Dlaczego Cbnet ma rację? re: ;)

1. Data: 2003-11-24 16:15:34

Temat: Dlaczego Cbnet ma rację? re: ;)
Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W społecznościach w których jakakolwiek władza,
czy to polityczna, czy społeczna lub gospodarcza
(np. szef w pracy) -- jest pozbawiona społecznej
kontroli i możliwości wpływu na tę władzę;
więc w takich społecznościach władza (czytaj: elyta)
-- ulega DEPRAWACJI.

Maupa awansująca na szympansa dalej jest maupą
(prawo CB-neta)* ;)))

Neurotycy z natury neurotyczni patrzą i się dziwią
z rozdziawionymi GĘBAMI. :-)
\|/ re:
* - nie jestem pewny czy to to samo co Cbnet

1. Data: 2003-11-24 16:25:50

Temat: Re: Dlaczego Cbnet ma rację? re: ;)
Od: "- . j a c e k b. -" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

bo....

1. Cbnet ma prawie wszystkich w.... plonkownicy, mnie również, dlatego
cokolwiek na jeso temat napiszę nie zmieni faktu, że dostanę u niego plonka
w plonku - jeśli mnie tam ma - to tego tekstu nie widzi - godajo: czego
maupie łoczy nie widza, tego sercu maupiemu nie żal

2. bo un, cirpi niemiłosiernie na zaburzenie opozycyjno-buntownicze które
charakteryzuje się nasilonym buntowniczym, nieposłusznym, niszczycielskim
zachowaniem, które nie obejmuje czynów przestępczych lub bardziej skrajnych
form zachowania agresywnego lub aspołecznego.

1. Data: 2003-11-24 21:17:32

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo widzisz ...
Wszystko inaczej by tu wyglądało gdyby użytkownicy tejże grupy zajęli się
ocenianiem
poruszanych problemów a nie oceną osób tu piszących ..
Nie kumam czemu to ma służyć .. a coraz częstsze to zjawisko .. niestety...

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2003-11-24 21:41:58

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky" <b...@a...pl>

> [...]
> poruszanych problemów a nie oceną osób tu piszących ..
> Nie kumam czemu to ma służyć .. a coraz częstsze to zjawisko ..

Skoro to ludzkie ;)
to nie jest mi obce :D
ale "od przesady boli głowa" co nie?
(a szczególnie gdy takie personalne ataki sprawiają wrażenie
zaprogramowanej nagonki) brr obrzydlistwo.
PS. może (czasami) to sposób na "łamanie ludzi"??

a tak wogóle to miło mi Cię powitać wieczorkiem hehe ;)
\|/ re:

1. Data: 2003-11-24 22:16:46

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro to ludzkie ;)
> to nie jest mi obce :D

Wiesz .. homosexualizm też jest ludzki :P

> ale "od przesady boli głowa" co nie?

Mnie nie boli .. wyrażam tylko swoje zdanie .. :))

> (a szczególnie gdy takie personalne ataki sprawiają wrażenie
> zaprogramowanej nagonki) brr obrzydlistwo.
> PS. może (czasami) to sposób na "łamanie ludzi"??

Kołem? :)
Pytanie tylko "po co"?
żeby zaspokoić ukrytego w sobie "Sherlocka Holmesa"? :>

> a tak wogóle to miło mi Cię powitać wieczorkiem hehe ;)

Ze wzajemnością :)

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2003-11-24 22:26:38

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky" <b...@a...pl>
> Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

> Wiesz .. homosexualizm też jest ludzki :P

Jakoś mnie to nie razi. Byle nie dotyczyło mnie bezpośrednio.
Czy wielbłąd jest winny że ma garba? To natura. :)

> Mnie nie boli .. wyrażam tylko swoje zdanie .. :))

> Kołem? :)
> Pytanie tylko "po co"?
> żeby zaspokoić ukrytego w sobie "Sherlocka Holmesa"? :>

Haha coś chyba nie zrozumiałem? "Sherlock Holmes" wyrywał
muchom skrzydełka?? :o)

:D
\|/ re:

1. Data: 2003-11-24 22:35:03

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Haha coś chyba nie zrozumiałem? "Sherlock Holmes" wyrywał
> muchom skrzydełka?? :o)

A Ty wyrywasz?
Nie to w takim razie ja to źle odbieram ..
:)))
a poza tym ..
Nie miał much w nosie :P
:))

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2003-11-24 22:40:37

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky" <b...@a...pl>
> Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

> A Ty wyrywasz?
> Nie to w takim razie ja to źle odbieram ..
> :)))
> a poza tym ..
> Nie miał much w nosie :P
> :))
>
> Pozdrawiam
> Vicky

aaaaaaaaachaaaaaaaaaa :o)
TY PISZESZ O MNIE :O)
ide spać ;)
<papa>
\|/ re:

1. Data: 2003-11-24 22:50:03

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> aaaaaaaaachaaaaaaaaaa :o)
> TY PISZESZ O MNIE :O)
> ide spać ;)

Hmmm .. no a o kim?
Przecież sam się podłożyłeś :))))))))))))))
cytuje :
"Skoro to ludzkie ;)
to nie jest mi obce :D"
koniec cytatu :]

Pozdrawiam
Vicky

p.s.
miłej nocki :))

1. Data: 2003-11-24 22:51:53

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky" <b...@a...pl>
> Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

> Hmmm .. no a o kim?
> Przecież sam się podłożyłeś :))))))))))))))
> cytuje :
> "Skoro to ludzkie ;)
> to nie jest mi obce :D"
> koniec cytatu :]
>
> Pozdrawiam
> Vicky
>
> p.s.
> miłej nocki :))

No fakt. :D
Podłożyłem się teoretycznie
choć wolał bym praktycznie ;D
no cóż...
nie wszystko się ma co się lubi ;)
\|/ re:

Re: Wybrane posty...
Wybrane posty..? Ladne kwiatki. Czesc I
Szkiełkiem i okiem ponad obłokiem.
Potrzebuję materiałów z psychologii....
Prawo (też "autorskie"): 'mit czy rzeczywistość' ?