co by za zimno nie bylo ;-)

Pozdrawiam
KK

1. Data: 2005-01-03 12:28:57

Od: Viola M <v...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

maya napisał(a):

> aha i czy mozna isc na sylwka w kozakach na spilce?

Raczej nie :(

--
Pozdr
Viola M

gdzie jeszcze dosatne Christian Dior, Dior Jewel Collection
bardzo wielkie help
Czym się myją wrażliwcy?
kto chce sprzedac sterylizator kosm.?
Jaka jest różnica między 2000 Calorie a More Lashes...