zapalenie gardła/ problemy z zoladkiem - głupie pytanie....

1. Data: 2007-01-12 18:04:44

Temat: zapalenie gardła/ problemy z zoladkiem - głupie pytanie....
Od: Bezel <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
slyszalem taka opinie, ze przy zapaleni gardla oraz przy biegunce nie
wolno pic surowej wody.... ma to cos wspolnego z prawda? sorry za moze
troche glupi post, ale nie mam sie kogo zapytac, a w archiwum tez nic
nie znalazlem... a jako mlody czlowiek postanowilem rozwijac rowniez ten
zakres swojej wiedzy :D
pzdr

2. Data: 2007-01-12 18:06:34

Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pic surowej wody....

a co to na boga jest "surowa woda"?

Tomasz

3. Data: 2007-01-12 18:08:30

Od: Bezel <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz napisał(a):

> a co to na boga jest "surowa woda"?
> Tomasz

nieprzegotowana :-)

4. Data: 2007-01-12 18:08:59

Od: Bezel <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz napisał(a):

> a co to na boga jest "surowa woda"?
> Tomasz

nieprzegotowana (a przegotowana to najlepiej z herbatka :-)

5. Data: 2007-01-12 18:14:21

Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nieprzegotowana (a przegotowana to najlepiej z herbatka :-)

jezeli chodzi o nieprzegotowana z kaluzy, rzeki, jeziora tutez kranu (to
ostatnie z malymi wyjatkami) to zdecydowanie nie wskazane przy problemach z
zoladkiem i jak chcesz ich uniknac takze w kazdym innym przypadku; ale
"surowa" wode mineralna mozesz pic bez wahania :-)

Tomasz

6. Data: 2007-01-12 18:18:03

Od: Bezel <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bezel napisał(a):
> [...]
> troche glupi post, ale nie mam sie kogo zapytac, a w archiwum tez nic
> nie znalazlem... a jako mlody czlowiek postanowilem rozwijac rowniez ten

no wlasnie jak dzisiaj ze szkoly wracalem, to sie do takiej kaluzy
przyssalem, i teraz mnie brzuch boli.... ;-)
dzieki i pozdrawiam

Dziecko dwuletnie a chodzenie boso
cystoskopia - krakow- gdzie ?
Ginekolodzy w Szczecinie - zmowa?