czy to ciaza ? skoro nie bylo dni plodnych ?

1. Data: 2004-07-30 20:15:01

Temat: czy to ciaza ? skoro nie bylo dni plodnych ?
Od: "Adam GG" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam! lasce spoznia sie okres o 7 dni. dostala ostatnio 21 czerwca.
uprawialismy seks 11 lipca. wg moich wyliczen powinna miec dni plodne max.
do 8 lipca. co sie dzieje.czy jest szansa ze ona zaszla ?

pozdr

2. Data: 2004-07-30 20:22:46

Temat: Re: czy to ciaza ? skoro nie bylo dni plodnych ?
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 30 Jul 2004 22:15:01 +0200, Adam GG wrote:

> czy jest szansa ze ona zaszla ?

Jest.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

3. Data: 2004-07-30 21:17:46

Od: "Adam GG" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

chlopie ani w niej nie skonczylem, ani nie miala dni plodnych - nawet
pesymistycznie liczac dni plodne skonczyly sie 4 dni wczesnie.a przeciez w
obliczeniach tez jest margines

wiec ?

adam

4. Data: 2004-07-30 21:19:09

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiec ?
więc nadal odpowiedź brzmi: mogła zajść.

czemu zadajesz pytania skoro nie chcesz usłyszeć odpowiedzi

5. Data: 2004-07-30 21:32:43

Od: "Adam GG" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

% szans ?

6. Data: 2004-07-30 21:34:09

Od: "Adam GG" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

rozumujac twoim tokiem myslenia. powinienem juz miec 30 dzieci z 30
kobietami tak ? bo zawsze tak samo robilem od tylu lat
i nigdy nie bylo problemu.bo zawsze czulem kiedy koncze
do tego teraz przeliczylem dni plodne, wiec ?

?

7. Data: 2004-07-30 21:36:28

Od: "Mania" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

to ja się dołączę do pytania... chodzi o podobną tamatykę.
Jeśli śluz jest gęsty i ma słodkawy zapach, to wskazuje na dni płodne czy
nie?

8. Data: 2004-07-30 21:42:49

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> do tego teraz przeliczylem dni plodne, wiec ?

Wiec jest szansa! Rozumiesz? Myslisz ze zawsze konczy sie na jednej
owulacji, myslisz ze marginesy obejmuja 100% przypadkow????
Mozesz sobie "nie konczyc w niej" ale plemniki pojawiaja sie juz wczesniej w
wydzielinie.....

--
Norbert
www.zdjecianorberta.prv.pl

9. Data: 2004-07-30 21:54:35

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam GG" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

? bo zawsze tak samo robilem od tylu lat
> i nigdy nie bylo problemu

Do czasu:-))

>.bo zawsze czulem kiedy koncze
> do tego teraz przeliczylem dni plodne, wiec ?

Litości - co za sredniowiecze? Kalendarzyk przedmałzenski i stosunek
przerywany? Jak lubisz rzeczy ekstremalne to zacznij pływać z rekinami ale
poczytaj trochę o antykoncepcji. Dwie dosc zawodne metody anty nie dają
pewnosci takiej jak jedna w miarę pewna [ bo nie ma chyba 100% pewnych nie
licząc tabletki aspiryny trzymanej przez dziewczynę mocno między
kolanami]:-))

HaNkA

10. Data: 2004-07-30 22:03:27

Od: URSZULA <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adam GG napisał:

> chlopie ani w niej nie skonczylem, ani nie miala dni plodnych - nawet
> pesymistycznie liczac dni plodne skonczyly sie 4 dni wczesnie.a przeciez w
> obliczeniach tez jest margines
>
> wiec ?

więc odpowie ci mama 14 miesięcznej córeczki - ja tez miałam
teoretycznie dni niepłodne a oprócz tego użyliśmy prezerwatywy i kiedy
zaskoczona patrzyłam na lekarza który potwierdzał moje przypuszczenia
on stwierdził - no pani jest właśnie tym odstekiem procentów...
Takze za każdym razem ryzykujesz - nawet z tabletkami, prezerwatywami i
globulkami czy czymkolwiek innym. A nie daj boze z kalendarzykiem.
pozdrawiam i mimo wszystko zyczę żeby przypuszczenia sę nie potwierdziły
ulka

Co to moze byc?
Zgrzytanie zębami u niemowląt
Infekcje pęcherzyka żółciowego.