Kalms ?

1. Data: 2004-07-22 09:05:12

Temat: Kalms ?
Od: "Kasia W." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie pytanie, czy środek uspokajający Kalms może mieć negatywny wpływ
na koncentrację, tzn. rozpraszać, powodować senność (ew. jakieś inne skutki
niepożądane) ?

Z góry dziękuję
Pozdrawiam
Kasia

2. Data: 2004-07-22 09:35:43

Temat: Re: Kalms ?
Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia W. napisał:
> Mam takie pytanie, czy środek uspokajający Kalms może mieć negatywny wpływ
> na koncentrację, tzn. rozpraszać, powodować senność (ew. jakieś inne skutki
> niepożądane) ?

mam wrażenie, że Kalms to placebo.. bo bralem go, a nic nie skutkowalo
poza narastajaca frustracja :)

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2004-07-22 10:17:59

Od: "daśka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam takie pytanie, czy środek uspokajający Kalms może mieć negatywny wpływ
> na koncentrację, tzn. rozpraszać, powodować senność (ew. jakieś inne skutki
> niepożądane) ?

Producent pisze tak:
"Kalms jest preparatem roślinnym o działaniu uspokajającym, pomocniczym w
leczeniu nerwic wegetatywnych, stanów pobudzenia, ułatwiającym zasypianie. Nie
powoduje uzależnienia. Optymalne połączenie chmielu i waleriany sprawia, że
Kalms uspokaja nie powodując jednocześnie senności i nie odbierając energii
niezbędnej do skutecznego działania. Jako jedyny lek uspokajający w tabletkach
zawiera goryczkę żółtą, która pomaga w stresowych dolegliwościach żołądkowych
(bóle brzucha, rozstroje żołądka). Nie uzależnia, nie powoduje senności, może
być stosowany przez kierowców. Dawkowanie: po posiłkach, 3x dziennie po 2
tabletki. Jeżeli mimo stosowania preparatu Kalms dolegliwości utrzymują się,
należy zasięgnąć porady lekarza."

Ponieważ jest polecany również jako lek ułatwiający zasypianie, więc może
spróbować zacząć brać go wtedy, kiedy nie ma niebezpieczeństwa zaśnięcia za
kierownicą - jak to mówią - "Strzeżonego... itd".
Pozdrawiam!
daśka

Komary - najlepszy srodek przeciwko
biocenoza pochwy