Re: czy mozna przedawkowac sok z marchwi

From: "AlicjaNF" <a...@v...wis.pk.edu.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: czy mozna przedawkowac sok z marchwi
Date: Thu, 15 Mar 2001 08:54:13 +0100

> sorry, ale niepowazne wydaje mi sie to pytanie.. wiec i podobnie
odpowiem..
> mozna wypic az do urzygu.. a jak wypijesz za duzo to wlasnie sie
wyrzygasz..
> ot caly problem.. pozdrawiam Argon..
> Mam nadzieje, ze moglem pomoc..

Hmmmm a ja bym sie tak szybko nie zgodzila z ta odpowiedzia ... pomijajac
fakt, ze forma tego postu jest OBRZYDLIWA ...
Mialam na studiach kolezanke, ktora ciagle pila soki z marchwi zagryzajac
surowymi marchawkami. Robila tak z dobre 3-4 lata. Owszem, cere miala
rewelacyjna. Ale szybko z marchewki zrezygnowala, jak dostala zdrowy
opiernicz od lekarki. Podobno miala przez to jakies zle wyniki i lekarka
wrecz zabronila jej spozywania przetworow z marchwi.
Nie wiem co ta lekarka miala na mysli mowiac "zle wyniki" ... Moze ktos na
liscie wie wiecej na ten temat ...

Pozdrowienia
ANF