czy sie zenic...?

1. Data: 2005-04-21 16:53:03

Temat: czy sie zenic...?
Od: " parwardigar" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ozenilibyscie sie z kobieta, ktora jest swietna towarzyszka zycia, ale za
to jest beznadziejna w seksie?
on - 31 lat, ona 28 lat, mieszkaja ze soba od 5 lat.

i bez wyglupow prosze bo powaznie pytam ;-)

P.

1. Data: 2005-04-21 17:03:54

Temat: Re: czy sie zenic...?
Od: "Kasia " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

parwardigar <p...@g...pl> napisał(a):

> czy ozenilibyscie sie z kobieta, ktora jest swietna towarzyszka zycia, ale
za
> to jest beznadziejna w seksie?
> on - 31 lat, ona 28 lat, mieszkaja ze soba od 5 lat.

za slabo sie starasz. powinienes jej dac odpowiednie przeszkolenie. pozatym
moze czuje sie nikomfortowo ze swoim cialem, powninienes sprawic aby czula
sie wspaniale, pieknie, sexy. musisz ja rozbudzic odpowiednio.
moze jest beznadziejna, jak uwazasz, bo ty jestes kiepskim kochankiem.

1. Data: 2005-04-21 17:20:44

Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-04-21 19:03, Kasia rzecze:
> za slabo sie starasz.

A może to jednak ona za mało się stara?

> powinienes jej dac odpowiednie przeszkolenie.

Czyli? Jakieś wskazówki ?

> powninienes sprawic aby czula sie wspaniale, pieknie, sexy.

Niby jak? Zrobić jej pranie mózgu ??

pozdrawiam
Arek

--
www.hipnoza.info - nauka hipnotyzowania

1. Data: 2005-04-21 17:22:09

Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-04-21 18:53, parwardigar rzecze:
> czy ozenilibyscie sie z kobieta, ktora jest swietna towarzyszka zycia, ale za
> to jest beznadziejna w seksie?

Nie. Nie. I jeszcze raz NIE.

Po trzykroć NIE i jeszcze raz NIE.

Udany seks to warunek KONIECZNY udanego związku.
Bez tego wszystko się posypie.

pozdrawiam
Arek

--
www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

1. Data: 2005-04-21 17:31:37

Od: "Kasia " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Arek <a...@e...net> napisał(a):

> Dnia 2005-04-21 19:03, Kasia rzecze:
>
> A może to jednak ona za mało się stara?

ale to on ma problem.

> Czyli? Jakieś wskazówki ?

no ja nie wiem co on lubi.

> Niby jak? Zrobić jej pranie mózgu ??

arek, malo wiesz o kobietach prawda?
na wiele kobiet dziala slowo. jesli mezczyzna powie ze wygladaja pieknie np.
w tym uczesaniu, ze maja piekne piersi, takie jedrne i ksztaltne, ze
uwielbiaja jej zapach, smak itd. to kobieta jest w stanie mu uwierzyc nawet
jesli nie jest za piekna. wiele kobiet bedzie sie starala zaprzeczac, ale
prawda jest taka ze kobity leca na mile slowka, choc nie zawsze.
ja np. polece, ale z rozsadkiem i potrafie odroznic prawde od glupiego
klamstwa powiedzianego tylko dlatego aby zaciagnac mnie do lozka. tak wiec
jesli kobieta ma brzydkie cycki, to nie mowcie jej ze ma piekne piersi jak
arbuzy bo sie wkurwi.

1. Data: 2005-04-21 17:39:22

Od: "ghostrider" <g...@r...gixxer.spammers.CLUB.org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to jest beznadziejna w seksie?
> on - 31 lat, ona 28 lat, mieszkaja ze soba od 5 lat.
>
> i bez wyglupow prosze bo powaznie pytam ;-)

nie zenic sie...

nawet jak bedzie dobrze - lepiej tego nie robic :p

chyba ze jest zajebiscie bogata i ladna... no i glupia ;>

ghostrider

1. Data: 2005-04-21 17:41:11

Od: "Wielki Kot" <napisz na gg 5042175 to się@ucieszę.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia "
> na wiele kobiet dziala slowo. jesli mezczyzna powie ze wygladaja pieknie
np. > w tym uczesaniu, ze maja piekne piersi, takie jedrne i ksztaltne

Sorry, a ja z tymi kajdankami wyjechałem...Sorry nie wiedziałem co
lubisz....My już tyle razy.. A ja nie wiedziałem;) Sorry
WK

1. Data: 2005-04-21 17:44:52

Od: "Wielki Kot" <napisz na gg 5042175 to się@ucieszę.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "> czy ozenilibyscie sie z kobieta, ktora jest swietna
towarzyszka zycia, ale za
> to jest beznadziejna w seksie?
> on - 31 lat, ona 28 lat, mieszkaja ze soba od 5 lat.

W wieku 35 lat będzie lepsza od Ciebie.One tak mają.Rozkręcaja się.
WK

1. Data: 2005-04-21 17:46:40

Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielki Kot napisał(a):

> W wieku 35 lat będzie lepsza od Ciebie.One tak mają.Rozkręcaja się.

Ty tutaj też? Nie ma mowy, z tej grupy wypierdalaj, albo zmień nick, w
przeciwnym wypadku ja ciebie do tego zmuszę...

--
To był Fioletowy Kot, który z chęcią nasra ci na płot.

GG: 7526231 www.fioletowykot.sympatia.pl fioletowykot[@]vp.pl

1. Data: 2005-04-21 17:48:49

Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-04-21 19:31, Kasia rzecze:
> ale to on ma problem.

Naprawdę tylko on?

> arek, malo wiesz o kobietach prawda?

A czymś się różnią od reszty ludzkości?

> na wiele kobiet dziala slowo.
> jesli mezczyzna powie ze wygladaja pieknie np.

To mu odpowie, że specjalnie tak tylko gada.

> w tym uczesaniu, ze maja piekne piersi, takie jedrne i ksztaltne,

Nie spotkałem jeszcze zakompleksionej kobiety, która uwierzyłaby
w jakikolwiek komplement i zmieniła krytyczne podejście do siebie.

> wiele kobiet bedzie sie starala zaprzeczac, ale
> prawda jest taka ze kobity leca na mile slowka, choc nie zawsze.

Lecą i owsze, ale dlatego, że je to mile łechce, a nie dlatego, że
zmieniają zdanie na temat swojego wyglądu.

> [...]
> jesli kobieta ma brzydkie cycki, to nie mowcie jej ze ma piekne piersi jak

No to jak zastosować Twoją radę jeżeli tych kształtnych jędrnych piersi,
ani smukłych ud, zgrabnej kibici itp. itd. po prostu nie ma, a kobieta
nie jest słodką idiotką?? :)

pozdrawiam
Arek

--
www.hipnoza.info - nauka hipnotyzowania

Czy to prawda????
W kwestii uzależnień
Jeśli masz zebrany materiał badawczy i nie wiesz jak go opracować, to dobrze trafiłeś !!!!!
PRACE BADAWCZE z psychologii i pedagogiki
tym razem ja pisze o pozycajch ksiazkowych