czy to naturalne dla prawie sześciolatka

141. Data: 2006-04-23 14:30:26

Temat: Re: czy to naturalne dla prawie sześciolatka
Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Apr 2006 17:34:02 -0500, Iwon(k)a napisał(a):

> plus nie wiem czy zauwazylas, ale w tym watku wlasnie o tym pisze, ze
> dziecko wysikane na przerwie nie ma naglej potrzeby w srodku
> lekcji znow biec do ubikacji.

Dobrze, ale przerwa nie równa się obowiązek sikania szczególnie wtedy gdy
się nie chce, nie czuje, że się chce.

--
Elżbieta

142. Data: 2006-04-23 14:31:48

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:e2fcvc$m9l$1@news.mm.pl...

> Ale to jedynie Ty w tym wątku założyłaś, że wszystkie dzieci są wysikane
> na przerwie.
> Nikt inny o tym nie pisał.
> Miej więc pretensje do siebie, że znów jesteś niezrozumiana.

jesli ktos pisze w odpowiedzi na ten post, w ktorym wyraznie
jest napisane cos innego, to chyba nie swiadzcy to o tym, ze ja
zle zrozumialam :))))
bo to ten post wywowal burze postow, a wlasnie w nim to
zalozenie napisalam. LOL

iwon(k)a

143. Data: 2006-04-23 14:33:26

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elżbieta" <w...@p...onet.pl> wrote in message

> Dobrze, ale przerwa nie równa się obowiązek sikania szczególnie wtedy gdy
> się nie chce, nie czuje, że się chce.

jasne, ze nie obowiazek. ale jesli nie wolno dziecku wyjsc
w czasie lekcji wtedy lepiej to zrobic na przerwie.

iwon(k)a

144. Data: 2006-04-23 14:35:52

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:e2fcj4$c3q$1@news.mm.pl...
>W wiadomości <news:e2e63c$7p8$1@news.onet.pl>

> Ty się normalnie na polityka nadajesz :-/

juz mi ktos mowil, ze moge byc prezydentem ;)))

> Owszem - w przedszkolach są wspólne wyjścia do ubikacji po to,
> by_ograniczyć_późniejsze bieganie pojedynczych dzieci.

i co _wtedy_ wolno? na komende, kazac dzieiom sikac?

> Ograniczyć, nie wyeliminować. Czyli oznacza to to, że jeśli jakieś ziecko
> nie zrobi siusiu podczas wspólnego wyjścia, to tak czy siak idzie się z
> nim potem idzie do WC, a nie każe czekać do kolejnego wyjścia.

moze pani tez chce ograniczyc do minimum wychodznie tym zakazem?

> Nigdy się nie dało.
> Nie wiem, skąd w ogóle przychodzi Ci do głowy, że gdy dzieci idą razem do
> WC, to_wszystkie_obowiązkowo powinny się wypróżnić.

z samego faktu, ze kaza im sikac wtedy kiedy nie chca, a Ty teraz tak
zaciekle
atakujesz sikanie na przerwie.

iwon(k)a

145. Data: 2006-04-23 14:37:16

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> A interesuje Cię to? Po kategoryczności Twoich wypowiedzi - nie sądzę.

i to usprawiedliwia Twoje zlosliwosci?

> Nie ma przerw takich, jak były kiedyś: 45 minut lekcji, 10 przerwy,
> kolejna lekcja. Teraz u maluchów wszystko zależy od nauczyciela - jak
> widzi, że są zmęczone, ogladają krajobrazy za oknem, urzadzają
> pielgrzymki do WC - zarządza przerwę. W niektórych szkołach nawet
> dzwonki sa powyłączane w części dla nauczania początkowego.

czyli przerwa moze byc nawet czesciej niz 45min? to nawet lepiej...

iwon(k)a

146. Data: 2006-04-23 14:37:53

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> wrote in message

> :-> Jeju, no już dobrze, pasuję. To jak urywanie oczka misiu i robienie z
> niego jojo...

koniecznie, schowaj tego misia...

iwon(K)a

147. Data: 2006-04-23 14:39:02

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytałam Cię o coś innego. Założyłaś, że skoro chce mu się sikać na
> początku
> lekcji, to mógł iść na przerwie, ale skoro na przerwie mu się nie chciało,
> tylko zachciało się na początku lekcji to co należy zrobić?? Odpowiesz??

przeciez odpowiedzialam.

iwon(k)a

148. Data: 2006-04-23 14:39:54

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:e2fd79$n7d$1@news.mm.pl...

> ROTFL. Masz szklaną kulę?
> Rozczaruję Cię - wstaję nawet do 3 razy.
> Zazwyczaj 2.
> Przy okazji proponuję też douczyć się w kwestii zagęszczania moczu podczas
> snu :>

to sobie poczytaj

http://glinki.com/?l=7p6k7n

douczysz sie moze :>

iwon(K)a

149. Data: 2006-04-23 14:49:25

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Apr 2006 09:33:26 -0500, Iwon(k)a napisał(a):

> jasne, ze nie obowiazek. ale jesli nie wolno dziecku wyjsc
> w czasie lekcji wtedy lepiej to zrobic na przerwie.

Ale dziecku _wolno_ wyjść w czasie lekcji.

--
Elżbieta

150. Data: 2006-04-23 14:53:23

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Apr 2006 09:39:02 -0500, Iwon(k)a napisał(a):

> przeciez odpowiedzialam.

To ja już sobie podaruję odpowiadanie czy pytanie Cię o cokolwiek bo i tak
się nie zrozumiemy.

--
Elżbieta

Nawracające anginy u dziecka - co robic ?
Wakacje
[wawa raczej] kurs anielskiego dla 10-cio latki za granicą
Rozmówki z "Zerówki"
DZieci w bloku dla emerytów