Coś mi się dzieje dziwnego z uchem

1. Data: 2004-07-22 09:16:33

Temat: Coś mi się dzieje dziwnego z uchem
Od: "Charles Kinbote" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś mi się dzieje dziwnego z uchem, gdy kładę się spać, zwłaszcza na lewym
boku
to po chwili lewe ucho mi się zatyka - słyszę przez nie tak jakbym włożył do
niego
palec, jest też uczucie jakby gniecenia w tym uchu. Gdy się obrócę na prawy
bok
to mi się ono trochę odtyka (trzeba manipulować w tym celu przy nim palcami)
ale też nie całkiem. Odtyka się całkiem dopiero gdy wstaję ale mam wrażenie
że trochę gorzej na nie słyszę. To trwa już kilkanaście dni, choć były chyba
już
w tym przerwy. Teraz zaczęło mnie trochę boleć ale to możliwe, że od
manipulowania w nim palcem ;-) Ogólnie wolałbym aby mi się nie zatykało.
Do lekarza raczej z tym nie pójdę, ale byłbym wdzięczny za jakąkolwiek
pomoc, radę. Dzięki z góry.

2. Data: 2004-07-22 13:17:24

Temat: Re: Coś mi się dzieje dziwnego z uchem
Od: "Granula" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Charles Kinbote" <p...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cdo05t$3hb$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> boku
> to po chwili lewe ucho mi się zatyka - słyszę przez nie tak jakbym włożył

Masz zwyczjane korki w uszach..ja też takie coś mialam ale laryngolog mi je
przetkal.. po co sie meczyc..wystarczy 5 min u lekarza i bedzie po wszystkim
..aa do laryngologa nie potrzebne jest skierowanie ...

3. Data: 2004-07-22 14:17:37

Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety... wprawdzie rada jest sluszna (laryngolog zrobi to rzeczywiscie w 5
minut), ale potrzebne jest skierowanie od lekarza POZ. To do okulisty nie
trzeba...
Pzdr. dino

Kalms ?
Komary - najlepszy srodek przeciwko