czy sa dostepne w aptekach testy na grupe krwi

1. Data: 2004-07-22 13:01:58

Temat: czy sa dostepne w aptekach testy na grupe krwi
Od: "TOmek" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy sa dostepne w aptekach testy na grupe krwi? Jesli tak to na ile
wiarygodne?
Pozdrawiam
Tomek

2. Data: 2004-07-22 13:34:03

Temat: Re: czy sa dostepne w aptekach testy na grupe krwi
Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agba" <a...@n...autograf.pl> napisał w wiadomości

> Tak dobrze to jeszcze nie ma. takie badanie robią "stacje diagnostyczne" -
> wszystkie (chyba) punkty gdzie pobierana jest krew do analizy. badanie to
> kosztuje ok. 35 zł, i odrobinę drożej jeśli z tak zwanym wpisem do dowodu
> osobistego.

Wpisanie do dowodu z tego co wiem nie kosztuje więcej. Ja robiłam badanie
dwa lata temu, trzeba je było po prostu powtórzyć po dwóch tygodniach, bo
dopiero wtedy laboratorium jest na tyle pewne wyniku (?), by podstemplować
dowód. Ma to oczywiście sens tylko dla osób, które mają jeszcze stare
dowody, bo w nowych jak wiadomo nie ma niestety miejsca na grupę krwi. A
szkoda!!!

Dorota

3. Data: 2004-07-22 18:28:27

Od: "daśka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sens tylko dla osób, które mają jeszcze stare
> dowody, bo w nowych jak wiadomo nie ma niestety miejsca na grupę krwi. A

Teraz pracownie serologiczne zamiast wpisywać do dowodu wydają tzw. "Krew
karty" - wielkości karty kredytowej z imieniem, nazwiskiem i grupą krwi -
działa tak samo jak wpis w dowodzie.
Pozdrowienia!
daśka

4. Data: 2004-07-22 22:15:44

Od: "Agba" <a...@n...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
osobistego.Wynik moze byc nawet w tym samym dniu.
Pozdrawiam
Ania

5. Data: 2004-07-23 14:35:00

Od: b...@f...hoga.WYTNIJTO.pl (Pawel Baranowski) szukaj wiadomości tego autora

"Agba" <a...@n...autograf.pl> napisal
<cdoece$fi5$1@news.onet.pl>:

>Tak dobrze to jeszcze nie ma. takie badanie robią "stacje
>diagnostyczne" - wszystkie (chyba) punkty gdzie pobierana jest krew do
>analizy. badanie to kosztuje ok. 35 zl, i odrobine drozej jeśli z tak
>zwanym wpisem do dowodu osobistego.Wynik moze byc nawet w tym samym
>dniu.

mozna tez oddac krew i wtedy poza wpisem do dowodu jeszcze sie dostanie
czekolady :)

Adres antyspamowy - przed odpowiedzia skasuj slowo "WYTNIJTO"

Litosc jest jednak uczuciem zbednym tam, gdzie przemawia Historia.
(Cz.Milosz, "Zniewolony umysl")

www.ekonomia.ho.pl

alkohol a nadciśnienie
pilnie szukam