czy to Biały Jeleń?

1. Data: 2003-08-16 12:02:13

Temat: czy to Biały Jeleń?
Od: "tweetka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Doszłam do wniosku że muszę miec Białego Jelenia;), więc już od rano
dnia dzisiejszego wyruszyłam na polowanie. No i udało się po wielu próbach
wkońcu dopaść zwierzaka. Ale teraz mam problem, bo nie wiem czy to na prawdę
ON ;).
Pani zapoakowała mi to cudo w torebeczkę no i juz nawet tam nie zaglądałam z
tego szczęścia. Przychodze do domku rozpakowuje a tam:
1)mydełko bez opakowania, koloru mlecznego-a chyba czytałam że jest w
opakowaniu a kolorek ciemniutki powinien być;/
2)od frontu napisane na mydle: "mydło powszechne" firma: Barwa, 200g
3)z tyłu jest rysunek jakiegos zwierzaka ale moim zdaniem jest to wielbłąd a
nie jeleń

I juz sama nie wim co zakupiłam. Czy to jest mydło Biały Jeleń???

pzdr
tweetka

1. Data: 2003-08-16 12:56:52

Temat: Re: czy to Biały Jeleń?
Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweetka" <t...@w...pl> napisał
> [...]
> nie jeleń
>
> I juz sama nie wim co zakupiłam. Czy to jest mydło Biały Jeleń???

Hmm z tego co sie orientuje, to Bialy Jelen ma napis "Bialy Jelen" na
przezroczystym opakowaniu.. Mydlo mlecznobiale 1,50zl ;)

1. Data: 2003-08-16 14:35:26

Od: "Aleksandra" <m@_SPAM_libero.it> szukaj wiadomości tego autora

tweetka wrote:
[...]

zobacz sobie jak wyglada... --->

http://www.pollena.com.pl/nowosc.html

pozdrowienia,
Olka

1. Data: 2003-08-16 15:06:24

Od: "gutta" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie jeleń
>
> I juz sama nie wim co zakupiłam. Czy to jest mydło Biały Jeleń???

Jak z tego wynika, to nie jest Bialy Jelen, ale mniejsza o nazwe, czyli
producenta, wazne, ze jest napisane Mydlo powszechne. Wazne, że naturalne.
A ze biale? Niestety, chcac te mydelka uatrakcyjnic żeby utrzymac się na
rynku, ostatnio je wybielaja. Co prawda to i tak nic wobec wybielaczy,
barwnikow i chemii aromatyzujacej dodawanej aby otrzymac mydelko kosmetyczne,
jednak najlepiej jest kiedy produkt jest mozliwie najbardziej naturalny.
Mam tez wrazenie, ze to ciemniejsze ciut lepiej zmywalo tluszcz. Ale może
się myle.
To, które kupilas, na pewno dziala tak samo, jak Bialy Jelen, po prostu
inna wytwornia.
Pozdrawiam
gutta

1. Data: 2003-08-16 16:20:25

Od: "tweetka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to widze że Jelenia Białego nie upolowałam tylko podróbę jakąś, która
wygląda tak: http://www.barwa.com.pl/test/www/barwa.php?sid=1&pid
=117
Ale wydaje mi się że tez sie nada;) bo to chyba coś podobnego
pozdrawiam
tweetka

1. Data: 2003-08-16 18:06:09

Od: "gutta" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
=117
> Ale wydaje mi się że tez sie nada;) bo to chyba coś podobnego

Dlaczego podrobka? Przeciez pod nazwe sie nie podszywaja.
Mydla toaletowe tez robi wiele firm i sa rozne, pod roznymi nazwami.
Wlasnie zajrzalam do lazienki, mam takie samo, z wielbladem i takim
samym napisem. Spokojnie mozesz wiec uzywac, testowane na gutcie;))).
Zycze szybkich efektow :-)
gutta

1. Data: 2003-08-16 18:35:33

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweetka" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie jeleń
>
> I juz sama nie wim co zakupiłam. Czy to jest mydło Biały Jeleń???

a do czego używacie tego myd ła?
p.

1. Data: 2003-08-16 18:38:22

Od: "Królewna Fiona" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tweetka <t...@w...pl> napisał(a):

> Witam! Doszłam do wniosku że muszę miec Białego Jelenia;), więc już od rano
> dnia dzisiejszego wyruszyłam na polowanie.

Sorki że się wtrącam troche nie na temat, ale właściwie po co Ci to
mydło? Czy ma jakieś nowo odkryte właściwości kosmetyczne? Czy po prostu do
prania? Tak, z ciekawości pytam...

1. Data: 2003-08-16 18:39:44

Od: "tweetka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki wszystkim
tweetka

1. Data: 2003-08-16 18:51:11

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie jeleń
>
> I juz sama nie wim co zakupiłam. Czy to jest mydło Biały Jeleń???

widzialam to mydło w Intermarche ,za ok 2 zł.biały kolor.
a do czego to mydełko ,do mucia czy prania?
p.

krem do stóp
Sally Hansen
woda termalna iwostin
pokrzywka pokarmowa
tylko do dzieczyn wysyłających maile do firm kosmet.