czy pfron refinansuje?

1. Data: 2007-06-10 17:51:33

Temat: czy pfron refinansuje?
Od: migacz <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

szanowni państwo!
jestem ojcem ośmioletniej dziewczynki chorej neurologicznie
i upośledzonej umysłowo. do bogatych nasza rodzina raczej
nie należy :)

chciałbym zapytać,
czy pfron lub jakaś inna instucja pomoże mi zrefinansować
zakup samochodu? (dojazdy komunikacją publiczną są bardzo
uciażliwe dla mnie mojej córeczki.)

czy ja mogę liczyć na jakieś ulgi, odliczenia, itd.?

bardzo dziękuję za pod- odpowiedzi.
serdecznie pozdrawiam, migacz

2. Data: 2007-06-12 12:38:15

Temat: Re: czy pfron refinansuje?
Od: "Dawa" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Nie wiem czy PFRON odfinansowuje na zakup prywatnych samochodów, ale zapytać
nie zaszkodzi.
www.pfron.org.pl tu znajdziesz nr. tel. i wszystkiego się dowiesz.
pozdrawiam i życzę powodzenia
Dawa

3. Data: 2007-06-15 22:48:12

Od: migacz <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dawa napisał(a):
> Witam,
> Nie wiem czy PFRON odfinansowuje na zakup prywatnych samochodów, ale zapytać
> [...]

dzięki serdeczne. cenna wiadomość :]
ale czytając listę dowiedziałam się, że mogę od podatku
odpisać sporo. po raz pierwszy w życiu się dowiedziałem.
pewnie też mogę zadzwonić do urzędu skarbowego, się
wszystkiego dowiem.

peace7love,migacz

ale jazda ;-)
Opiekun ON, a ZUS i Urząd Skarbowy