czy mozna przedawkowac sok z marchwi

1. Data: 2001-03-14 19:20:43

Temat: czy mozna przedawkowac sok z marchwi
Od: "K." <k...@s...getin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mozna przedawkowac sok z marchwi i czym to grozi? Ile dziennie mozna
bezkarnie pic?
K.

2. Data: 2001-03-14 19:56:43

Temat: Re: czy mozna przedawkowac sok z marchwi
Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

>Czy mozna przedawkowac sok z marchwi i czym to grozi? Ile dziennie mozna
>bezkarnie pic?
>K.

sorry, ale niepowazne wydaje mi sie to pytanie.. wiec i podobnie odpowiem..
mozna wypic az do urzygu.. a jak wypijesz za duzo to wlasnie sie wyrzygasz..
ot caly problem.. pozdrawiam Argon..
Mam nadzieje, ze moglem pomoc..

3. Data: 2001-03-14 20:12:27

Od: "Magdalena Busk" <m...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

"Argon" <a...@a...net> skrev i meddelandet

> [...]
odpowiem..
> mozna wypic az do urzygu.. a jak wypijesz za duzo to wlasnie sie

Bardzo inteligentna odpowiedz! Nie pierwsza podpisana Twoim nickiem.....

A teraz mam pytanie? Jestes lekarzem? Jesli tak - jakiej specjalnosci?

Na priva wysylam "K" odpowiedz na pytanie.
mb

4. Data: 2001-03-14 20:16:44

Od: p...@b...gnet.pl (PiotrMx) szukaj wiadomości tego autora

> a mnie sie wcale nie wydaje niepowazne pytanie. Sama widzialam dzidziaka
> zolciutkiego jak przy zoltaczce a kolorek ten bylo spowodowany nadmiernym
> pojeniem dziecka sokiem z marchwi wlasnie przez dbajaca o zdrowie owego
> mame. Nie wiem niestety, na ile jest to szkodliwe, w kazdym razie lekarz
> zalecil zmniejszenie ilosci soczku w diecie dziecka.
>
> Agnieszka

Fakt. Badania które miały potwierdzić dobroczynny wpływ beta-karotenu
wykazały, że ma on działanie rakotwórcze. Co prawda dotyczyło to
beta-karotenu z pastylek i to w dużych ilościach, a nie z soku z marchewki
,ale umiar w tym wypadku byłby wskazany.

Piotr Maksymowicz
p...@b...gnet.pl

--
Codzienne streszczenie prasy podatkowej, wzory formularzy
a takze aktualne wskazniki i stawki.

5. Data: 2001-03-14 21:11:56

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>mame. Nie wiem niestety, na ile jest to szkodliwe, w kazdym razie lekarz
>zalecil zmniejszenie ilosci soczku w diecie dziecka.

Ok przepraszam.. ale tylko CIebie bo kolezanka wyzej.. ktora pewnie dziecku
zalecila by diete optymalna tluszcz, tluszcz i jeszcze raz tluszcz zamiast
tej zdrowej marchwi nie wydaje mi sie byc godna przeprosin.. Hmm... odnosnie
Ciebie to masz racje.. nie pomyslalem o tym.. ale nastepnym razem ktos
moglby precyzowac pytanie.. bo nie myslalem, ze chodzi tu o dziecko.. A
jesli chodzi o ten sok.. to chyba trzeba z nim tak jak ze wszystkim
postepowac.. poprostu z umiarem..
Pozdrawiam..

6. Data: 2001-03-14 21:16:35

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

>Bardzo inteligentna odpowiedz! Nie pierwsza podpisana Twoim nickiem.....

Ty za to jestes bardzo inteligentna osoba..
Pewnie temu dziecku bys diete optymalna polecila.. prawda ??? a moze
jeszcze powinien pic sok tylko w danej fazie ksiezyca ??? hmm.. ??? Nie pisz
wiecej takich postow odnosnie ksiezycy itp. na ta grupe.. bo to nie sa posty
dotyczace tej grupy.. takie cos mozesz wysylac na grupy alt... a jesli
wysylasz je na ta grupe to to tylko swiadczy o twojej pseudo
(ostatnio modne slowo) inteligencji

>A teraz mam pytanie? Jestes lekarzem? Jesli tak - jakiej specjalnosci?

Przepraszam, ale nie widze potrzeby mowienia tobie kim jestem i tlumaczenia
sie.. To pytanie zadalas w taki sposob, ze na nie nie odpowiem...

7. Data: 2001-03-14 22:10:42

Od: "Agnieszka Szalewska" <s...@e...nih.gov> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2001-03-15 01:06:42

Od: "Magdalena Busk" <m...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> dotyczace tej grupy.. takie cos mozesz wysylac na grupy alt... a jesli
> wysylasz je na ta grupe to to tylko swiadczy o twojej pseudo

Bardzo ci wspolczuje.... Jestem polozna, informatykiem. Ilosci
certfikatow miedzynarodowych ani wysokosci IQ nie wymienie ... Moja
sugestia dotyczyla dawek wit. A w ciazy...

specjalnosci?

> Przepraszam, ale nie widze potrzeby mowienia tobie kim jestem i
tlumaczenia
> sie.. To pytanie zadalas w taki sposob, ze na nie nie odpowiem...

Ja natomiast nie wstydze sie kim jestem. Podpisuje sie imieniem i
nazwiskiem i za swoje slowa odpowiadam.

mb

9. Data: 2001-03-15 07:22:04

Od: <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mame. Nie wiem niestety, na ile jest to szkodliwe, w kazdym razie lekarz
> zalecil zmniejszenie ilosci soczku w diecie dziecka.

I zaczęły mu rosnąć ząbki jak u Królika Bugsa.
Od dawna było wiadomo, że soki nie są znów takie "zdrowe".

*p*

10. Data: 2001-03-15 07:54:13

Od: "AlicjaNF" <a...@v...wis.pk.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
odpowiem..
> mozna wypic az do urzygu.. a jak wypijesz za duzo to wlasnie sie

Hmmmm a ja bym sie tak szybko nie zgodzila z ta odpowiedzia ... pomijajac
fakt, ze forma tego postu jest OBRZYDLIWA ...
Mialam na studiach kolezanke, ktora ciagle pila soki z marchwi zagryzajac
surowymi marchawkami. Robila tak z dobre 3-4 lata. Owszem, cere miala
rewelacyjna. Ale szybko z marchewki zrezygnowala, jak dostala zdrowy
opiernicz od lekarki. Podobno miala przez to jakies zle wyniki i lekarka
wrecz zabronila jej spozywania przetworow z marchwi.
Nie wiem co ta lekarka miala na mysli mowiac "zle wyniki" ... Moze ktos na
liscie wie wiecej na ten temat ...

Pozdrowienia
ANF

I NEED DIETETYKA !!!!!!!!!!!! :))