czy tecza jest pekna?

1. Data: 2003-02-26 13:02:56

Temat: czy tecza jest pekna?
Od: "Gandalf" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-02-26 15:53:11

Temat: Re: czy tecza jest pekna?
Od: "Krystyna" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Piekno, jak zresztą praktycznie wszystko, jest pojęciem subiektywnym.
Piękno w tęczy zobaczy osoba, która chce coś dostrzec w tymże właśnie
wytworze natury, która przygląda się światu, która go ocenia... Pozostałe
osoby wcale nie stwierdzą że tęcza jest brzydka - one po prostu nic nie
stwierdzą, zignorują tęczę, nie poświęcą swego czasu na przyglądnięcie się
tęczy.

Krystyna

p.s.
Tak, tęcza jest piękna :-)
A czy wiesz o tym, że każda tęcza jest podwójna?

1. Data: 2003-02-26 16:49:36

Od: "Gandalf" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna" <f...@p...onet.pl> wrote in message

> A czy wiesz o tym, że każda tęcza jest podwójna?
To znaczy? ;)

1. Data: 2003-02-26 16:51:25

Temat: Odp: czy tecza jest pekna?
Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna
> [...]
> stwierdzą, zignorują tęczę, nie poświęcą swego czasu na przyglądnięcie się

nie lubię tak odpowiadać na posty ale: zgadzam się :)

a od siebie dodam tylko tyle że co jak co, ale jednak nie spotkałam osoby
która by nie zadzierała z uśmiechem łebka w stronę nieba przeciętego
kolorową wstęgą :)

ale przyznam się że mnie samej nie pociągają jej kolory.. ani nic z tych
rzeczy o których myślałam w wieku wczesnoszkonym ale to.. jak się rozmazuje,
jak jest niewyraźna... niemądra (?)

papa

1. Data: 2003-02-26 16:57:46

Od: "tycztom" <t...@N...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

patrycja. wrote:

[ciach]

> nie lubię tak odpowiadać na posty ale: zgadzam się :)

[offtopicze]
Widzę, że 'antywirus' to nie tylko mnie się przyda :)

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-02-26 17:32:11

Od: "Marek N." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna" <f...@p...onet.pl> napisała:
> p.s.
> Tak, tęcza jest piękna :-)
> A czy wiesz o tym, że każda tęcza jest podwójna?

Wow!
Skąd ja to znam?
A wydawało się, że dyskusje dotyczą psychologii...

Jakiś czas temu przeczytałem z otwartymi ustami wywód Bachy na temat
bioklimatologii, teraz Krystyny o tęczy...
Hm...

Serdeczności z Lublina
Marek

1. Data: 2003-02-26 21:57:27

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Of course! There is no question! :)))
It's exquisite! :))))

Czarek

1. Data: 2003-02-27 13:46:08

Od: "kasia-kapuha" <k...@m...prof.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gandalf" <s...@p...fm> wrote in message
[cut]

to zalezy..dla optymisty wszystko jest piekne, dla pesymisty wszystko jest
do d...
ja jestem optymistka
pozdr
kapuha

1. Data: 2003-02-27 18:05:21

Od: "Krystyna" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej!

> To znaczy? ;)

Każda tęcza ma zawsze swoje odbicie lustrzane dlatego zamiast jednej, na
niebie zawsze są dwie o odwrotnie ułożonych kolorach. Jedna z nich jest
zazwyczaj dużo słabsza i stąd nie zauważa się jej.
Zajrzyj na ryskunek http://www.plfoto.com/zdjecia/30299.jpg to zobaczysz
sam o czym mówimy :-)

I od tej pory jak zobaczysz kiedyś tęczę - to wypatruj także tej drugiej.

Pozdr,
Krystyna

1. Data: 2003-02-27 21:33:31

Od: "Meadentia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kasia-kapuha

> to zalezy..dla optymisty wszystko jest piekne, dla pesymisty wszystko jest
> do d...

a znasz takich?:)
całkiem na tak, lub zupełnie nie?;)
nie wierze, że nawet największy smutas
nie uśmiecha się:) czasem do swoich myśli;)

mela
--
ja - zamknięta szczelnie w swej skorupie...
..pozdrawiam pozdrawiających UGD:)

Re: problemy sercowe
Recepta na szczęście.
Re: czy tecza jest piękna?