czy można to odliczyć?

11. Data: 2005-02-18 12:21:30

Temat: Re: czy można to odliczyć?
Od: "wojtusj" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <s...@s...sierp.net> napisał w wiadomości
news:20050218120950.4bc8969e.sierpNO@spam.sierp.net.
..

> nie do konca jest jak piszesz

http://sip.mf.gov.pl/sip/index.php?p=1&i_smpp_s_dok_
nr_sek=24551&i_smpp_s_strona=1
> i wpisz "kuchnia do zabudowy"

Owszem pod warunkiem ze ci sprzedawca na f-rze napisze "KUCHNIA", a nie jako
plyta + piekarnik. Odpowiem tu tez MrOwIE - owszem kuchnie sa w 2 czesciach
ale rozni je to, ze jedna maja sterowanie do plyty na piekarniku i to sie
nazywa kuchnia i jest sprzedawane w komplecie, a sa tez piekarniki bez
sterowania plyta i plyty z wlasnym sterowaniem. Ja np nie przekonalem
sprzedawcy aby mi taki komplet sprzedal pod 1 pozycja jako KUCHNIA i
piekarnika nie moglem odliczyc (opinii zasiagalem w US).

Odnosnie okapow, formalnie aby je odliczyc musza byc podlaczone do przewodu
wentylacyjnego. Jesli dzialaja w trybie pochlaniacza nie mozna odliczyc - ot
jaki sejm takie prawo.

Wojtek

12. Data: 2005-02-18 12:24:47

Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

aaa to moj dziala jako pochlaniacz :(( bo w bloku nie mozna podlaczyc do
komina tez takie przepisy :PP

13. Data: 2005-02-18 12:49:10

Od: "artly" <a...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MrOwA" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> aaa to moj dziala jako pochlaniacz :(( bo w bloku nie mozna podlaczyc do
> komina tez takie przepisy :PP

można jak masz komin tylko dla swojego mieszkania
Pozdrawiam
Artly

14. Data: 2005-02-18 12:51:09

Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A widziales w bloku konim do kazdego mieszkania osobno bo ja jakos niebardzo
no chyba ze przez blok rozumiesz budynek w ktorym mieszkaja np 4 rodziny ;)
spox pozdr.

15. Data: 2005-02-18 12:54:26

Od: "artly" <a...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>niebardzo
> no chyba ze przez blok rozumiesz budynek w ktorym mieszkaja np 4 rodziny

Ja tak mam blok 8 pięter, w poprzednim tez tak miałem 3 pietra :D
Pozdrawiam
Artly

16. Data: 2005-02-18 13:01:39

Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

i co kazdy mial osobny komin?? To ciekawe jak tam dach wyglada ;)

17. Data: 2005-02-18 13:06:23

Od: "artly" <a...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

>i co kazdy mial osobny komin?? To ciekawe jak tam dach wyglada ;)

No może nie komin ale wylot a wygląda to całkiem spoko, z każdą kondygnacja
dochodzi nowy ciąg dla danego mieszkania i im wyżej tym mniejszy metraż o
ten właśnie dodatkowy komin
Pozdrawiam
Artly

18. Data: 2005-02-18 13:31:20

Od: "giga" <giga_wytnij_to_@infinity._i_to_tez_net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i co kazdy mial osobny komin?? To ciekawe jak tam dach wyglada ;)

Kiedys budowano tak, ze wentylacja szla jednym kanalem, do ktorego dolaczaly
sie poszczegolne pietra. Tak bylo w starym bloku z wielkiej plyty w ktorym
mieszkalam w dziecinstwie. Obecnie w naszym nowym bloku kazde mieszkanie ma
wlasne odprowadzenie wentylacji rura spiro. Dodatkowo w kuchni mamy
wentylacje podwojna - jedna rura przeznaczona jest specjalnie pod okap, a
druga do ogolnej wentylacji.
Jako, ze obecnie nie buduje sie wysokich blokow (nasz ma trzy pietra), jest
to mozliwe do realizacji.

--
giga

19. Data: 2005-02-18 13:57:03

Od: "Pete" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

MrOwA wrote:

> wow czyli i ja swoj okap Gorenje tez moge odliczyc :)) HURAA dodatkowe
> 150pln :)) ale dopiero w przyszlym roku :(

Ale uwaga:
Przedmiotowemu odliczeniu podlega również wydatek poniesiony na okap kuchenny
pod warunkiem, że okap połączony jest z kominem wentylacyjnym i stanowi
element instalacji wentylacyjnej.

Czyli obieg zamknięty odpada.

20. Data: 2005-02-18 15:14:50

Od: crisp <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pete napisał(a):

> [...]
> pod warunkiem, że okap połączony jest z kominem wentylacyjnym i stanowi

a czy ktos to sprawdza czy okap jest podlaczony do komina?

pytam bo mam akurat taki okap ktory mozna podlaczyc do komina ale nie
podlaczalem go do niego bo powiedzieli mi ze filtr w tym okapie
powienien wystarczyc
bardzo chetnie odliczylbym go od podatku, tylko zeby sie nie przyczepili...

--
crisp

Rolety przezroczyste w jedna strone, czy sa takie?;)
Członek wspólnoty i pełnomocnictwo
Lodówka i pralka...
Suszarka do naczyn.
Jak to jest z tymi zmywarkami?