czy to naturalne dla prawie sześciolatka

91. Data: 2006-04-22 18:25:28

Temat: Re: czy to naturalne dla prawie sześciolatka
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> czeste sikanie? pewno, ze niedobrze. cos sie dzieje w ukladzie
> moczowym (infekcja np)

Niezupełnie, znam przypadek, ze dziecko z pecherzem ma wszystko oki, ale
jak tylko sie czyms przejmie, albo zdenerwuje, to natychmiast musi isc
do ubikacji

--
Gosia

92. Data: 2006-04-22 19:31:31

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "zło?liwa"
<n...@u...to.interia.pl> mówiąc:

>Jakoś nie widziałam zaszczanych pierwszoklasistów z tendecją narastającą
>więc może bez przesadzania ? - to zostawmy ogrodnikom.

To ja z powrotem pod kamień wchodzę. Wszechobecność to wszak cecha
boska.

Agnieszka (czy ktoś o jakichś tendencjach narastających pisał?)
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

93. Data: 2006-04-22 20:38:31

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Apr 2006 19:39:52 +0200, Mermaind napisał(a):

> "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> wrote in message
> i mówię że takie
>
> Ale z tego co pisze np. Elżbieta wynika, że można jakoś to zorganizować, aby
> nie było konieczności automatycznego/bezwzględnego zakazu.

No, bo ja mam doświadczenia (niestety 2 złe) jedno z własnego dzieciństwa
gdy o mało co , bo pani mnie nie wypuściła. A drugie niestety z własnej
pracy. I naprawdę nie było to "nie możesz wyjść, bo nie". Tłumaczyłam coś
ważnego, dziecko zapytało czy może wyjść, ja zapytałam czy wytrzyma jeszcze
momencik, skończyłam tłumaczyć i go wypuściłam, niestety nie zdążył i
posikał się w drodze do łazienki. Gdybym wiedziała, że nie da rady to bym
go wtedy od razu puściła. :(
A poza tym teraz mam taki "przypadek" we własnym domu, wiem, że na pewno
nie wytrzyma i, że należy go wypuścić.

--
Elżbieta

94. Data: 2006-04-22 21:01:54

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:e2cls3$10sd$1@news.mm.pl...

> Jasne. Wychodzi na to, że obie z córką mamy od lat przewlekłą infekcję
> układu moczowego :>

i sikasz czesciej niz 45 min?

> Bo wychodzimy poza standardy jeśli chodzi o częstotliwość załatwiania się.
> Uspokoję Cię jednak, ponieważ poza infekcjami przyczyną takiego stanu
> rzeczy jest po prostu taka, a nie inna budowa (a ściślej - pojemność)
> pęcherza, o czym jako lekarz powinnaś wiedzieć.

i wiem, ze nie jest to normalne. pecherz moczowy moze sie dosyc
sporo rozciagnac.

iwon(k)a

95. Data: 2006-04-22 21:03:19

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitmik" <p...@o...pl> wrote in message
Iwon(k)a napisał(a):

> [...]

Niezupełnie, znam przypadek, ze dziecko z pecherzem ma wszystko oki, ale
jak tylko sie czyms przejmie, albo zdenerwuje, to natychmiast musi isc

zapewne, stres jest "moczapedny" jak najbarzdiej. jednak kiedy jest
adrenalinka pod kontrola to czesniej niz 45 min sie nie chodzi sikac.

iwon(k)a

96. Data: 2006-04-22 21:05:32

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a<i...@p...onet.pl>

> "Nixe" <n...@f...peel> wrote in message

> i sikasz czesciej niz 45 min?

i pewnie jeszcze nie w godzinach przerw między lekcjami - nie ma dla niej
nadziei :)

Ty naprawdę jesteś lekarką?

paweł

97. Data: 2006-04-22 21:05:57

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:e2clvl$1180$1@news.mm.pl...
>W wiadomości <news:e2c33h$i6i$1@news.onet.pl>

> A jeśli się nie ma pęcherza wypełnionego na komendę?

to sie nie sika. nie ma wiec problemu z zabriieniem sikania :)

> Albo po prostu wypełnia się on częściej, niż u innych ludzi?

czesniej sie wypalnia z rozniastych przyczyn, wystarczy sie napic
galon wody :)

> Serio - nie wiem, do czego zmierzasz, usprawiedliwiając zakaz wychodzenia
> do WC w momencie, gdy dziecku chce się siusiu.

niczego nie usprawidliwiam. powiedzialam jedynie, ze nie jest
normalnym sikanie czestsze niz 45 min (pomijam noworodki i
niemowleta) , a do do zakazy stwierdzilam, iz moze byl jakis
powod typu "naduzywanie" wychodzenia do ubikacji.

iwon(k)a

98. Data: 2006-04-22 21:07:14

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"niezbecki" <s...@l...po> wrote in message

> mówimy o wyduszaniu paru kropelek, czy o oddawaniu moczu, kiedy odczuwa
> się taką potrzebę?

mowimy i sikaniu na komende - na przerwnie.

> gdy mi się chce, to mi się chce, a gdy nie - nie
>
> gdybym musiał wstrzymywać do przerwy, odczuwałbym dyskomfort
> jako dziecko nigdy nie zetknąłem się z zakazem wychodzenia do toalety w
> czasie lekcji - i chwała moim nauczycielom

ja tez. ale nikt nie biegal jak dziki do ubikacji, dzialo sie
to bardzo sporadycznie.

iwon(k)a

99. Data: 2006-04-22 21:08:35

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i pewnie jeszcze nie w godzinach przerw między lekcjami - nie ma dla niej
> nadziei :)

alez nadzieja zawsz jest :))

> Ty naprawdę jesteś lekarką?

jestem dentysta.

iwon(k)a

100. Data: 2006-04-22 21:10:06

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zlośliwa" <n...@u...to.interia.pl> wrote in message

> W przedszkolach to norma. Tak samo jak "wspólne mycie rąk" przed
> posiłkami.
> Nie wyobrażam sobie żeby co 2 min po jednym dziecku latało do kibelka.

ano rzeczywiscie, Nixe sama kiedys w takim watku o
przedszkolach mowila wlasnie o takich komendach :)))
teraz juz sikac na komende sie nie da w tym watku.

iwon(k)a

Nawracające anginy u dziecka - co robic ?
Wakacje
[wawa raczej] kurs anielskiego dla 10-cio latki za granicą
Rozmówki z "Zerówki"
DZieci w bloku dla emerytów