czy ktoś pamieta zielony Adidas woman?

1. Data: 2006-08-24 19:58:39

Temat: czy ktoś pamieta zielony Adidas woman?
Od: "Basia" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam zapachu który byłby podobny
do dostępnego niegdyś Adidas Woman taki jak ten
http://upload.revolucja.pl/viewer.php?id=7936AdidasW
omanMini.jpg
Bardzo żałuję że nie ma go juz w sprzedaży ale może jest coś co by go
przypominało. Mam nadzieję że na grupie są osoby które używaly i kojarzą ten
zapach

Pozdrawiam
Basia

2. Data: 2006-08-24 20:02:16

Temat: Re: czy ktoś pamieta zielony Adidas woman?
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-08-24 21:58:39 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Basia* skreślił te oto słowa:

> Szukam zapachu który byłby podobny

Twoja wiadomosc z wczoraj nadal jest na serwerach. Serio serio.
Na grupach dyskusyjnych nie powtarza się tych samych postów dzien po dniu.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

3. Data: 2006-08-24 20:15:08

Od: "Basia" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, ale jestem w desperacj ;) i pomyslałam ze może sam nagłówek
kogos naprowadzi.

Przepraszam
Basia

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości
> [...]
> Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org
>
> It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

[chwalę] o rany, jak chwalę! :) (Farmona - mus do ciała)
co założyć na megapremierę?!
Gdzie spodnie Cross?
Cera mieszana
celulit