pominelam 2 tabl.z opakowania

1. Data: 2007-01-13 10:59:10

Temat: pominelam 2 tabl.z opakowania
Od: "maciejka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,biore tabletki antykon.juz dosc dlugo ale przy tym opakowaniu
pominelam az 2 tabletki,co nigdy wczesniej mi sie nie zdarzylo.Pierwsza
tabletke pominelam w 2 tyg.a druga w trzecim,ale dookonczylam
opakowanie i zrobilam przerwe.Na ulotce napisowano by w takim wypadku
skontaktowac sie z lekarzem,ja niestety nie mam narazie takiej
mozliwosci.wiec pytanie brzmi czy powinnam po tej 7 dniowej przerwie
zaczac brac normalnie kolejne opakowanie?czy moze poczekac do nastepnej
miesiaczki
Zgory dziekuje za szybka odpowiedz

2. Data: 2007-01-13 12:07:38

Temat: Re: pominelam 2 tabl.z opakowania
Od: "mamma" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maciejka" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
> mozliwosci.wiec pytanie brzmi czy powinnam po tej 7 dniowej przerwie
> zaczac brac normalnie kolejne opakowanie?czy moze poczekac do nastepnej

zdaje się że tak, możesz brać po 7 dniach dalej tabletki ale chyba ich
działanie nie będzie 100 procentowe jak w pierwszym miesiącu brania
tabletek.
Te zapomniane tabletki to jest ten 2% zachodzących w ciążę stosujących
antykoncepcję w tabletkach.
Gdybyś przerwała całkiem to byś musiała zaczać od nowa a tak masz jednak
c.d.
--
Serwis dla kobiet eKobieta.com
Forum dla kobiet http://ekobieta.com/forum

3. Data: 2007-01-13 12:42:42

Od: "bramka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pytanie brzmi czy powinnam po tej 7 dniowej przerwie
> zaczac brac normalnie kolejne opakowanie?

Tak, myślę, że najlepiej będzie jeżeli będziesz kontynuować i weźmiesz po
przerwie kolejne opakownie. Ale powinnaś się dodatkowo zabezpieczać.
pozdrawiam
bramka

4. Data: 2007-01-13 22:05:48

Od: "Łukasz" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pominelam az 2 tabletki,co nigdy wczesniej mi sie nie zdarzylo.Pierwsza
> tabletke pominelam w 2 tyg.a druga w trzecim,ale dookonczylam

W ogole nie powinnas robic przerwy tylko brac nastepne opakowanie i
dodatkowo przez tydzien sie zabezpieczac.

5. Data: 2007-01-14 20:50:17

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

maciejka <k...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> mozliwosci.wiec pytanie brzmi czy powinnam po tej 7 dniowej przerwie
> zaczac brac normalnie kolejne opakowanie?czy moze poczekac do nastepnej

Łukasz napisał najsensowniej. Jesli zrobilas przerwę, to 1 tydzień brania
tabletek dodatkowo się zabezpieczaj.Poprzedni cykl miałaś niezabezpieczony,
jeśli w tym czasie współżyłaś, to zrób test.

BTW - skąd wzięłaś opakowanie, że takich informacji nie było na ulotce?

pozdr.h.

Czy to prawda ?
Skierowanie na tomografię
Toksoplazmoza w ciąży a jednostki miary