czy to naturalne dla prawie sześciolatka

101. Data: 2006-04-22 21:11:29

Temat: Re: czy to naturalne dla prawie sześciolatka
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:e2cso6$1sqq$1@news.mm.pl...

> Tyle tylko, że przy standardowej prędkości jazdy takie miejsca w krajach
> cywilizowanych znajdują się circa co 10, góra 15 minut. Nie ma potrzeby
> trzymania moczu przez np. godzinę.

lekcja trwa 45 min. jesli dziecku sie zache siku na poczatku lekcji
zanczy, ze mogl sikac juz na przerwie. a jesli pod koniec bedzie zapewne to
10-15
min. wytrzyma do nastepnej.

iwon(k)a

102. Data: 2006-04-22 21:12:27

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:e2cuus$51j$1@news.mm.pl...

> I co? Rozciągnie im pęcherz? ;-)

a zebys wiedziala. jakos w nocy wstawac nie wstajesz do
sikania. mimo podobno malego Twojego pecherza :>

iwon(K)a

103. Data: 2006-04-22 21:14:48

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Apr 2006 16:11:29 -0500, Iwon(k)a napisał(a):

> lekcja trwa 45 min. jesli dziecku sie zache siku na poczatku lekcji
> zanczy, ze mogl sikac juz na przerwie.

No pewnie mógł, ale nie poszedł i co w związku z tym?? Nie puścić dla
zasady??
--
Elżbieta

104. Data: 2006-04-22 21:18:12

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elżbieta" <w...@p...onet.pl> wrote in message

> No pewnie mógł, ale nie poszedł i co w związku z tym?? Nie puścić dla
> zasady??

nie. nigdzie nie pisalam, ze jest to dobry pomysl. napisalam jedynie, ze
da sie wytrzymac 45 min, a czestsze sikanie nie jest normalne, no chyba, ze
po piwie :)

iwon(K)a

105. Data: 2006-04-22 21:19:24

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> writes:

> czeste sikanie? pewno, ze niedobrze. cos sie dzieje w ukladzie
> moczowym (infekcja np)

Co to jest "czeste"? Ja w szkole praktycznie w ogole nie chodzilem do
ubikacji. Primo, nie czulem potrzeby, secundo, brzydzilem sie. W sumie
przez 12 lat skorzystalem ze szkolnego kibla moze 12 razy.

MJ

106. Data: 2006-04-22 21:22:08

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Zanim się wypowiesz na jakiś temat, warto by się było z nim zaznajomić.

a czy stalo by Ci sie cos, gdybys mnie zaznajomila bez zlosliwosci?
nie potrafisz?

> W klasach I - III w PL nie ma przerw międzylekcyjnych od dobrych paru
> lat.

niekiedy czytam w watkach, iz sa. od czego to wiec zalezy?

iwon(k)a

107. Data: 2006-04-22 21:22:27

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> writes:

> Tyle tylko, że przy standardowej prędkości jazdy takie miejsca w
> krajach cywilizowanych znajdują się circa co 10, góra 15 minut. Nie ma
> potrzeby trzymania moczu przez np. godzinę.

Autobusy i tramwaje w Warszawie maja trasy ponadgodzinne. 8-)

MJ

108. Data: 2006-04-22 21:25:06

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message

> Co to jest "czeste"?

juz teraz nie pamietam dokladnej liczby, ale jest jakas srednia,
ktora uznaje sie za norme, zeby ustalic odchyly w ta czy w druga strone.
musialabym pewno pogrzebac teraz po internecie, bo ksiazek sprzed lat
nie mam.

iwon(k)a

109. Data: 2006-04-22 21:26:19

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> wrote in message

> Aha, a zakaz wychodzenia cudownie uleczy ten pęcherz i dziecku
> automagicznie przestanie się chcieć wychodzić. :->

zalezy czy sie mysli glowa czy inna czescia ciala, wtedy takie
wnioski wychodza spod palcy.

iwon(k)a

110. Data: 2006-04-22 21:27:45

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Iwon(k)a* napisał(a),a było to tak:

> nie. nigdzie nie pisalam, ze jest to dobry pomysl. napisalam jedynie, ze
> da sie wytrzymac 45 min, a czestsze sikanie nie jest normalne, no chyba, ze
> po piwie :)

ręce opadają ;/

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)
http://42.pl/u/hnl zdjęcia nowsze i nie tylko

Nawracające anginy u dziecka - co robic ?
Wakacje
[wawa raczej] kurs anielskiego dla 10-cio latki za granicą
Rozmówki z "Zerówki"
DZieci w bloku dla emerytów