czy mozna przedawkowac sok z marchwi

11. Data: 2001-03-15 08:44:56

Temat: Re: czy mozna przedawkowac sok z marchwi
Od: "Gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Użytkownik Argon:

> sorry, ale niepowazne wydaje mi sie to pytanie..

no i co z tego że coś Ci się wydaje?

> wiec i podobnie odpowiem..

skoro lubisz...

> mozna wypic az do urzygu..

skoru lubisz...

> a jak wypijesz za duzo to wlasnie sie wyrzygasz..

skoro lubisz...

> ot caly problem.. pozdrawiam Argon..

fakt, cały problem. Argon.

> Mam nadzieje, ze moglem pomoc..

nie powiem co się chce od takiej chęci pomocy.

--
pozdr
Gregg

12. Data: 2001-03-15 08:50:52

Od: "Gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Użytkownik Argon:

[......]

> Ok przepraszam.. ale tylko CIebie bo kolezanka wyzej.. ktora pewnie dziecku
> zalecila by diete optymalna tluszcz, tluszcz i jeszcze raz tluszcz zamiast
> tej zdrowej marchwi nie wydaje mi sie byc godna przeprosin..

A cóż to ma do rzeczy???
Raczej Ty ze swoimi uprzedzeniami nie jesteś godny by z Tobą dyskutować.

> Hmm... odnosnie
> Ciebie to masz racje..

No widzisz - jak chcesz - to możesz!

> nie pomyslalem o tym..

ahhhaaaa - ale czasami warto. To nie boli, wierz mi.

> ale nastepnym razem ktos
> moglby precyzowac pytanie..

Jak czegoś nie rozumiesz - to się zapytaj.

> bo nie myslalem,

to szkoda.

> ze chodzi tu o dziecko.. A
> jesli chodzi o ten sok.. to chyba trzeba z nim tak jak ze wszystkim
> postepowac.. poprostu z umiarem..

No widzisz - pomyślałeś - i nawet jakiś,
niekoniecznie bezwartościowy, wniosek wyciągnąłeś.
Świetnie Ci idzie, nie przestawaj. Nie taki diabeł straszny.
Dla chcącego nie ma nic trudnego.

13. Data: 2001-03-15 10:21:50

Od: "Resselowie" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Argon" <a...@a...net> napisał w wiadomości

> Ok przepraszam.. ale tylko CIebie bo kolezanka wyzej.. ktora pewnie
dziecku
> zalecila by diete optymalna tluszcz, tluszcz i jeszcze raz tluszcz zamiast
> tej zdrowej marchwi

Magda Busk i dieta optymalna BUHAHAHAHA!!!!!!!
Ewa
PS. Magda jest położną i zapewniam Cię, że żywi swoje dzieci (jedno na tym
najlepszym ze światów, drugie jeszcze w brzusiu) w sposób jak najbardziej
racjonalny. Skąd Ci się to wzięło, że jest tłuszczożercą?

14. Data: 2001-03-15 12:48:27

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> Ja natomiast nie wstydze sie kim jestem. Podpisuje sie imieniem i
> nazwiskiem i za swoje slowa odpowiadam.

tym bardziej nie musisz tlumaczyc sie osobom, ktore pisza
w sposob arogancki i jeszcze na dodatek zaslaniaja sie roznymi
pseudonimami, poniewaz nie maja odwagi ujawnic swojego imienia
i nazwiska. :-)

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

15. Data: 2001-03-15 16:33:17

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

>Bardzo ci wspolczuje.... Jestem polozna, informatykiem. Ilosci
>certfikatow miedzynarodowych ani wysokosci IQ nie wymienie ... Moja
>sugestia dotyczyla dawek wit. A w ciazy...

Przepraszam, ale jesli o twoiej inteligencji ma swiadczyc wysylanie postow
na nieodpowiednia grupe.. to ja nie chce byc tak inteligentny... :)

>Ja natomiast nie wstydze sie kim jestem. Podpisuje sie imieniem i
>nazwiskiem i za swoje slowa odpowiadam.

Ja rowniez sie nie wstydze, co wcale nie znaczy, ze bede podpisywal sie
wszedzie imieniem i nazwiskiem.. moze jeszcze powiniennem adres i telefon
podawac ??? nie widze takiej potrzeby..

16. Data: 2001-03-15 16:35:57

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>w sposob arogancki i jeszcze na dodatek zaslaniaja sie roznymi
>pseudonimami, poniewaz nie maja odwagi ujawnic swojego imienia

Przepraszam, ale jaka roznica by byla gdybym sie imieniem i nazwiskiem
podpisal.. ??? Mysle, ze zadna.. Pozatym w internecie jest przyjete, ze
wiekszosc osob posiada swoje pseudo i go uzywa.. Ja swoje mam juz ladnych
prae lat i zawsze sie nim podpisuje. Nie mam potrzeby podawania swoich
danych osobowych. Wystarczy, ze dostaje spam na skrzynke pocztowa. Na domowa
nie musze.

17. Data: 2001-03-15 16:40:49

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>najlepszym ze światów, drugie jeszcze w brzusiu) w sposób jak najbardziej
>racjonalny. Skąd Ci się to wzięło, że jest tłuszczożercą?

Nie wiem.. pomylilem osoby widocznie.. Myslalem, ze to ona ciagle mi
dogryzala jak pisalem, ze nie wieze w Diete optymalna.. i ze ona wyskoczyla
z tekstem o wplywie ksiezyca na wszystko.. Z tego co ja wiem to ksiezyc ma
jedynie wplyw na falowanie wody.. hmm.. ale nie jestem znawca tematu wiec
tez sie nie wypowiadam.. Poprostu nie wierze w to i juz.. A Pania polozna
przepraszam, za pomylke.. Niepotrzebnie odrazu naskoczylem w ten sposob..
Pomieszaly mi sie osoby i tyle.. a odnosnie postu, to mozna by bylo jednak
precyzowac.. :) Nie bylo by takich wpadek.. Tak szczerze mowiac to nie
przyznaje sie do konca do winy.. :P Bo czytajac posty o Diecie optymalnej,
ksiezycach itp.. poprostu pomyslalem, ze znow ktos z "inteligentnych
posiadaczy sieci" napisal post o soku marchewkowym i jego piciu.. hmm..
poprostu mnie ponioslo.. jeszcze raz sorry, tym razem do wszystkich
urazonych..
Argon...

18. Data: 2001-03-15 16:45:48

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

>no i co z tego że coś Ci się wydaje?

to zebys sie pytal

>skoru lubisz...

nie lubie i nie pije soku z marchwi.

>skoro lubisz...

patrz wyzej

>fakt, cały problem. Argon.

Po co tak to poucinales ??? Lubisz sie bawic w dziennikarza z przecietnej
mlodziezowej gazety? ucinac zdania w polowie i wciskac swoje komentarze ???
Jesli tak to wspolczuje... Mam nadzieje, ze Ty nie jestes lekarzem.. bo
jesli tak.. to wspolczuje rowniez Twoim pacjetom.

>nie powiem co się chce od takiej chęci pomocy.

Skoro nie powiesz, to po co to zdanie napisales.. ?

Ja w przeciwienstwie do Ciebie nie pozdrawiam

19. Data: 2001-03-15 16:47:46

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

>Przepraszam, ale jesli o twoiej inteligencji ma swiadczyc wysylanie postow
>na nieodpowiednia grupe.. to ja nie chce byc tak inteligentny... :)

To juz nie jest aktualne.. bo mi sie poprostu osoby pomylily.. za co
przepraszam pania Magdalene B.

20. Data: 2001-03-15 18:06:52

Od: "Zosia" <Z...@n...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Wszystkim!!!

> [...]
>

> Skoro nie powiesz, to po co to zdanie napisales.. ?
>
> Ja w przeciwienstwie do Ciebie nie pozdrawiam

Mam nadzieje, ze mnie nie objedziecie za to, ze sie wtracam, ale
zaryzykuje...
Naprawde, o co Wy wszyscy sie klocicie??? Popatrzcie, wyszlo z glupiej
sprawy: Argon pomylil osoby. Fakt, ze zareagowal agresywnie, nawet jesli nie
bylaby to pomylka, ale chlopak ma temperament ;-))) Ceni sie to, ze przyznal
sie do bledu i przeprosil strony poszkodowane. Inni maja prawo sie zloscic,
bo ton Argona naprawde byl nieprzyjemny. Ale po co sobie psuc nerwy na
liscie? Dojdzie do tego, ze zwiekszy sie liczba postow z pytaniami o nerwice
i klucie w mostku ;-)))))
Serdecznie pozdrawiam
Zosia

I NEED DIETETYKA !!!!!!!!!!!! :))