czy to naturalne dla prawie sześciolatka

131. Data: 2006-04-23 08:12:09

Temat: Re: czy to naturalne dla prawie sześciolatka
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e2eb0p$jer$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

> "Zrozum, że są dzieci, które nie wytrzymają 45 min"

Nieno załamać się można :-/
"Dziecko nie wytrzyma 45 minut" nie jest tożsame z "Dziecko sika częściej
niż co 45 minut"

> plus nie wiem czy zauwazylas, ale w tym watku wlasnie o tym pisze, ze
> dziecko wysikane na przerwie

Ale nie wszystkie dzieci potrafią wysikać się na komendę na przerwie.

--
Nixe

132. Data: 2006-04-23 08:13:30

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e2ebmi$kk9$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

> "no i dobrze, dziecko wysikane w czasie przerwy musi cos miec
> nie w porzadku z pecherzem skoro musi isc na lekcji"

Ale to jedynie Ty w tym wątku założyłaś, że wszystkie dzieci są wysikane na
przerwie.
Nikt inny o tym nie pisał.
Miej więc pretensje do siebie, że znów jesteś niezrozumiana.

--
Nixe

133. Data: 2006-04-23 08:17:43

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e2e67p$835$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

> a zebys wiedziala. jakos w nocy wstawac nie wstajesz do
> sikania.

ROTFL. Masz szklaną kulę?
Rozczaruję Cię - wstaję nawet do 3 razy.
Zazwyczaj 2.
Przy okazji proponuję też douczyć się w kwestii zagęszczania moczu podczas
snu :>

--
Nixe

134. Data: 2006-04-23 08:18:46

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:2nirp11f1o.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl>
Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> pisze:

> Autobusy i tramwaje w Warszawie maja trasy ponadgodzinne. 8-)

I nie zatrzymują się po drodze?

--
Nixe

135. Data: 2006-04-23 11:18:22

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> a czy stalo by Ci sie cos, gdybys mnie zaznajomila bez zlosliwosci?
> nie potrafisz?

A interesuje Cię to? Po kategoryczności Twoich wypowiedzi - nie sądzę.

> niekiedy czytam w watkach, iz sa. od czego to wiec zalezy?

Nie ma przerw takich, jak były kiedyś: 45 minut lekcji, 10 przerwy,
kolejna lekcja. Teraz u maluchów wszystko zależy od nauczyciela - jak
widzi, że są zmęczone, ogladają krajobrazy za oknem, urzadzają
pielgrzymki do WC - zarządza przerwę. W niektórych szkołach nawet
dzwonki sa powyłączane w części dla nauczania początkowego.

Justyna
GG 6756000

136. Data: 2006-04-23 13:24:00

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Iwon\(k\)a"
<i...@p...onet.pl> mówiąc:

>zalezy czy sie mysli glowa czy inna czescia ciala, wtedy takie
>wnioski wychodza spod palcy.

:-> Jeju, no już dobrze, pasuję. To jak urywanie oczka misiu i robienie z niego
jojo...

Agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

137. Data: 2006-04-23 14:25:14

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:e2fc2o$14h$1@news.mm.pl...

> A pisałam gdzieś o sikaniu częściej niż co 45 minut?

ja pisalam.

> To jest normalne.
> Tak samo, jak to, że jeden ma duże uszy, a drugi małe. Jeden wąskie usta,
> a drugi szerokie.

i dlatego, u doroslych uwaza sie sikanie u doroslych czestsze niz 8 razy na
dobe
czy tez w nocy uwaza sie, za patologie?

> Owszem - u jednego rozciąga się więcej, u jednego mniej. Ten pierwszy po
> wypiciu większej ilości płynu wytrzyma 3 godziny.
> Ten drugi zaledwie pół.

nie pisze tutaj o sytuacji "po piwie".

> I proszę Cię - nie wmawiaj mi, że to nienormalne, bo w ten sposób
> podważysz opinie dwóch urologów. No chyba, że do tego właśnie zmierzasz,
> ale mnie pozostanie wtedy jedynie popukać się w czoło.

alez pukaj sie w czolo, prosze bardzo. nie szkodzi mi to na
serce :)

iwon(k)a

138. Data: 2006-04-23 14:26:39

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:e2fcdg$bl2$1@news.mm.pl...

> No właśnie. Dziecko nie sika na komendę na przerwie, bo nie ma czym sikać.
> Natomiast pęcherz wypełnia mu się po rozpoczęciu zajęć. I bywa tak, że nie
> wytrzyma do końca zajęć.

Nixe mam nadzieje, ze przeczytalas moje tu posty zanim wyskrobalas
tego tutaj. bo jesli tak, to zastanawia mnie fakt, po co napisals?

iwon(k)a

139. Data: 2006-04-23 14:26:42

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Apr 2006 16:18:12 -0500, Iwon(k)a napisał(a):

> "Elżbieta" <w...@p...onet.pl> wrote in message

> nie. nigdzie nie pisalam, ze jest to dobry pomysl. napisalam jedynie, ze
> da sie wytrzymac 45 min, a czestsze sikanie nie jest normalne, no chyba, ze
> po piwie :)

Pytałam Cię o coś innego. Założyłaś, że skoro chce mu się sikać na początku
lekcji, to mógł iść na przerwie, ale skoro na przerwie mu się nie chciało,
tylko zachciało się na początku lekcji to co należy zrobić?? Odpowiesz??

--
Elżbieta

140. Data: 2006-04-23 14:30:15

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"chomik" <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> wrote in message

> Przetłumaczę na polski , ponieważ jednak są tu osoby które nie znają tego
> języka, a nie wiem czy dobrze rozumie i uszanuj to na przyszłość
>
> Moczenie sie, powyzej 10-12 razy u dzieci w wieku przedszkolnym jest
> powszechne. Wielu dorosłych oddaje mocz 3-4 razy dziennie, i nie jest to
> niezwykle, ze miedzy oddawanie m moczu mija 8 godzin. Mała ilość dzieci
> poniżej 8 lat oddaje mocz 4 lub mniej razy dziennie.

zle przetlumaczylas, nie moczenie sie. moczenie sie jest patologia,
tutaj jest mowa o sikaniu. uritation znaczy _sikanie_ (oddawanie
moczu) co jest normalne :)

dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym sikaja _do_
10- 12 razy.

> I te parę zdań ma cię utwierdzić w tym, że masz rację?. Gdzie tu pisze to
> czego bronisz tak bardzo. Chodzi ci o zdanie " Mała ilość dzieci poniżej
> 8
> lat oddaje mocz 4 lub mniej razy dziennie".?

o rany, teraz mnie rece opadly i to z hukiem- przekonalam sie, ze
nie mam racji. czy ty umiesz jakos sensownie wyciagac wnioski z tego
co czytasz?

iwon(k)a

Nawracające anginy u dziecka - co robic ?
Wakacje
[wawa raczej] kurs anielskiego dla 10-cio latki za granicą
Rozmówki z "Zerówki"
DZieci w bloku dla emerytów