Ciekaw jestem jak pojawiają się myśli w ludzkim mózgu

1. Data: 2007-01-13 20:52:39

Temat: Ciekaw jestem jak pojawiają się myśli w ludzkim mózgu
Od: "Abery" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ciekaw jestem jak pojawiają się myśli w ludzkim mózgu. Czy można
stworzyć w myślach coś, czego się nie zauważyło lub nie zrobiło?
Czy można stworzyć myśl z niczego?

2. Data: 2007-01-13 22:33:31

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Abery" <a...@g...com> napisał w wiadomości

> Ciekaw jestem jak pojawiają się myśli w ludzkim mózgu. Czy można
> stworzyć w myślach coś, czego się nie zauważyło lub nie zrobiło?
> Czy można stworzyć myśl z niczego?

Myślę, że nie jesteś pierwszym, który się nad tym zastanawia... I w dodatku
gorzej, powiem Ci, że o ile mi wiadomo, to nikt zbyt daleko w tych
rozważaniach nie doszedł. Znaczy, w rozważaniach może tak, ale w naukowych
dowodach...

M.

3. Data: 2007-01-14 14:25:19

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ..nikt zbyt daleko w tych rozważaniach nie doszedł.

No ale popatsz, są pewne "myśli" harakterystyczne dla horub.
Np. podobno ludzie z zapaleniem muzgu widzą często białe poruszające się
pszedmioty, np. śnieg, kturego faktycznie nie ma.
Więc skąd się wzięła ta myśl o śniegu ?
I jednak roważania na ten temat mają jakiś sens, i wymierną kożyść.

(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
ktury ludzie ociężali umysłowo

4. Data: 2007-01-15 09:41:13

Od: "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:365b.00000072.45aa3d4f@newsgate.onet.pl...

> [...]
> Więc skąd się wzięła ta myśl o śniegu ?
> I jednak roważania na ten temat mają jakiś sens, i wymierną kożyść.

Jezu, zęby bolą od czytania czegoś takiego

5. Data: 2007-01-15 10:04:18

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jezu, zęby bolą od czytania czegoś takiego

W końcu to grupa medyczna...
--
Krzysiek, EBP
Polska scena polityczna dzieli się na socjalistów pobożnych i socjalistów

6. Data: 2007-01-15 13:14:51

Od: "Mietek" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ale popatsz, są pewne "myśli" harakterystyczne dla horub.
> Np. podobno ludzie z zapaleniem muzgu widzą często białe poruszające się
> pszedmioty, np. śnieg, kturego faktycznie nie ma.

dodaję twoje listy do "niechcianych"
Tego nie da się czytać i merytorycznie i ortograficznie.

7. Data: 2007-01-15 22:37:16

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości
> No ale popatsz, są pewne "myśli" harakterystyczne dla horub.

a może horup? Pszeciesz po co sie zastanawjać czy ma być tak czy tak.
łatfjej się takie coś rozumje.

> (tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
> ktury ludzie ociężali umysłowo
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom.

A powiedz tak szczerze: zastanawiałaś się kiedyś, CO TO JEST ortografia,
DLACZEGO jest i dlaczego każdy język ją ma? Wiesz co, jak piszesz w taki
sposób, to tak jakbyś flagi narodowej używała jako ręcznika, a hymn
podśpiewywała na libacjach. Ja mam takie zdanie. I nawet jak masz do
powiedzenia coś mądrego to 99,9% osób z grupy nie zwraca na to uwagi, tylko
na to, że się głupio lansujesz, a niewiele Ci z tego wychodzi.

M.

8. Data: 2007-01-16 09:50:04

Temat: [OT]
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
> ktury ludzie ociężali umysłowo
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom.

Dostaje "spiecia mozgu" (zeby bylo n/t) czytajac te twoje bazgroly...wrrr.
Kobito opanuj sie juz, zejdz na ziemie!!!
...a tak w ogole, to znowu wylazlas mi z KF'a(?!)

9. Data: 2007-01-16 11:12:22

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a może horup? Pszeciesz po co sie zastanawjać czy ma być tak czy tak.
> łatfjej się takie coś rozumje.
NIE , zasady reformy - uproszczenia ortografi są dość precyzyjne.
Precyzyjnie określają zmany dotyczące "rz", "ch", "ó" i "-ii".
Nie precyzyjnie (ale tylko na razie nieprecyzyjnie) określają zmiany dotyczące
pisania kropki i pisowni łącznej i rozdzielnej.
Teksty pisane w nowej- uproszczonej ortografi zawierają od 7 do 15 razy mniej
odstępstw od tradycyjnej ortografi, niż teksty bez ą, ę, ś, ć, ń, ż, ź, ó, ł.
A to jakoś ludziom nie pszeszkadza. Dlaczego?

Bo do nieudacznictwa i ignoranctwa, jakim jest nieumiejęctność używania
komputera można się w Polsce pszyznać. Za to logika jest tępiona.
To ci Polska, snobistyczna, wspomagana pszez obce siły, głupota.

> A powiedz tak szczerze: zastanawiałaś się kiedyś, CO TO JEST ortografia,
Ortografia to zasady zapisu. Są potszebne i nie jestem wrogiem słownika.

> DLACZEGO jest i dlaczego każdy język ją ma?
Jest i nie jest.
Każdy wie, jak się czyta "sz" i jak się zapisuje dźwięk "sz".
A jednak mimo tej oczywistej zasady Rada Języka Polskiego dopuszcza
zamiast "sz" pisanie "sh", mnożąc wyjątki, podobnie z "cz", a nawet
z "ó" czytanego według Rady "o" (nazwa własna).
Więc gdzie ta ortografia?
Po prostu Rada Języka Polskiego już ją likwiduje.

Ortografia jest potszebna by alfabet pozostał alfabetem.
By zanki odpowiadały dźwiękom.
Nie jest tak np. w angielskim, i naszym zadaniem ,jest by nie dopuścić do
takiego bałaganu jaki jest w angielskim, i do bałaganu właśnie dąży obecna Rada
Języka Polskiego.

> Wiesz co, jak piszesz w taki
> sposób, to tak jakbyś flagi narodowej używała jako ręcznika, a hymn
> podśpiewywała na libacjach. Ja mam takie zdanie.
Z takim sposobem myślenia Polacy szybko wyginą,
bo nie będą mogli porozumieć się we własnym języku,
nie będą umieli pisać ani czytać, za to umrą śpiewając hymn,
a trumna będzie pszykryta biało czerwoną flagą.

> tylko
> na to, że się głupio lansujesz, a niewiele Ci z tego wychodzi.
Pożyjemy, zobaczymy.

10. Data: 2007-01-16 15:10:43

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie karmić trolla.