Re: czy migrene widac w badaniach?

Data: 2005-07-20 09:21:55
Temat: Re: czy migrene widac w badaniach?
Od: "Anetta" <a...@i...pl>

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
news:dbl03f$64s$1@inews.gazeta.pl...

> przepraszam.....a jakie zmiany w dnie oka swiadcza o migrenie?

hmm jakie?, tego nie wiem, ja miewałam bóle głowy i dopiero okulista przy
badaniu dna oka stwierdził, ze to migrena, niestety sama na okulistyce znam
się jak pies na gwiazdach(jestem analitykiem) więc uwierzyłam specjaliście,
ale nie ukrywam, ze sama chętnie bym się dowiedziała co tam zobaczył ...
pozdrawiam A