czy to hemoroidy?

11. Data: 2005-01-05 22:37:59

Temat: Re: czy to hemoroidy?
Od: "Bartas" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

http://bartekuss.fm.interia.pl/

właśnie opublikowałem zdjęcia, mam nadzieję że wyraźne

12. Data: 2005-01-06 00:15:12

Od: "draaa" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bartas" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
> http://bartekuss.fm.interia.pl/
>
> właśnie opublikowałem zdjęcia, mam nadzieję że wyraźne
>
> wygląda to na cystę pilonidalna
niestety leczenie tylko operacyjne zgłos sie szybko do chirurga
zabieg nie jest skomplikowany
wiecej informacji na priva

13. Data: 2005-01-06 08:51:24

Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławek SWP napisał
> To zrób zdjęcie i umieść na jakiejś www, później napisz posta żeby
jakiś
> lekarz to zobaczył ... Z tym że może trzeba będzie obfotografować
całą
> okolicę ;-)

Masz dar przekonywania, wiesz?
:)

pozdrawiam
Gosia

14. Data: 2005-01-06 09:30:26

Od: "Michał Buslik" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacek" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mam dokladnie to samo ! Tez nie wiem jak sie z tym uporac :(

od pewnego czasu Obcy robia implanty wlasnie w tej okolicy , stosuja nowe
techniki i stad to brakorobstwo
dawniej , gdy stosowali inny sprzet preferowali okolice karku i prawie nie
bylo sladu
jedyna rada to udac sie do hiponotyzera i wyjdzie jak na dloni ze mieliscie
obaj wizyte
implantu nie usuwac bo wdadza sie powiklania prowadzace do smierci

15. Data: 2005-01-06 12:22:53

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:criuf0$ju3$1@nemesis.news.tpi.pl
Od: MałGosia <g...@o...pl>
Było:
> Sławek SWP napisał
>
> Masz dar przekonywania, wiesz?
> :)

Taka praca ... Raz omal nie przekonałem Głównej Księgowej, że wszystkie
podatki może płacić raz na 3 miesiące <lol> a to mnie się poprzestawiało.
Dobrze że miała gdzie sprawdzić.

A wracając do tematu, facet co wstydzi się pokazać lekarzowi skórę niewiele
pod paskiem a nie wstydzi się pokazać dokładnie tego samego całemu światu
... no myślałem, że mając taki wybór poleci do lekarza, a on się chciał
upewnić czy powinien ;-)

Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

16. Data: 2005-01-06 22:20:30

Od: "Bartas" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pod paskiem a nie wstydzi się pokazać dokładnie tego samego całemu światu
> ... no myślałem, że mając taki wybór poleci do lekarza, a on się chciał

tam bym musiał pokazać twarz, a tu liczy się tylko schorzenie, tu jest
pokazane medycznie, u lekarza dochodzi jeszcze to że mnie zna - jest
różnica, co?

17. Data: 2005-01-07 09:30:23

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:crkd55$cok$1@nemesis.news.tpi.pl
Od: Bartas <b...@p...fm>
Było:

> tam bym musiał pokazać twarz, a tu liczy się tylko schorzenie, tu
> jest pokazane medycznie, u lekarza dochodzi jeszcze to że mnie
> zna - jest różnica, co?

No to całkiem poważnie życzę ci żebyś nie miał chorób umiejscowionych w
bardziej imtymnych miejscach.
Bo odwlekanie tak długo leczenia w przypadku chorób, które można złapać w
hotelu, na basenie, w publicznej toalecie i na tysiąc nnych sposobów to
gwarancja groźnych powikłań a nawet śmierci.

A jeśli chodzi o znajomego lekarza to proponuję zapisać się do innego, w
innej miejscowości albo dzielnicy. Zresztą lekarze nie patrzą na chorego jak
na człowieka tylko jak na problem, który trzeba rozwiązać. No chyba, że
dopadłeś lekarza podczas przyjęcia gdzieś prywatnie, wtedy oni patrzą
całkiem inaczej :D

Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

maslanka vs kefir
Cuchnace gazy
www.medbook.com.pl - jakie doświadczenia ?
Nerwica???? CHODZIAŻ JESTEM OSOBĄ wesołą??:>
NFZ statystycznie