czy są tu samotni tatusiowie ?

41. Data: 2004-10-08 17:28:00

Temat: Re: czy są tu samotni tatusiowie ?
Od: "jacobs400" <p...@U...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""Karolina \"duszołap\" Matuszewska"" <g...@i...wytnij.pl>
napisał w wiadomości news:ck6hi5$arn$1@nemesis.news.tpi.pl...

> To ciekawe, bo przeczytałam wszystkie posty Jacobsa na psr i nie znalazłam
> tam wzmianki o tym, że wyrzucili ją z pracy. Podobnie nie było wzmianki na
> temat tego, gdzie _obecnie_ znajduje się córka żony.

no dobra, widzę że zbyt emocjonalnie się wszyscy zaangażowali. Pisuję sobie
prywatnie z niektórymi uczestnikami tej listy. Stąd pewnie te
nieporozumienia. Wywalili ją z pracy, (wtedy juz mnie zdradzała, zapewne
pracodawcy nakryli ich razem w łóżku w mieszkaniu osoby którą się opiekowała
za kasę). Potem poszła mieszkac do swego kochanka. Jakieś 3 miechy mieszkała
u niego, pisząc do mnie jak mnie kocha i jest wierna itp. Potem juz nie
wytrzymała i przed samym kolejnym już terminem przyjazdu powiedziała mi że
zdażyło się to tylko raz bo nie wiedziała co robi. Okazało się już tu na
miejscu że mnie zwodziła i skutecznie okłamywała. Potem znikneła. Pasierbica
została u Babci, a pewnie trafi do Ojca swojego biologicznego bo on ma prawa
rodzicielskie do niej, a nie ja, więc nie mogłem nic powiedzieć w tej
kwestii gdzie ona ma być. to tak w wielkim streszczeniu. Żeby nikomu nie
było przykro.

jacobs

kurde, może jakiegoś bloga założe, bo widzę że temat ciekawy, normalnie. ;)

42. Data: 2004-10-08 17:52:23

Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacobs400" <p...@U...wp.pl> napisał w wiadomości

> kurde, może jakiegoś bloga założe, bo widzę że temat ciekawy, normalnie.
;)

:))) Tylko podaj link na grupie...

Pozdarwiam
Kaśka

43. Data: 2004-10-08 17:58:34

Od: "jacobs400" <p...@U...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaszycha" <k...@n...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "jacobs400" <p...@U...wp.pl> napisał w wiadomości

> ;)
>

> :))) Tylko podaj link na grupie...
>
> Pozdarwiam
> Kaśka

hehe, pewnie będzie to jakiś blog erotyczny z hasłem z 0700xxxx bo można by
umieścić w tym blogu co pikantniejsze szczegóły z życia naszego, super
erotyczne listy miłosne, filmy itp. No coś trzeba w życiu robić ;)

jakaś kasa bedzie. Zygmuś pewnie pierwszy klient ;)

Jacobs

44. Data: 2004-10-08 18:52:36

Od: Zygmunt Switala <z...@s...dynup.net> szukaj wiadomości tego autora

"jacobs400" <p...@U...wp.pl> wrote in

> [...]
> życiu robić ;)
>
> jakaś kasa bedzie. Zygmuś pewnie pierwszy klient ;)

Gratuluje. Nareszcie znalazles swoje miejsce w spoleczenstwie.
Raczej nie dam ci zarobic - to, jak juz sam zauwazyles - nie moj poziom,
ale zycze powodzenia :o).

Zygmunt

45. Data: 2004-10-08 19:03:58

Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> erotyczne listy miłosne, filmy itp. No coś trzeba w życiu robić ;)
>
> jakaś kasa bedzie. Zygmuś pewnie pierwszy klient ;)

No to ja chyba odpadnę....

Kaśka

46. Data: 2004-10-08 19:15:00

Od: "jacobs400" <p...@U...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to ja chyba odpadnę....
>
> Kaśka

no przecie to był żart, a raczej niczym nie usprawiedliwiona złośliwość,
ukierunkowana.

Jacobs

47. Data: 2004-10-08 19:38:29

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

jacobs400 wrote:

> no dobra, widzę że zbyt emocjonalnie się wszyscy zaangażowali. Pisuję sobie
> prywatnie z niektórymi uczestnikami tej listy. Stąd pewnie te
> nieporozumienia.

Teraz to wygląda inaczej. Wcześniej Mrówka napisała Zygmuntowi "Czytaj
ze zrozumieniem", a jak niby miał przeczytać to, co sobie pisaliście z
Mrówką na privie?

Ja tu sobie patrzę z perspektywy dziecka porzuconego przez jedno z
rodziców. Emocje się we mnie przewalają, owszem, ale pozwolę sobie
zachować je dla siebie. Powiem tylko, że często pod sztandarem "dobra
dziecka" wyrządza się dziecku największą krzywdę.

Pozdrawiam,
Karola

48. Data: 2004-10-08 19:52:15

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina "duszołap" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> napisał
w wiadomości news:ck6qhi$r2c$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Teraz to wygląda inaczej. Wcześniej Mrówka napisała Zygmuntowi "Czytaj
> ze zrozumieniem", a jak niby miał przeczytać to, co sobie pisaliście z
> Mrówką na privie?

No tak,sorki,troche sie pogubilam i deczko unioslam bo Zygmunt dopisuje
sobie jakies historie wybielajace Jacobsa malzonke.

Masz racje.

Magda

49. Data: 2004-10-08 20:19:33

Od: Zygmunt Switala <z...@s...dynup.net> szukaj wiadomości tego autora

"Mrówka" <m...@b...pl> wrote in

> Użytkownik "Zygmunt Switala" <z...@s...dynup.net> napisał w
> wiadomości news:2sns1gF1mmbmvU2@uni-berlin.de...

> Szczerze mowiac nie chce mi sie szukac,ale mysle ze sam Jacobs jak
> bedzie mial chwilke wolna ,na to pytanko odpowie.
>
> Magda

Hallo

Po ostatnich postingach Jacobsa sprawa sie wyjasnila. Ladnie z jego
strony, ze nie chcial napisac wszystkich nieprzyjemnych rzeczy do
wiadomosci publicznej.
Nie powinno to chyba jednak nikogo dziwic, ze czytajac "wyretuszowany"
opis zdarzen ktos wyciaga falszywe wnioski.

Zygmunt

50. Data: 2004-10-11 15:55:36

Od: "Griniu" <p...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> "jacobs400" <p...@U...wp.pl> wrote in
>
> Zona poslala
> go na dworcu po cos do picia dla dzieci, i w tym czasie spakowala z
> kochankiem bagaze i dzieci do samochodu i pojechala w sina dal. Pare lat
> pozniej potrafil z tego zartowac, tez sobie ulozyl zycie na nowo.

Niesamowite, myślałem, że takie rzeczy się tylko na filmach zdarzają....

Griszczuk

Jak inicjujecie?
Zapraszamy na forum - http://zakochani.pl
nagrania audio i video w sadzie