czy myslicie , ze to prawda?

1. Data: 2003-11-25 21:14:36

Temat: czy myslicie , ze to prawda?
Od: "Alis" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno z wiekiem wygasa namietnosc w malzenstwie. Ale ostatnio w pewnym
programie mowiono rowniez , ze takze przywiazanie - nie jest ta staloscia ,
w ktora ludzie jednak wierzyli. Podobno to tez jest w wiekszosci przypadkow
przemijajace.
Jakby zainteresowanie dana osoba maleje z czasem spedzanym w jej
towarzystwie. Czy myslicie, ze tak istotnie jest?

2. Data: 2003-11-26 03:00:03

Temat: Re: czy myslicie , ze to prawda?
Od: "kasia" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jakby zainteresowanie dana osoba maleje z czasem spedzanym w jej
> towarzystwie. Czy myslicie, ze tak istotnie jest?

ja czytalam ze to ma zwiazek z chemia w naszym ciele. jakies tam procesy
zachodza itd. no i jakos ta nasza druga polowka przestaje juz tak jakos
pasowac :(. przygnebiajace to troche.

pozdr
Kasia

3. Data: 2003-11-26 07:31:20

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alis" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jakby zainteresowanie dana osoba maleje z czasem spedzanym w jej
> towarzystwie. Czy myslicie, ze tak istotnie jest?

Moim zdaniem związek zarówno namiętności jak i zainteresowania drugą osobą
względem czasu spędzonego razem jest bardzo pośredni. Dużo więcej
powiedziałyby badania bardziej bezpośrednich relacji, tzn namiętności i
zainteresowania w zależności od ilości funkcjonujących szarych komórek, oraz
ewentualnie drugi, wpływ czasu spędzonego razem na ilość szarych komórek;)
Chciałem tu zaznaczyć że nasz odbiór świata jest baaaardzo subiektywny i
przede wszystkim od nas samych naprawdę zależy co chcemy zobaczyć, poczuć,
nawet pomyśleć (tu się powołuję ... zgadnijcie na kogo :) ).

Pozdrawiam
Andrzej

4. Data: 2003-11-26 11:28:06

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Alis wrote:

>Jakby zainteresowanie dana osoba maleje z czasem spedzanym w jej
>towarzystwie. Czy myslicie, ze tak istotnie jest?

To zalezy, jak interesujace jest to towarzystwo :) I mysle tu nie tylko o
atrakcyjnosci fizycznej :)

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

5. Data: 2003-11-27 06:59:59

Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To zalezy, jak interesujace jest to towarzystwo :) I mysle tu nie tylko o
> atrakcyjnosci fizycznej :)

O - to, to - całkowicie zgadzam się z Dunią.

Pozdrowienia.

Basia (z jednym mężem już od 24 lat)

No i ja tez mam bardzo powazny problem
PRACA NA CZARNO