Czy to prawda ?

1. Data: 2007-01-13 10:13:04

Temat: Czy to prawda ?
Od: Fizzzi <fizzzi@NIE_DLA_SPAMU.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewien interneauta o pseodonimie Tabs na moje pytanie dotyczące
tolerancji na Klonazepam odpisał:

"..przy żadnej dawce tolerancja nie zatrzymuje sie...dzis wezmiesz jedna
za kazdym razem organizm sie uodparnia na dawkę wiec co jakis czas
musisz wziąc wiecej...w nieskończonośc ...aż dostaniesz zapaści
i...umrzesz ...wtedy tolerancja na lek sie skonczy...miłego brania..."

Tu znajdziesz wpis i ankiete.
https://talk.hyperreal.info/thread/12658;showvotes;n
ocount

Mam do Was pytanie, czy Tabs napisał prawdę ?

--
WWW: http://fizzzi.prv.pl
Fizzzi is Registered Linux User: 405773

2. Data: 2007-01-13 11:02:23

Temat: Re: Czy to prawda ?
Od: "Limcha" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukaj sobie jaka jest LD-50 dla tej substancji. Z pewnością to bardzo
wysokie dawki.

Skierowanie na tomografię
Toksoplazmoza w ciąży a jednostki miary
Problem z magnezem ale tym fizycznym
Zapalenie trzustki
hiperprolaktynemia czynnościowa - przyczyna?