czy to są czółenka??

1. Data: 2006-03-11 12:38:37

Temat: czy to są czółenka??
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie, ratujcie!
Czy buty na wysokim obcasie (bardzo wysokim) w formie "listewki", zapinane
na paseczek wokół kostki można nazwać czółenkami?
Ja wiem, że to durny dylemat, ale proszę, pomóżcie :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2006-03-11 12:40:54

Temat: Re: czy to są czółenka??
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-03-11 13:38:37 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Kruszyzna* skreślił te oto słowa:

> Ludzie, ratujcie!
> Czy buty na wysokim obcasie (bardzo wysokim) w formie "listewki", zapinane
> na paseczek wokół kostki można nazwać czółenkami?
> Ja wiem, że to durny dylemat, ale proszę, pomóżcie :)

IMO nie.
Czółenka mają niższy obcas (no tu ewentualnie można by pojsc na odstepstwa,
choć firmowe dress cody na nie nie idą ;)), i nie mają zadnych paseczków
(tu nie ma odstępstw).

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

1. Data: 2006-03-11 12:42:53

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:duugce$4j1$1@inews.gazeta.pl>
Kruszyzna <k...@g...pl> pisze:

> Czy buty na wysokim obcasie (bardzo wysokim) w formie "listewki",
> zapinane na paseczek wokół kostki można nazwać czółenkami?

Chiba nie. Czółenka jak sama nazwa wskazuje, przypominają kształtem czółno
;-)

--
PozdrawiaM

1. Data: 2006-03-11 12:53:32

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to sobota, 11 marca 2006 13:40 użytkownik
Lia, sącząc kawkę, wyklepał:

> IMO nie.

A można je nazwać sandałami? A jeśli nie, to jak? :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2006-03-11 12:57:48

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-03-11 13:53:32 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Kruszyzna* skreślił te oto słowa:

> A można je nazwać sandałami? A jeśli nie, to jak? :)

Sandały to letnie, i mocno odkrywające stopę...
IMO jesli palce i pięta sa zasłoniete to nie sa to sandały.

Jakies zdjęcie by się przydało...

I czy one koniecznie muszą miec jakąs nazwę? ;)

1. Data: 2006-03-11 12:58:38

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to sobota, 11 marca 2006 13:42 użytkownik
Nixe, sącząc kawkę, wyklepał:

> Chiba nie. Czółenka jak sama nazwa wskazuje, przypominają kształtem czółno
> ;-)

No to jak? Półbuty to nie są (bo większość stopy jest odsłonięta, a przód
przykrywa właściwie tylko palce), sandały chyba też nie, bo czy można
nazwać sandałami coś na 10-cm obcasie? :-)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2006-03-11 13:01:02

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to sobota, 11 marca 2006 13:57 użytkownik
Lia, sącząc kawkę, wyklepał:

> Sandały to letnie, i mocno odkrywające stopę...
> IMO jesli palce i pięta sa zasłoniete to nie sa to sandały.

No to sandały mamy z głowy, pięta i palce są zasłonięte. Reszta stopy jest
odsłonięta, wokół kostki zapina się te butki na paseczek, a obcas ma
wysokość, bagatela, 10 cm :)

> Jakies zdjęcie by się przydało...

Ba, tylko jak je umieścić w sieci? :)

> I czy one koniecznie muszą miec jakąs nazwę? ;)

Nieeee, dla mnie są to po prostu eleganckie butki. Mam po prostu dylemat z
chwilowego braku większych problemów życiowych :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2006-03-11 13:03:05

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sat, 11 Mar 2006 13:38:37 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <k...@g...pl> i powiedziała:

> Ludzie, ratujcie!
> Czy buty na wysokim obcasie (bardzo wysokim) w formie "listewki", zapinane
> na paseczek wokół kostki można nazwać czółenkami?

Czółenka imo nie są związane z obcasem (czółenka na koturnie to też
czółenka). Ważny jest kształt, zabudowanie ze wszystkich stron i brak
klamerek, sznurowań czy pasków, typu:

http://www.allegro.pl/item89697825_wygodne_do_tanca_
czarne_skora_zobacz_.html

Rzut oka na Allegro pokazuje, że np. wedle niektórych espadryle
to czółenka :->

Zuzanka
*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2006-03-11 13:08:33

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to sobota, 11 marca 2006 14:03 użytkownik
Małgorzata Krzyżaniak, sącząc kawkę, wyklepał:

http://www.allegro.pl/item89697825_wygodne_do_tanca_
czarne_skora_zobacz_.html

Nie, nie, to nie takie, boki są odkryte. To są po prostu szpilki na obcasie
w kształcie "listewki" (wąski prostokąt) a nie typowego szpilkowego
"ołówka". Obcas ma 10 cm, zapinane na paseczek. Ot i trafił się dylemat,
jak nazwać to coś? Nie półbuty, nie sandały, nie czółenka... Szpilki po
prostu? Ale ten obcas nieołówkowy... :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2006-03-11 13:12:33

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-03-11 14:01:02 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach

www.voila.pl

> Nieeee, dla mnie są to po prostu eleganckie butki.

No to można porozważać o stopniu "eleganckosci" ;>

> Mam po prostu dylemat z
> chwilowego braku większych problemów życiowych :)

Aaaaa, no to nie trzeba się stresować, że się nie umie wymyślic nazwy :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

najstarszy zapach na rynku?
Własnie stuknęłam nosem o ścianę
objętość włosów
WIELKA PROŚBA