Re: czy to wlasciwy lekarz?

From: "Stokrotka" <o...@a...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: czy to wlasciwy lekarz?
Date: 15 Jan 2007 21:12:26 +0100

> Podobnie możnaby poradzić tobie. Zapewne w Internecie są ćwiczenia
> usprawniające pisanie według zasad ortografii. Jak i programy
> poprawiające "tfojom tfurczoś". Nie tylko zaoszczędzisz sobie różnych
> spraw, ale innym również

Pisanie w nowej ortografi ćwiczy sprawność umysłową.
Twoje trudności w czytaniu powyższego tekstu,
z tylko jednym błędem według tradycyjnej ortografi,
świadczy o twojej niezwykłej ociężałości umysłowej.
Popisz w nowej ortografi, a może pszestaniesz być zakutym łbem.

Zaś ćwiczenia ortograficzne są niestety stosowane ,
i zajmują wielu ludziom: dzieciom, nauczycielom, rodzicom
bardzo dużo cennego czasu. Ty tego czasu nie szanujesz, to też świadczy o
twojej zwykłej głupocie.

Reforma ortografi zaoszczędziła by wielu zmartwień, czasu i pieniędzy,
ale pszez debili w twoim stylu zacznie się po prostu z poślizgiem.

Jednak zapamiętaj: czym będziesz starszym
tym ci będzie się trudniej dostosować do nowej ortografi.
Ale to już zmartwienie nie moje, tylko twojego twardogłowego jaja na szyi,
bo głową to trudno nazwać.

(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
ktury ludzie ociężali umysłowo