czy to liszaj?

1. Data: 2004-11-24 19:01:52

Temat: czy to liszaj?
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

dermatologa mam dopiero za 3 tygodnie, a moze moge jakos sobie delikatnie
ulzyc?

otoz na skorze barku zrobilo mi sie zarozowione miejsce, b. szortkie - z
taka chropowata, sucha wrecz nienaturalnie skora. miejsce lekko swedzi. w
jaki sposob moge zalagodzic objawy swedzenia?

2. Data: 2004-11-24 20:18:08

Temat: Re: czy to liszaj?
Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

co2lr9$1u3p$...@m...aster.pl,
Ruua <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>:
> [...]
> - z taka chropowata, sucha wrecz nienaturalnie skora. miejsce lekko
> swedzi. w jaki sposob moge zalagodzic objawy swedzenia?

Nie dotykala tam jakas bizuteria, cos metalowego?

--
Robert

3. Data: 2004-11-24 20:26:19

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
wiadomości news:co2qam$5l3$1@opal.icpnet.pl...

> Nie dotykala tam jakas bizuteria, cos metalowego?

absolutnie nie:( nie jestem tez alergikiem. dotyka tylko ubranie (bluzka) i
tez nie jest ono zadne nowe.

liszaj nasunal mi sie, bo kiedys tez tak z niczego, z powietrza zrobilo mi
sie cos takiego pod kolanem, tylko bylo bardziej czerwone i lekarz okreslil
to wlasnie jako liszaj.

schorzenie to raczej nie zagraza memu zdrowiu:) denerwujace jest tylko to
swedzenie, a wizyta u lekarza odlegla, na prywatnego mnie nie stac obecnie.
i tak moge mowic o wielkim szczesciu, bo dostalam ostatni wolny numerek w
tym roku - rece opadaja z ta sluzba zdrowia:(

4. Data: 2004-11-24 20:45:44

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

co2qua$1ao0$...@m...aster.pl,
> [...]

> zrobilo mi sie cos takiego pod kolanem, tylko bylo bardziej czerwone
> i lekarz okreslil to wlasnie jako liszaj.

Pod kolanem to typowe miejsce dla reakcji alergicznych (czy to na barku jest
blisko pachy, podobne miejsce?), swedzenie tez za tym przemawia, ale to
tylko gdybanie.

> [...]
> nie stac obecnie. i tak moge mowic o wielkim szczesciu, bo dostalam
> ostatni wolny numerek w tym roku - rece opadaja z ta sluzba zdrowia:(

No popatrz, a w Poznaniu do dermatologa mozna z marszu (i to nie tylko
jednego, akurat dzis pytalem gdzie indziej).
Moze chociaz do swojego ogolnego?

--
Robert

5. Data: 2004-11-24 21:04:42

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
wiadomości news:co2rud$9q0$1@opal.icpnet.pl...

> Pod kolanem to typowe miejsce dla reakcji alergicznych (czy to na barku
jest
> blisko pachy, podobne miejsce?), swedzenie tez za tym przemawia, ale to
> tylko gdybanie.

to moje wtedy nie bylo alergiczne, przynajmniej lekarz nic na ten temat nie
mowil i dosc szybko po zastosowaniu jakiejs masci zniklo. ja jeszcze nigdy
na nic nie zareagowalam alergicznie, ale wiem, ze w tym przypadku nigdy nie
nalezy mowic nigdy:(

to, co mnie teraz swedzi, jest z przodu, dosc blisko pachy, ale z przodu
ciala, nad miejscem, gdzie sie zgina reka (z mojego opisu, to sama sie
zastanawiam, gdzie to mam:).

> No popatrz, a w Poznaniu do dermatologa mozna z marszu (i to nie tylko
> jednego, akurat dzis pytalem gdzie indziej).

a widzisz, ja "naleze" do placowek medycyny rodzinnej, jest ich w wwie ok. 6
i na te wszystkie placowki bylo tylko 1 mce na polowe grudnia.

> Moze chociaz do swojego ogolnego?

chyba tak zrobie...

6. Data: 2004-11-25 08:35:11

Od: "Monika" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

spróbuj szamponem NIZORAL posmaroać bezpośrednio, możesz kupić 1
saszetkę.Pozdrawiam.

łękotka
Poszukiwany dobry chirurg-plastyk
Kalms czy Persen?