czy to wlasciwy lekarz?

1. Data: 2007-01-13 20:57:03

Temat: czy to wlasciwy lekarz?
Od: "eusenet" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chciałbym cos zrobic ze swoją wymową, poprawić ją. Mianowicie mówię za
szybko, często mam wrażenie, że mówię niewyraźnie etc.Czy logopeda bedzie
wlasciwym specjalistą, który mi w tym pomorze?

Czy mogę tak zwyczajnie sie do takiego lekarza udać z ww. problemem czy też
lekarz o takiej specjalizacji nie będzie mi w stanie pomóc i powinienem
poszukać pomocy gdzie indziej (gdzie?)

dziękuje za pomoc
Piotr

2. Data: 2007-01-14 09:20:04

Temat: Re: czy to wlasciwy lekarz?
Od: "Limcha" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mogę tak zwyczajnie sie do takiego lekarza udać z ww. problemem czy
> też lekarz o takiej specjalizacji nie będzie mi w stanie pomóc i
> powinienem poszukać pomocy gdzie indziej (gdzie?)

Logopeda nie jest lekarzem, tylko magistrem. I on sie tym zajmuje, do
zwalniania mowy służy tzw. cyfrowy korektor mowy, który każdy logopeda
szanujący się powinien miec w gabinecie. Jeśli na tym poćwiczysz, twoja mowa
się zwolni. Skierowanie do logopedy otrzymasz od lekarza pierwszego
kontaktu.

3. Data: 2007-01-14 14:35:46

Od: "Ania M" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eusenet" <> napisał w wiadomości > Witam

> Chciałbym cos zrobic ze swoją wymową, poprawić ją. Mianowicie mówię za
> szybko, często mam wrażenie,

..może twój problem to giełkot? Szukaj spec. baubutologii...to logopeda
specjalizujący się w jąkaniu...z doświadczenia wiem, że najbardziej może
pomóc.
Avf

4. Data: 2007-01-14 14:36:37

Od: "Ania M" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

balbutolog:).. nie baubutolog

5. Data: 2007-01-14 15:16:59

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałbym cos zrobic ze swoją wymową, poprawić ją. Mianowicie mówię za
> szybko, często mam wrażenie, że mówię niewyraźnie etc.Czy logopeda bedzie
> wlasciwym specjalistą, który mi w tym pomorze?

Pewnie tak, ale z tego co piszesz , może wystarczyły by ci
ćwiczenia znalezione w internecie? Jest sporo stron o tej tematyce.
Zaoszczędzisz dużo ___czasu___ a także pieniędzy itp.

(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
ktury ludzie ociężali umysłowo

6. Data: 2007-01-14 15:45:24

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:365b.0000007a.45aa496a@newsgate.onet.pl...

> Pewnie tak, ale z tego co piszesz , może wystarczyły by ci
> ćwiczenia znalezione w internecie? Jest sporo stron o tej tematyce.
> Zaoszczędzisz dużo ___czasu___ a także pieniędzy itp.

Podobnie możnaby poradzić tobie. Zapewne w Internecie są ćwiczenia
usprawniające pisanie według zasad ortografii. Jak i programy
poprawiające "tfojom tfurczoś". Nie tylko zaoszczędzisz sobie różnych
spraw, ale innym również

7. Data: 2007-01-15 20:12:26

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> usprawniające pisanie według zasad ortografii. Jak i programy
> poprawiające "tfojom tfurczoś". Nie tylko zaoszczędzisz sobie różnych

Pisanie w nowej ortografi ćwiczy sprawność umysłową.
Twoje trudności w czytaniu powyższego tekstu,
z tylko jednym błędem według tradycyjnej ortografi,
świadczy o twojej niezwykłej ociężałości umysłowej.
Popisz w nowej ortografi, a może pszestaniesz być zakutym łbem.

Zaś ćwiczenia ortograficzne są niestety stosowane ,
i zajmują wielu ludziom: dzieciom, nauczycielom, rodzicom
bardzo dużo cennego czasu. Ty tego czasu nie szanujesz, to też świadczy o
twojej zwykłej głupocie.

Reforma ortografi zaoszczędziła by wielu zmartwień, czasu i pieniędzy,
ale pszez debili w twoim stylu zacznie się po prostu z poślizgiem.

Jednak zapamiętaj: czym będziesz starszym
tym ci będzie się trudniej dostosować do nowej ortografi.
Ale to już zmartwienie nie moje, tylko twojego twardogłowego jaja na szyi,
bo głową to trudno nazwać.

8. Data: 2007-01-15 21:41:08

Od: m...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka napisał(a):

> [...]
> tym ci będzie się trudniej dostosować do nowej ortografi.
> Ale to już zmartwienie nie moje, tylko twojego twardogłowego jaja na szyi,

No już teraz Irena-Stokrotko przesadziłaś. A tak poza tym to, co Ty
się cudzymi dziećmi martwisz?

9. Data: 2007-01-15 21:47:58

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15 Jan 2007 21:12:26 +0100, Stokrotka napisał(a):

> Pisanie w nowej ortografi ćwiczy sprawność umysłową.

Przeciwnie. Świadczy o głupocie, ignoranctwie i braku szacunku dla
czytającego. Wyobraź sobie, gdyby ktoś pisał do Ciebie list i zamiast
"Stokrotko" zwracał się do Ciebie "k..wo" bo tak byłoby mu wygodniej. Taka
sama sytuacja.

PS. Przepraszam za dosyc drastyczne porownanie, ale bardzo mnie zlosci brak
poszanowania dla ojczystego jezyka.

--
best regards,
scream (at)w.pl

10. Data: 2007-01-15 22:13:47

Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:4353.0000009c.45abe029@newsgate.onet.pl...

> Pisanie w nowej ortografi ćwiczy sprawność umysłową.
> Twoje trudności w czytaniu powyższego tekstu,
> z tylko jednym błędem według tradycyjnej ortografi,
> świadczy o twojej niezwykłej ociężałości umysłowej.

(...)

Odnoszenie sie zaś do innych z podobnym "wdziękiem" i kulturą, jak sama
wiesz z własnego doswiadczenia, moze skutkować spedzeniem nocy w pierdlu...
Ale widac za krótko było;-)

p47

Ciekaw jestem jak pojawiają się myśli w ludzkim mózgu
Chcę przeprosić
Chcę przeprosić.
Rozciągnięcie Achillesa przez ON.
siniak