czy ktos jest tu zadowolony z zycia????

1. Data: 2002-12-04 15:35:06

Temat: czy ktos jest tu zadowolony z zycia????
Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

jak czytam tematy to sobie mysle jeju ale ten swiat jest okropny sami
samobojcy, porzuceni kochankowie ,depresje itp! a czy ktos tu sie cieszy w
ogole z tego ze zyje!zycie jets na prawde super trzeba sobie tylko umiec
poradzic a nie sie zalamywac! moze to populistyczne hasla!ale u mnie sie
sprawdzaja ! zycie ciagle rzuca nowe klody po nogie ale albo ty je pokonasz
albo one pokonaja ciebie! uwazam ze tylko ludzie slabi i bez celow do ktorych
mogliby dazyc popadaja ze skrajnosci w skrajnosc! trzeba zakasac rekawy i isc z
usmiechem a jak sie cos nie uda to probowac dalej a nie isc sie wieszac!!!!
ZYCIE JEST PIEKNE I TRZEBA SIE NIM CIESZYC!

1. Data: 2002-12-04 15:51:58

Temat: Re: czy ktos jest tu zadowolony z zycia????
Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eksplorując zasobnik z wyrazami, osobnik <> wylosował takie:

> ZYCIE JEST PIEKNE I TRZEBA SIE NIM CIESZYC!

niestety nie masz racji..
zycie jest raz takie a raz takie inne...
czasami jest tak, a czasami siak..
albo na odwrót..
generalnie można powiedzieć, że bywa różnie..
są momenty takie, a zaraz potem się to odwraca..
może masz zresztą rację..?

--
komu w drogę
temu pomogę

trener.blog.pl

1. Data: 2002-12-04 16:03:14

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Ja jestem zadowolona z życia. Bardzo.
No ale ja jestem psychologiem :P

kohol
http://kohol.blog.pl

1. Data: 2002-12-04 16:22:11

Od: "Rusalka" <R...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja dzisiaj TAK.

--
Rusalka
r...@i...pl

1. Data: 2002-12-04 16:33:14

Od: "Brother M." <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R kindly wrote:

> [...]
> albo na odwrót..
> generalnie można powiedzieć, że bywa różnie..
> są momenty takie, a zaraz potem się to odwraca..

Raz swieci slonce, a raz pada deszcz, to zalerzy od pory roku i pogody.
Wszystko zmienia sie na przemian, raz jest dobrze, a raz zle. Slonce
wschodzi i zachodzi, raz jest dobrze, a raz nie. Bedzie dobrze jesli
zechcesz, jesli nie, to bedzie zle.

All the best
--
Ugly can be beautiful (Frank Zappa)

1. Data: 2002-12-04 18:25:41

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_JEST_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@p...onet.pl> napisała:

> Ja jestem zadowolona z życia. Bardzo.
> No ale ja jestem psychologiem :P

Oj, to mamy złe prognozy dla całej reszty świata ;-)

--
Sławek

1. Data: 2002-12-04 18:29:04

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Brother M." w news:3DEE2E4A.965E26CB@wp.pl...
/.../

> All the best

Dzieki, ale bez przesady...
;)

All

1. Data: 2002-12-04 18:47:02

Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@p...onet.pl wrote:
>[..] a czy ktos tu sie cieszy w ogole z tego ze zyje!

Obecny! :))

Ale ja jakoś nigdy nie miałem nawet melancholijnego charakteru,
nie mówiąc już o depresjach itp. rzeczaczach.
No, ale ja do większości rzeczy podchodzę na wesoło i optymistycznie.

pozdrawiam
Arek

--
http://www.sti.org.pl/0-700.htm

1. Data: 2002-12-04 19:04:39

Od: "Asia" <b...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> jak czytam tematy to sobie mysle jeju ale ten swiat jest okropny sami
> samobojcy, porzuceni kochankowie ,depresje itp! a czy ktos tu sie cieszy w
> ogole z tego ze zyje!
Pewnie ze tak:) ja jestem szczesliwa:)i to bardzo :)))

zycie jets na prawde super trzeba sobie tylko umiec
> poradzic a nie sie zalamywac!
> ZYCIE JEST PIEKNE I TRZEBA SIE NIM CIESZYC!

oczywiscie:)

Usmiechniete pozdrowienia

Asia

1. Data: 2002-12-04 19:08:44

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

<k...@p...onet.pl
> Ja jestem zadowolona z życia. Bardzo.
> No ale ja jestem psychologiem :P

:)))))))
Ja tez jestem bardzo z zycia zadowolona, choc psychologiem nie jestem.

Mogie, kohol?;););)

Kaska

reinkarnacja i metempsychoza
TRUDNA ROZMOWA