W kwestii uzależnień

1. Data: 2005-04-21 12:42:58

Temat: W kwestii uzależnień
Od: "wolim" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy uzależnienie od Usenetu jest ciężką chorobą?

--
/\/\\/\/

1. Data: 2005-04-21 13:57:33

Temat: Odp: W kwestii uzależnień
Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy uzależnienie od Usenetu jest ciężką chorobą?

- pod jakim względem? Uciążliwości objawów, trudności wyleczenia czy innym?

1. Data: 2005-04-21 14:11:03

Temat: Re: W kwestii uzależnień
Od: "Kasia " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

wolim <w...@i...pl> napisał(a):

> Czy uzależnienie od Usenetu jest ciężką chorobą?

nawet nie zdajesz se sprawy jak bardzo. staralam sie juz z tym skonczyc pare
razy, wytrzymywalam tydzien dwa i znow wracalam na lono grupy. kiedy nie
jestem na grupie odczowam dreszcze, mam goraczke, poce sie, nie wiem co ze
soba zrobic, ale zaraz po tym jak otrzymam zastrzyk w postaci naspisanego
posta od razu wracam do normalnosci.
jednak czuje jak mnie to wszystko wyniszcza, jak bardzo zmienia moja
osobowosc, popatrz na moje wypowiedzi, myslisz ze to ja pisze? nie, to moj
nalog przemawia przez to.
POMOZCIE MI Z TYM SKONCZYC!! DO KOGO MAM SIE UDAC??

:D

1. Data: 2005-04-21 14:27:15

Od: "Wielki Kot" <napisz na gg 5042175 to się@ucieszę.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia "
> [...]
> nalog przemawia przez to.
> POMOZCIE MI Z TYM SKONCZYC!! DO KOGO MAM SIE UDAC??

Mnie moja kobieta powiedziała wczoraj, żebym bez kwiatów nie wracał, bo ona
już nie może patrzeć jak ją zdradzam z Kachą na necie;) No i kupiłem ten
bukiet róż. Ciekawe na jak długo starczą te róże.
WK dawniej X

1. Data: 2005-04-21 14:43:40

Od: "Kasia " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielki Kot <napisz na gg 5042175 to się@ucieszę.pl> napisał(a):

> [...]
> już nie może patrzeć jak ją zdradzam z Kachą na necie;) No i kupiłem ten
> bukiet róż. Ciekawe na jak długo starczą te róże.

a dla mnie to nie kupujesz. dbasz o dziewczyne lepiej niz o kochanke? koniec
z nami!!

1. Data: 2005-04-21 15:20:11

Od: pawel <p...@m...ukradli.spamerzy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:

> POMOZCIE MI Z TYM SKONCZYC!! DO KOGO MAM SIE UDAC??

mamy Cie wszyscy do kf'a wrzucic?
musisz ladnie poprosic...

--
pawel

Przybylaś z głosami aniołów, by przypomnieć mi, kim jestem.
Przybylaś ze swiata Boga, by oswietlić moją twarz i kazać mi pamietać....

1. Data: 2005-04-21 15:25:04

Od: "Kasia " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

pawel <p...@m...ukradli.spamerzy.pl> napisał(a):

> mamy Cie wszyscy do kf'a wrzucic?

a to nie glupi pomysl, ale wiem jak bardzo mnie kochacie i ze nie zrobicie
tego.
> musisz ladnie poprosic...

ladnie prosze.

1. Data: 2005-04-21 15:43:33

Od: pawel <p...@m...ukradli.spamerzy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:

> ladnie prosze.

[TROLL DETECTED] [TARGET AIMING] [TARGET LOCKED] [ FIRE!!! ]
.--------------. .-------------. .-------------. .-------------.
| o | | | | | \ o / | | \`. | .'/ |
| /( )\ | | -- + -- | | --(+)-- | | -- PLONK -- |
|_____/_\______| | | | |_____/|\_____| |__/_'_|_'_\__|
'--------------' '-------------' '-------------' '-------------'

1. Data: 2005-04-21 15:45:38

Od: "Kasia " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

pawel <p...@m...ukradli.spamerzy.pl> napisał(a):

> [TROLL DETECTED] [TARGET AIMING] [TARGET LOCKED] [ FIRE!!! ]
> .--------------. .-------------. .-------------. .-------------.
> | o | | | | | \ o / | | \`. | .'/ |
> | /( )\ | | -- + -- | | --(+)-- | | -- PLONK -- |
> |_____/_\______| | | | |_____/|\_____| |__/_'_|_'_\__|
> '--------------' '-------------' '-------------' '-------------'

zarabiste to jest!

1. Data: 2005-04-21 16:11:39

Od: "Wielki Kot" <napisz na gg 5042175 to się@ucieszę.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia "
> a dla mnie to nie kupujesz. dbasz o dziewczyne lepiej niz o kochanke?
koniec
> z nami!!

Wróć! Proszę! Obiecuję nie zadawać się z innymi kocicami;) Póki siedzę przy
komputerku;)
WK

Jeśli masz zebrany materiał badawczy i nie wiesz jak go opracować, to dobrze trafiłeś !!!!!
PRACE BADAWCZE z psychologii i pedagogiki
tym razem ja pisze o pozycajch ksiazkowych
metoda łozanowa
ćwok