czy kupić? - proszę o poradę

1. Data: 2003-03-21 14:02:47

Temat: czy kupić? - proszę o poradę
Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

witam
zamierzam kupić 2 rzeczy:
1. puder Inglota (taki w pudełeczku z lusterkiem)
2. maseczkę Daxa chińskie zioła
warto wydać pieniądze, macie jakieś doświadczenia z tymi kosmetykami?
co wogóle sądzicie na temat Inglota i Dax Cosmetics?
dziękuję za wszystkie porady i podpowiedzi
Wiki

1. Data: 2003-03-21 14:11:51

Temat: Re: czy kupić? - proszę o poradę
Od: "Szwedka" <s...@u...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> co wogóle sądzicie na temat Inglota i Dax Cosmetics?
> dziękuję za wszystkie porady i podpowiedzi

W temacie pudru Inglota Ci nie pomoge - nie uzywalam. Jesli chodzi o
maseczke to bardzo polecam. Jedna z lepszych jakie mialam. Nawet wiele tych
drozszych jej nie dorownuje. Buzka jest nawilzona, gladka. Cudo :-) Sprawdz
sobie jeszcze jej oceny na www.wizaz.pl. Jest uwazana, za jedna z
najlepszych w tej kategorii.
Pozdr,
Szwedka
--
s...@a...pl GG: 1068262
"Mylić się jest rzeczą ludzką, ale żeby naprawdę coś spaprać - na to

1. Data: 2003-03-21 14:20:41

Od: "marvelle" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

<w...@o...pl> wrote in message
> witam
> zamierzam kupić 2 rzeczy:
> 1. puder Inglota (taki w pudełeczku z lusterkiem)
[...]

Na puder Inglota radzę uważać, ciężko dobrać kolor, bo w pudełeczku wygląda
na jaśniejszy - w ten sposób dorobiłam się kolejnego zbyt ciemnego pudru :-)
Czeka sobie na lato, kiedy opalę buźkę. Ale nawet mimo to nie jest to imo
jakiś rewelacyjny kosmetyk - matuje przeciętnie, konsystenja przeciętna,
trochę nawet ziarnisty, z opakowania szybko ściera się napis.
Reasumując - nic ciekawego.
Pozdr.,
Marvelle

1. Data: 2003-03-21 14:21:46

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> co wogóle sądzicie na temat Inglota i Dax Cosmetics?
> dziękuję za wszystkie porady i podpowiedzi

Dwa razy tak!
Puder jest bardzo dobry, ja mialam ich kilka, jest bardzo drobno zmielony.
troche niewydajny, ale za to bardzo tani.
Niefajny byl tylko mozaikowy, bo nie potrafilam go rozprowadzic tak, zeby wi
wyszedl rowny kolor na skorze;)
Maseczka jest OK, troche mnie denerwuje jej zapach. Jeslt niebieskawa, ma
lekka konsystencje - wchlania sie blyskawicznie i naprawde dziala.

A ogolnie - Inglota nie lubie, cenie ich za wybor kolorow, ale IMHO dobre
maja tylko pudry (prasowane i sypkie) i do tego bardzo niedrogie.
Dax Cosmetisc to dobra polska firma. Zdarzaja im sie buble, ale rzadko.
teraz uzywam ich kaspulek z retinolem, zeby sie jakos odmlodzic na wiosne:)

Kaska

1. Data: 2003-03-21 14:24:44

Temat: Re: czy kupić? - proszę o porad
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szwedka" <s...@u...autograf.pl> wrote in message
> W temacie pudru Inglota Ci nie pomoge - nie uzywalam.

Za to ja pomoge. Mam Iglota, taki mozaikowy odcien 22 (nie posluchalam
Skakanki, ktora mi wlasnie mozaikowy odradzala). NIGDY WIECEJ!!!! Jest
okropny!!!
Wady:
1. Niesamowicie szybko sie konczy. Ja mam moj trzeci tydzien i juz widac
spore dno! Konczy sie. Dla porownania pudry Lentheric za te sama cene mialam
pol roku!
2. Jest go 8 g (Lentheric ma 20 g)
3. Jest za miekki, po nalozeniu robi sie tapeta, nie da sie go nalozyc malo.
Mozna albo duzo albo wcale.
3. Gabeczka do pudru nie ulatwia nakladania, robia sie zmugi i wyzej
wspomniana tapeta. Pedzlem nalozyc sie go nie da, bo sie strasznie kruszy i
strasznie duzo sie go marnuje.
4. W ogole nie matuje (a niby matujacy), ja ociekam po godzinie, robia sie
brzydkie smugi, zbiera sie w zaglebieniach skory.
Zalety:
1.Jest bardzo jasny (to dla mnie dobrze)
2. nadaje twarzy ladny koloryt (niestety na krotko)
3. Ma super pudeleczko z lusterkiem - pudeleczko jest ekstra, naprawde.
4. Ladnie pachnie
5. Dodaja do niego gabeczke do mycia twarzy - bardzo dobra.

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-21 14:38:38

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> NIGDY WIECEJ!!!! Jest
> okropny!!!

Kurcze jakas chyba zboczona jestem, bo strasznie lubie ten puder:)
Naprawde jakos tak cieniutenko sie naklada i naturalnie wyglada.
Wlasciwie to (herezje powiem, ale co tam) wole go od Shiseido, ktore oddalam
mojej mamie.
Fakt, ze nie matuje za dlugo, ale poza tym naprawde jestem dziko
zachwycona:)

Kaska zboczona

1. Data: 2003-03-21 14:53:23

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Skakanka" <s...@w...wp.pl> wrote in message
> [...]
oddalam
> mojej mamie.
> Fakt, ze nie matuje za dlugo, ale poza tym naprawde jestem dziko

Chyba po prostu umiesz go nakladac. Ja nie umiem. Jakas ta gabeczka dziwna.
Jakby byl normalny jakis puszek czy cos, to moze byloby lepiej. A moze te
kolorowe sa inne niz jednokolorowe. Z tego, co pamietam odradzalas mi
mozaikowy, no a ja sie na niego uparlam, bo byl najjasniejszy. Tamte
jednokolorowe sa dla mnie za ciemne (bo najpierw chcialam jednokolorowy). No
nie wiem, chyba go jednak nie umiem nakladac, nie przywyklam do takich
miekkich :)
Ale skoro Tobie pasuje to bardzo sie ciesze :))

Kruszyna
(ktora jakos nie moze sie zboczyc, a by chciala)
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-21 15:43:18

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

w...@o...pl wrote:

> [...]
>co wogóle sądzicie na temat Inglota i Dax Cosmetics?
>dziękuję za wszystkie porady i podpowiedzi

Puder Inglota bardzo dobry. Faktycznie, szybko się zużywa, ale do mojej
cery (prawie sucha) idealny. Również kolor mi podszedł, bo bardzo jasny.
Mówię o pudrze prasowanym, cztery różne odcienie w jednym pudełku. Nie
bawiłam się co prawda w modelowanie tymi odcieniami twarzy, ale puder
sobie chwalę. Po prostu mieszałam odcienie tak, żeby pasowały do koloru
mojej skóry najlepiej.
Ula Kapała

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2003-03-21 19:09:35

Od: "Kaliope" <k...@n...podlesie.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zamierzam kupić 2 rzeczy:
> 1. puder Inglota (taki w pudełeczku z lusterkiem)
> 2. maseczkę Daxa chińskie zioła

Hejeczka;-)))

Niestety dla mojej super suchej skóry, puder Inglota to porażka, wyglądam
jak w masce i jestem ściągnięta niesłychanie. Za to róż, który kupiłam
(Kvenmadur - dzięki!) jest bardzo sympatyczny, lekki, nadaje ładny koloryt
buzi i wytrzymuje długo. Lubię cienie Inglota, głównie za bogatą paletę
kolorów, stosuje je z bazą i jestem zadowolona, dobrze się nakładają i
generalnie na plus. Błyszczki mi nie odpowiadają głównie ze względu na
smak;-)))) Lakiery są przeciętne, ale kolory mają niezłe. Zdecydowanie
największą zaletą Inglota jest bogactwo kolorów.

Maseczki "Chińskie zioła" nie używałam, ale Daxa bardzo lubię. Z polskich
firm jest to moja ulubiona, ceny są bardzo przyzwoite i jakość także. Seria
Re-Lipid jest fantastyczna, używałam w całości i jestem bardzo zadowolona.
Używam peelingu do ciała Alga i balsamu z tej samej serii i są bardzo dobre,
na pewno kupię następne opakowania.

Pozdrawiam,

Kaliope

1. Data: 2003-03-21 21:16:00

Temat: Odp: czy kupić? - proszę o poradę
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2. maseczkę Daxa chińskie zioła

Kupić, kupić i jeszcze raz kupić!! To po prostu cudeńko! Skóra jest po
zastosowaniu taka mięciutka:-) I ten piękny zapach... Sama przyjemność.
Warto za nią nabiegać się po sklepach...

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

Pudry w kompakcie (typu 3 w 1) - pytanie od mojej siostry
Ginekologia
drogeria Białystok
pionowe solarium - gdzie w Krakowie?
Jak Wam się podoba Adam Małysz?