czy pralka moze sie zapalic ?

1. Data: 2002-09-04 07:57:37

Temat: czy pralka moze sie zapalic ?
Od: "adm" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałem od znajomego lodówkę Minsk (ZSRR) z 1984 roku. Wydaje mi się że
lodówka jest sprawna (chłodzi, nie słychać chałasów). Mam pytanie. Czy
lodówka może sie zapalić? Radzieckie telewizory co chwilę u mnie na osiedlu
płonące przez okna wylatywały. Stąd moje obawy. Proszę o poradę
aDm

1. Data: 2002-09-04 08:25:21

Temat: Re: czy pralka moze sie zapalic ?
Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adm"
> [...]
osiedlu
> płonące przez okna wylatywały. Stąd moje obawy. Proszę o poradę

Ciekawe pytanie.
W zasadzie wszystko, co pod napięciem, może się zapalić. Z tym, że musi
mieć (poza drutami elektroniką) cokolwiek palnego. Pralki zazwyczaj są
metalowe...
A z innej beczki: do płonącej, będącej pod napięciem, pełnej wody
(doskonałego przewodnika) pralki nie zbliżałbym się, nie mówiąc o jej
podnoszeniu i wywalaniu przez okno ;>>>

Wojtek
--
,
. / ,'. ,'| ,'. Wojciech "Voqo" Gołąbowski

1. Data: 2002-09-04 09:42:35

Od: Mariusz Wołek <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> napisał w
wiadomości news:al4fvb$elj$1@news.tpi.pl...
> [...]
> A z innej beczki: do płonącej, będącej pod napięciem, pełnej wody
> (doskonałego przewodnika) pralki nie zbliżałbym się, nie mówiąc o jej

Ja bym nawet odlaczonej, pelnej wody nie dal rady wywalic przez okno :-))))

Zaslav

1. Data: 2002-09-04 10:18:12

Od: "Jacek J." <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

adm wrote:

> [...]
> lodówka może sie zapalić? Radzieckie telewizory co chwilę u mnie na osiedlu
> płonące przez okna wylatywały. Stąd moje obawy. Proszę o poradę

Wszystko może (no, prawie...). Ale w tym przypadku obawiałbym się raczej
rachunków za prąd.
JJ
--
|\ _,,,---,,_ \___ | __ _ ___ ___| | __ \___ |
/,`.-'`' -. ;-;;,_ _ | |/ _` |/ __/ _ \ |/ / _ | |
|,4- ) )-,_..;\ ( `'-' | |_| | (_| | (_| __/ < | |_| | _
'---''(_/--' `-'\_) fL \___/ \__,_|\___\___|_|\_\ \___/ (_)

1. Data: 2002-09-04 10:32:51

Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 4 Sep 2002 09:57:37 +0200 I had a dream that adm <a...@h...pl> wrote:
> [...]
>lodówka może sie zapalić? Radzieckie telewizory co chwilę u mnie na osiedlu
>płonące przez okna wylatywały. Stąd moje obawy. Proszę o poradę

W temacie piszesz o pralce, w poście o lodówce - zdecyduj się :)
Choć moim zdaniem ani jedno ani drugie nie powinna się zapalać, nawet ruskie :)

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

1. Data: 2002-09-04 10:37:31

Od: "adm" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja bym nawet odlaczonej, pelnej wody nie dal rady wywalic przez okno
:-))))

Chodzi mi o llooodddóóówkkęęę a nie pralkę

1. Data: 2002-09-04 11:47:43

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adm"

> :-))))
>
> Chodzi mi o llooodddóóówkkęęę a nie pralkę

Lodówki też bym nie dał rady wywalić przez okno.

Wojtek bp,ppnmsp
--
,
. / ,'. ,'| ,'. Wojciech "Voqo" Gołąbowski

1. Data: 2002-09-04 12:39:57

Od: "Pawel Polaszek" <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Okazuje się, iż może, niestety.
Mam w pracy kolegę, któremu lodówka zrobiła pożar w mieszkaniu.
Świeżo po remoncie.
Lodówka była 3, czy 4-letnia. Producent umył ręce twierdząc, iż to
lodówka zapaliła się od pożaru. I to pomimo opinii (choć nie ekspertyzy)
strażaków.

Pocieszę cię jednak, że nie była to lodówka ze wschodu.

Paweł

1. Data: 2002-09-04 13:11:49

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel Polaszek"
> [...]
> strażaków.
> Pocieszę cię jednak, że nie była to lodówka ze wschodu.

Poproś kolegę o większą ilość szczegółów i zapodaj je na grupę. Wszyscyśmy
(zapewne) ciekawi, bo sprawa nietypowa...

Wojtek
--
,
. / ,'. ,'| ,'. Wojciech "Voqo" Gołąbowski

1. Data: 2002-09-05 12:28:14

Temat: Odp: czy pralka moze sie zapalic ?
Od: "Leśnik" <l...@c...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Myślę, że się nie zapali. Ja miałem taką lodówkę wiele lat i pracowała bez
awarii. Ruscy robili bardzo dobre lodówki ( w przeciwieństwie do
telewizorów)
Pozdrawiam Leśnik

jaki boiler
Sprzedam mieszkanie