Re: czy sa tu studenci UG? (psychologia)?

1. Data: 2004-02-09 21:24:43

Temat: Re: czy sa tu studenci UG? (psychologia)?
Od: "Nisia" <s...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

my friend eTaTa ( e...@p...onet.pl ) wrote :

> Użytkownik "Nisia" <s...@W...pl> napisał w wiadomości
>
> Nisiu...
> nie ma.
> Studenci na rozpoczęciu roku, słyszą swoją przysięgę,
> ..... i nigdy nie wstąpię na psp i nie przyznam się do psphome"
> Wielkim łukiem ominę Alla i nie dam się Czarkowi!!!
> (może oddam, jest w oryginale?:-)
>
> Dalej jest tak...
> ...i wiernie (ob)służę Millerowi i rodzicy Kwaśniewskiej...
> .. uzupełnię budżet i będę oczekiwał/ła manny z nieba...
> [...]

no dobrze....ale ja sie pytam calkiem serio...

--

-NISIA-
gg: 3223171

"Nie poddaj się, bierz życie jakim jest I pomyśl, że na drugie nie masz szans..."

1. Data: 2004-02-09 21:48:35

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> my friend eTaTa ( e...@p...onet.pl ) wrote :
> no dobrze....ale ja sie pytam calkiem serio...

No ok. Nisiu psisiu.
Ale ucz się już dziś, przysięgi!
Samo łażenie "po kolegach" to mało,
jak zarobisz dingi na "swojej wiedzy tematu",
to mnie zdradzisz. Wiesz? To nie ja będę czuł.
"To ty będziesz wiedziała, że to... zrobiłaś"

A wtedy będzie, mi to "zwisało".

> -NISIA-
> gg: 3223171
> s...@W...pl
>
> "Nie poddaj się, bierz życie jakim jest I pomyśl, że na drugie nie masz szans..."

Właśnie przyniosłaś podobną myśl,
ale czy ją rozumiesz?

ett

Co za skórwysyn to wymyślił?
To gorsze niż Dżuma. Czy inna cholera!!!

Uprzedzam UGD (co by to nie miało znaczyć :-))
Że kurwy będą leciały ostro, gdy będziecie śmiecić myślami
bezmózgich (nie chcę tu powiedzieć robaczych) imbecyli!

Jak tak dalej pójdzie to prosiłbym psp, o ranking słów "kurwa mać",
bo chcę, wieść prym :-))

1. Data: 2004-02-10 11:26:10

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl>
> [...]

> bezmózgich (nie chcę tu powiedzieć robaczych) imbecyli!
>
> Jak tak dalej pójdzie to prosiłbym psp, o ranking słów "kurwa

Hehehe
Nie poddaj się = Nie poddaj się ==> aktywność a nie bierność
bierz życie jakim jest = nie użalaj się, że mogło być inaczej
"co się stało to już się nie odstanie"
I pomyśl = myśl świadomie o przyczynach i skutkach
na drugie {życie} nie masz szans ;))) ==> nie masz szans
znów "mieć 18 lat" (wersja dla starszych niż 18)

jednakowoż można być całe życie "młody duchem"
co to oznacza? wiadomo ;)))
otwartość na Świat. :-)
\|/ re:

1. Data: 2004-02-10 14:05:31

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> znów "mieć 18 lat" (wersja dla starszych niż 18)
>
> jednakowoż można być całe życie "młody duchem"

Fajnie, że się pojawiłeś
ale niecnie powiem,
pierdu pierdu, za cały kołomywitowitraż.

Przecież jest tyle pięknych słów,
w polszczyźnie do zadania gwałtu.
Muszę biegać jak napalony masochista?

No to przeżyjcie.
Ale wspomnij kiedyś o paznokciu.

ett

1. Data: 2004-02-10 16:35:32

Od: "Nisia" <s...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Fajnie, że się pojawiłeś
> ale niecnie powiem,
> pierdu pierdu, za cały kołomywitowitraż.

a wlasciwie czemu odzywasz sie nie majac nic na temat do powiedzenia?
interesuje mnie kontakt z ludzmi, ktorzy studjuja na UG chyba jasno to
okreslilam w temacie....

1. Data: 2004-02-10 16:50:42

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nisia" w news:c08trc$6lm$1@absinth.dialog.net.pl...

No widzisz Nisiu. To było całkiem serio.
Chciałem to Ci powiedziec wcześniej, ale wiedziałem też
że your friend eTaTa ma polot nie do podrobienia...
;))

czym się
zdrowo
All

1. Data: 2004-02-10 16:56:34

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a wlasciwie czemu odzywasz sie nie majac nic na temat do powiedzenia?
> interesuje mnie kontakt z ludzmi, ktorzy studjuja na UG chyba jasno to
> okreslilam w temacie....

Nisia

;-)))

Czy jest tu jakiś student UG, który wyjaśni Nisi, jak się zwracać do
starszych? ;-)

enni>

1. Data: 2004-02-10 22:29:22

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "enni" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Nisia
>
> ;-)))
>
> Czy jest tu jakiś student UG, który wyjaśni Nisi, jak się zwracać do

A nawet do starych.
:-)
I najstarszych

ett

1. Data: 2004-02-15 00:42:24

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bezmózgich (nie chcę tu powiedzieć robaczych) imbecyli!
>
> Jak tak dalej pójdzie to prosiłbym psp, o ranking słów "kurwa mać",

Jednak potrzebujesz pomocy.

1. Data: 2004-02-15 00:44:20

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

my friend ksRobak ( e...@g...pl ) wrote :

> [...]
> znów "mieć 18 lat" (wersja dla starszych niż 18)
>
> jednakowoż można być całe życie "młody duchem"

Ty też potrzebujesz pomocy?

Re: Białe małżeństwo po pierwszej ciąży.
Re: Białe małżeństwo po pierwszej ciąży.
Re: Pomóżcie mi!! -prozak
Re: Chorobliwy strach przed śmiercią
metody manipulacji