Zapalenie trzustki

1. Data: 2007-01-12 19:41:29

Temat: Zapalenie trzustki
Od: "Michal" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wczoraj do szpitala trafił mój dziadek z ostrym zapaleniem trzustki,
jest na głodówce dostaje tylko kroplówkę. Środki przeciwbólowe
nie pomagały, dostaje leki narkotyczne (?). Miał wykonane USG. Lekarz
powiedział że może być potrzeba wykonania operacji wycięcia
części trzustki, czy ktoś się z Was orientuje po jakim czasie taką
operację się wykonuje? Macie może jakiś specjalistów, których
moglibyście polecić? Słyszałem o dobrym specjaliście z Łodzi
chyba Prof. Strzelczyk, posiada ktoś z Was numer do Niego najlepiej
komórkowy?

Pozdrawiam
Michał