czy to oryginal?

1. Data: 2004-11-09 14:42:28

Temat: czy to oryginal?
Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
od jakiegos czasu "kusi " mnie allegro. Prosze powiedzcie czy owe perfumy sa
oryginalne, moze ktos zna tego sprzedawce?
ozdrawiam
Magda

1. Data: 2004-11-09 14:50:27

Temat: Re: czy to oryginal?
Od: "Margarett:\)\)" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MagdaK." <z...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> od jakiegos czasu "kusi " mnie allegro. Prosze powiedzcie czy owe perfumy
sa
> oryginalne, moze ktos zna tego sprzedawce?

oryginal? za 60zl?
:(
mysle, ze nikt nie zna tego sprzedawcy i nikt nie chce go poznac ;)

1. Data: 2004-11-09 14:53:45

Od: "Margarett:\)\)" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sa
> oryginalne, moze ktos zna tego sprzedawce?

zeby nie zostawiac Cie z niczym, prosze..

To jest oryginal (a przynajmniej ten sprzedawca jest znany z tego, ze
sprzedaje oryginaly.Jest wiarygodny).
Oryginaly ma takze gregorydek, testery 50ml-za 125zł.
Ale w cenie 60zł, 50ml kenzo..sama rozumiesz:)

1. Data: 2004-11-09 15:01:28

Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margarett:))" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> sprzedaje oryginaly.Jest wiarygodny).
> Oryginaly ma takze gregorydek, testery 50ml-za 125zł.
> Ale w cenie 60zł, 50ml kenzo..sama rozumiesz:)

Dzieki za odpowiedz. Szczerze mowiac tez tak sadzilam, jednak ludzac sie
zapytalam a Ty potwierdzilas moja czujnosc. Ach jakby bylo przyjemnie za 60
dych nabyc oryginal:)
Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2004-11-09 15:10:09

Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Margarett:))" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

Juz widze, nawet opakowanie rozni sie makiem...Kurcze tak robia te podroby
ze w pierwszej chwili czlowiek sie lapie, nie wspominam oczywiscie o cenie.
Jeszcze raz dzieki.

1. Data: 2004-11-09 15:11:45

Od: "Margaret" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki za odpowiedz. Szczerze mowiac tez tak sadzilam, jednak ludzac sie
> zapytalam a Ty potwierdzilas moja czujnosc. Ach jakby bylo przyjemnie za
> [...]

(wycinaj odpowiednio cytaty:) i zostawiaj wrotke tylko osoby, na ktorej post
odpowiadasz.

A co do oryginalow za 60zł, zdarzaja sie..tyle, ze nie w ilosciach
hurtowych, sprzedawanych po sztuk 100:). Sa to tak zwane"okazje" i jest to
to , co w allegro lubie najbardziej. Sa bowiem sytuacje, w ktorych ktos
zostaje obdarowany zapachem, ktory mu nie odpowiada..itp. W ten sposob
kupilam wylicytowana Stara Manie Armaniego- za 66zł (30ml), kenzo ca sent
beau z serii limitowanej , tez za 66zł, hot couture edp 60ml(ze 100ml)-za
56zł..wszystko to byly oryginaly. I zapach i opakowanie-zgadzaly sie.
Czasami mozna tez dorwac niedostepne juz perfumy jak np kenzo le tigre,
tocade rochas (tez u nas juz niedostepne) itp..zadna z osob sprzedajacych
jednak nie pisze, ze sa "orginalnie zapakowane";), ani nie ma hurtowni, sa
to pojedyncze sztuki. A, przypomnialo mi sie:), jeszcez Fabourg 24 50ml
mozna bylo dorwac za 89zł, komus bardzo zalezało na pieniadzach, a zapach
ten nie jest popularny, wobec tego cena musialabyc odpowiednio niska, by
ktos zakupil (nawiasem mowiac,osoba, ktora go kupila, tuz po tym go
odsprzedawałą,juz drozej, co jednak potwierdza moja teze, ze zapach ten
latwy w odbiorze nie jest;fakt odsprzedawania oczywiscie, a nie zwiekszonej
ceny)
pzd:)

1. Data: 2004-11-10 08:01:05

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz samo to, ze w polu "lokalizacja" gosc ma wpisane "..." by mnie
zniechecil do tej aukcji. No i maczek oczywiscie sie rozni.

Maja

Re: Avon w Warszawie
paznokcie akrylowe- gdzie w Krakowie???
Czy ktoś używał kosmetyków Sensique?