Re: czy sie rozni aspiryna od paracetamolu?

From: "Justyna N" <c...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: czy sie rozni aspiryna od paracetamolu?
Date: Wed, 11 Jan 2006 19:30:39 +0100

Użytkownik "Redtown" <r...@k...pl> napisał w wiadomości
news:dq1j0f$si7$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Jestem złośliwy. Ano, bo jakże tak można takie głupoty wypisywać.
> Jaką masz wiedzę i doświadczenie, które pozwalają oceniać potencjał
> uzalezniający paracetamolu ? ;] Przyjętym jest, iż nie wypowiada się
> na tematy o których nie ma się zielonego pojęcia - wprowadza to
> niepotrzebny chaos, zamęt - a po co to komu... ?

Jeżeli uważasz, że się mylę i masz podstawy do tego by obalić moje
twierdzenie to napisz po ludzku. Wystarczy grzeczne "nie masz racji" lub
"mylisz się". Poprawianie cudzych błędów to jedno a bycie niemiłym dla kogoś
kto na wstępie przyznaje się do braku wiedzy jest oznaką braku wychowania.
Co do mojego twierdzenia wobec paracetamolu to czy uporczywe, fantomowe bóle
po odstawieniu leku (po kilku tygodniach regularnego brania) znikające po
przyjęciu tabletki nie są oznaką uzależnienia? Jeśli nie to ja nie wiem co
mi było, a mój lekarz jest konowałem.

--
Jeśli jest bardzo źle
zawsze może być