W kwestii uzależnień

1. Data: 2005-04-21 16:23:01

Temat: Re: W kwestii uzależnień
Od: "Kasia " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielki Kot <napisz na gg 5042175 to się@ucieszę.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Kasia "
> ona
> koniec
>
> Wróć! Proszę! Obiecuję nie zadawać się z innymi kocicami;) Póki siedzę przy
> komputerku;)

taka obietnice to se wsadz w ... <kasiu badz mila>.
mysle ze z naszego zwiazku nic nie bedzie, przykro mi, wiem ze cie ranie,
ale inaczej nie umiem, nie moge sie toba dzielic, mielismy byc razem, tylko
ty i ja, tyle razy mi to obiecywales, a ja wierzylam, czekalam, plakalam po
nocach ale mimo tego bylam przy tobie, bylam na kazde twoje zawolanie, ale
teraz mam juz dosc.
zegnaj.

:D

1. Data: 2005-04-21 16:40:21

Od: "Wielki Kot" <napisz na gg 5042175 to się@ucieszę.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> mysle ze z naszego zwiazku nic nie bedzie, przykro mi, wiem ze cie ranie,
> ale inaczej nie umiem, nie moge sie toba dzielic

Nie musisz się mną dzielić. Nie myśl tylko o ukrytych wielbicielkach za
monitorami. Pacz mi cały czas w oczy. Reszta ułoży się sama;) Zobaczysz
WK

1. Data: 2005-04-21 16:45:38

Od: "Kasia " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Nie musisz się mną dzielić. Nie myśl tylko o ukrytych wielbicielkach za
> monitorami. Pacz mi cały czas w oczy. Reszta ułoży się sama;) Zobaczysz

jak mam nie myslec jak wiem ze sa. za kogo ty mnie masz? koniec z nami i
tyle, nie blagaj, nie wroce do ciebie.
zreszta Bluzgacz powiedzial ze mnie przeleci /patrz post "Byla dziewczyna w
ciazy"/, wiec juz cie nie potrzebuje.

:D

1. Data: 2005-04-21 16:52:35

Od: "Wielki Kot" <napisz na gg 5042175 to się@ucieszę.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tyle, nie blagaj, nie wroce do ciebie.
> zreszta Bluzgacz powiedzial ze mnie przeleci

Chyba nie oddasz się takiemu osobnikowi???...No ale jeżeli masz taki
gust...To może i lepiej że odchodzisz..
WK

1. Data: 2005-04-21 16:56:44

Od: "Kasia " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> siedzę

> ranie,

> Chyba nie oddasz się takiemu osobnikowi???...

ja mu sie nie oddam on mnie wezmie sila:)
>No ale jeżeli masz taki
> gust...To może i lepiej że odchodzisz..

nie badz zazdrosny, to czyni cie slabym w moich oczach .

:D

1. Data: 2005-04-21 17:09:17

Od: "Wielki Kot" <napisz na gg 5042175 to się@ucieszę.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia "
> ja mu sie nie oddam on mnie wezmie sila:)
> nie badz zazdrosny, to czyni cie slabym w moich oczach .

A lubisz tak: (wyciąłem to z grupy humor niby)

Najpierw bierzesz ja z tyłu głowy i ciulasz o sciane (glowa oczywiscie )
jak juz troche sie dziewczyna zakreci (straci przytomnosc) to mozesz sie
do niej brac !!
Kurwa mac nie wiesz ? Spytaj sie ksiedza mamy oni ci pomoga a nie
bedziesz sie normalnych zdrowych ludzi o to pytal ...

1. Data: 2005-04-21 17:14:34

Od: "Kasia " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Najpierw bierzesz ja z tyłu głowy i ciulasz o sciane (glowa oczywiscie )
> jak juz troche sie dziewczyna zakreci (straci przytomnosc) to mozesz sie

nic z tych rzeczy, zadna przemoc na serio. tylko w ramach zabawy.

1. Data: 2005-04-21 17:34:14

Od: "Wielki Kot" <napisz na gg 5042175 to się@ucieszę.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia "

> nic z tych rzeczy, zadna przemoc na serio. tylko w ramach zabawy.

Rozumiem-łóżko z metalową ramą, kajdanki z futerkiem, a potem na Tobie
BLUZGACZ;)
wk

1. Data: 2005-04-21 17:42:33

Od: "Kasia " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielki Kot <napisz na gg 5042175 to się@ucieszę.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Kasia "

> Rozumiem-łóżko z metalową ramą, kajdanki z futerkiem, a potem na Tobie
> BLUZGACZ;)

kajdanki moga byc i bez futerka, lozko nie musi miec metalowej ramy, a n
amnie nie lezy bluzgacz tylko ja na bluzgaczu z batem w reku :D

1. Data: 2005-04-21 17:47:36

Od: "Wielki Kot" <napisz na gg 5042175 to się@ucieszę.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia "

> kajdanki moga byc i bez futerka, lozko nie musi miec metalowej ramy, a n
> amnie nie lezy bluzgacz tylko ja na bluzgaczu z batem w reku :D

Na miejscu Bluzgacza już bym uciekał...
WK

Jeśli masz zebrany materiał badawczy i nie wiesz jak go opracować, to dobrze trafiłeś !!!!!
PRACE BADAWCZE z psychologii i pedagogiki
tym razem ja pisze o pozycajch ksiazkowych
metoda łozanowa
ćwok