czy to infekcja?

1. Data: 2004-01-25 22:56:56

Temat: czy to infekcja?
Od: sdh_h <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, zwracalem sie juz zapytalem na temat mojej dolegliwosci,ale nikt
nic nie napisal. dodam wiec moze torche wiecej danych:

od 3-4 dni bardzo zle samopoczucie, leze caly dzien w lozku. czasem bywa
lepiej. rano temperature 36,0 do wieczora rosnie do 37,2-3. zadnego
kataru, kaszlu itp. do lekarza juz jestem zapisany, tylko mam dosc dlugi
termin, a chcialbym wiedziec, jak moge sobie pomoc, no i czy ktos ma
jakas idee na temat przyczyny

pozdrawiam
sdh

2. Data: 2004-01-25 23:32:45

Temat: Re: czy to infekcja?
Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

my friend sdh_h ( s...@g...pl ) wrote :
>do lekarza juz jestem zapisany, tylko mam dosc dlugi
> termin, a chcialbym wiedziec, jak moge sobie pomoc, no i czy ktos ma
> jakas idee na temat przyczyny

Chodzi ci o lekarza rodzinnego? Do niego tak odlegly termin? To niemozliwe
(!) Chyba, ze z twojej przyczyny.

Wszystko zalezy od symptomów. Niekoniecznie infekcja.

Pzdr.
Iwona

3. Data: 2004-01-26 10:23:10

Od: "Kathrin" <v...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

"sdh_h" schrieb im Newsbeitrag
> od 3-4 dni bardzo zle samopoczucie, leze caly dzien w lozku. czasem bywa
> lepiej. rano temperature 36,0 do wieczora rosnie do 37,2-3. zadnego
> kataru, kaszlu itp.

Temperatura poranna jest nizsza od wieczornej poniewaz mierzona jest po
spoczynku. Gdy cialo jest w ruchu to jego temperatura rosnie.
Pozdrawiam
Kathrin

4. Data: 2004-01-26 11:32:08

Od: sdh_h <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kathrin wrote:

> Temperatura poranna jest nizsza od wieczornej poniewaz mierzona jest po
> spoczynku. Gdy cialo jest w ruchu to jego temperatura rosnie.
> Pozdrawiam
> Kathrin

ale 36? zawsze mi sie wydawalo, ze 36,6 to poprawna temp

5. Data: 2004-01-26 12:17:31

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

my friend Kathrin ( v...@g...net ) wrote :

> Temperatura poranna jest nizsza od wieczornej poniewaz mierzona jest po
> spoczynku. Gdy cialo jest w ruchu to jego temperatura rosnie.
> Pozdrawiam
> Kathrin

Zgadza sie, ale u "sdh_h" objawy IMHO odbiegaja od normalnosci.
Pzdr.
Iwona

6. Data: 2004-01-26 12:23:09

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

my friend sdh_h ( s...@g...pl ) wrote :

> ale 36? zawsze mi sie wydawalo, ze 36,6 to poprawna temp

36,6 nie jest sztywna miara.
Dla jednej osoby moze to byc 36, dla innej 36,8. + niewielkie wahania
dobowe.
Ale ty wyraznie zle sie czujesz (tak podajesz) od kilku dni i twoje zmiany
temperaturowe sa dosc rózne od dotychczasowych. Proponuje wizyte u lek.
rodz.
Pzdr.
Iwona

Cholecystektomia laparoskopwa - pytanie