Jasny stolec

1. Data: 2007-01-13 22:07:33

Temat: Jasny stolec
Od: "Mediv" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku tygodni mój stolec ma barwę bardzo jasno brązową. Kolor prawie
beżowy. Nie odczuwam żadnych objawow bólowych - ani ze strony trzustki ani
wątroby - jak przypuszczam tam może tkwić przyczyna. Moja dieta jest
standardowa.
Co to może być?

2. Data: 2007-01-13 23:50:28

Temat: Re: Jasny stolec
Od: Pawel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mediv wrote:

> [...]
> beżowy. Nie odczuwam żadnych objawow bólowych - ani ze strony trzustki ani
> wątroby - jak przypuszczam tam może tkwić przyczyna. Moja dieta jest

Gwarantuje ze to hipohondria.

3. Data: 2007-01-14 19:50:38

Od: Josef <j...@x...org> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 13 Jan 2007 23:07:33 +0100, Mediv wrote:

> [...]
> beżowy. Nie odczuwam żadnych objawow bólowych - ani ze strony trzustki ani
> wątroby - jak przypuszczam tam może tkwić przyczyna. Moja dieta jest

Czołem!

Może być spowodowane wyłącznie dietą, ale uwaga!

Jasny stolec może być wczesnym objawem raka pęcherzyka żółciowego
bądź przewodów żółciowych - brązowa barwa kału pochodzi bowiem od
barwników żółci. W przypadku zablokowania przewodów żółciowych
przez nowotwór kał jest właśnie kiepsko zabarwiony. Przy tym ważny
jest brak dolegliwości bólowych, w przypadku zablokowania
przewodów żółciowych przez złóg (kamień) boli jak cholera...

Gastrolog i porządnie dać się przebadać! Nie wpadaj w panikę, nie
piszę o tym co jest ale o tym, co może być!

Pozdrawiam!

Waldek

4. Data: 2007-01-15 08:26:27

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gwarantuje ze to hipohondria.
A co to takiego?

--
Krzysiek, EBP
Niektórzy mańkuci, co zostało stwierdzone naocznie, śpią w ubraniach jak

5. Data: 2007-01-15 14:38:18

Od: "JS" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Gastrolog i porządnie dać się przebadać! Nie wpadaj w panikę, nie
> piszę o tym co jest ale o tym, co może być!

Ja też miałem dzisiaj beżowy ale myslę że to dlatego że:
1. Piłem wczoraj nieco mleka
2. W sobotę byłem w Bydgoszczy
3. Myślę o Mirce i jestem ekstramalnie szczęśliwy :))

TK (JS)

4. Może jeszcze cos ale nie zauwazyłem co (codzienna porcja
zielonego grapefruita?)

6. Data: 2007-01-15 23:00:45

Od: La Luna <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Sun, 14 Jan 2007 20:50:38 +0100 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Josef, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> W przypadku zablokowania przewodów żółciowych
> przez nowotwór kał jest właśnie kiepsko zabarwiony.

Inna przyczyna zatkania pecherzyka zolciowego sa glisty ktore potrafia sie
do niego wcisnac.
To tez wartaloby sprawdzic.
Wogole przy pasozytach tez moze zdarzyc sie taki odbarwiony kal w kolorze
kredy niemalze.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

czy to wlasciwy lekarz?
Ciekaw jestem jak pojawiają się myśli w ludzkim mózgu
Chcę przeprosić
Chcę przeprosić.
Rozciągnięcie Achillesa przez ON.