Skierowanie na tomografię

1. Data: 2007-01-12 23:27:41

Temat: Skierowanie na tomografię
Od: "pan.ozdyn" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych grupowiczów!
Otóż mam pewien problem z uzyskaniem skierowania na tomografię
komputerową. Od 3 lat bezskutecznie leczę defekt przegrody nosowej u
miejscowego lekarza, przeszedłem dwie operacje co nie przyniosło
żadnych rezultatów, więc postanowiłem skonsultować się z
profesorem otolaryngologii. Profesor zalecił wykonanie tomografii.
Powiedział także, że skierowanie powinien wystawić mi lekarz
prowadzący.
I tutaj zaczyna się problem. Lekarz prowadzący mój przypadek od 3
lat odmówił wydania skierowania twierdząc, że nie widzi takiej
potrzeby.
Teraz mam pytanie. Jeżeli leczenie u tego lekarza od 3 lat nie
przynosi żadnych rezultatów, to czy istnieje jakaś metoda otrzymania
skierowania? Dodam, że dojazd dp Bydgoszczy po skierowanie byłby
bardzo uciążliwy. Jednym słowem czy instnieje sposób na zmuszenie
lekarza do wydania skierowania? Czy warto w takim przypadku
skonsultować się z rzecznikiem praw pacjenta?

pozdrawiam i proszę o pomoc

2. Data: 2007-01-13 09:51:18

Temat: Re: Skierowanie na tomografię
Od: "Marble" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pan.ozdyn" <p...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
>Otóż mam pewien problem z uzyskaniem skierowania na tomografię
>komputerową.

Ja swojego czasu mialem takie zawroty glowy, ze przewracalem sie na ulicy i
mi nie chcieli dac skierowania, musialem isc prywatnie. Twoim zadaniem jest
placic zdrowotne i nie dopominac sie o zadne swiadczenia.:(

3. Data: 2007-01-13 12:21:19

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>Teraz mam pytanie. Jeżeli leczenie u tego lekarza od 3 lat nie
>przynosi żadnych rezultatów, to czy istnieje jakaś metoda otrzymania

nie znaznaczyles, ale bezskutecznie 3 lata leczysz sie u laryngologa? to ja
najpierw bym zmienila lekarza, nie w ciemno, tylko popytac, poszukac
poleconego dobrego laryngologa. do niego skierowanie daje internista, moze
sie go uda namowic na tomografie rowniez, zeby do laryngologa isc z
kompletem badan.

4. Data: 2007-01-13 13:01:43

Temat: Re: Skierowanie na tomografi
Od: "Sztywna" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> poleconego dobrego laryngologa. do niego skierowanie daje internista, moze
> sie go uda namowic na tomografie rowniez, zeby do laryngologa isc z

Lekarz inetrnista nie może wysyawić takiego skierowania - bo nie ma do tego
uprawnień, takie skierowanie powinien wystawić laryngolog, i skietować na
wszelkie potrzebne badania. Ale jeżeli zamieżasz zmienić lekarza, to ten
nowy lekarz z jakim się skonsultujesz powinien wysłać cię na wszelkie
badania.

Toksoplazmoza w ciąży a jednostki miary
Problem z magnezem ale tym fizycznym
Zapalenie trzustki
hiperprolaktynemia czynnościowa - przyczyna?
18000 WBC