18000 WBC

1. Data: 2007-01-12 18:37:05

Temat: 18000 WBC
Od: Rafał M <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Wczoraj wieczorem zaczelo mnie mdlic, dzisiaj rano zaczelo mi sie slabo
robic, i ciemno przed oczami, przyjechalo pogotowie,
(bolala mnie dolna polowa brzucha) + mdlosci, ale nie tak zeby niedalo
sie wytrzymac
temp wzrastala do 38, a teraz chyba mam 37,2
teraz mnie nie boli, tylko podczas ucisku
modlossci zaczyly sie gdy zjadlem torebke orzeszkow pistacjowyw i wloskich,
po mdlosciach - zjadlem jogurt, potem szproty w oleju, i potem jogurt
(bylem glodny)
-to bylo wczoraj, bole i mdlosci i ciemno zaczelo robic mi sie dzisiaj
rano, teraz bolu nie odczuwam

moje pytanie
czy to zatrucie (jakies mocniejsze) czy jednak wyrostek robaczkowy?
-lekarz powiedzial, ze to ocenic mozna dopiero po operacji

Bardzo dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam,
Rafal

2. Data: 2007-01-12 18:45:33

Temat: Re: 18000 WBC
Od: Rafał M <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał M wrote:
> [...]
> -lekarz powiedzial, ze to ocenic mozna dopiero po operacji
>
> Bardzo dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam,

tutaj znalazlem jeden artukul
http://forum.dr-kwasniewski.pl/index.php?PHPSESSID=9
a6c8f3e63d845af44508ce290b1ef0c&topic=445.msg2559

i to prawda od jakiegos czasu zywie sie glownie warzywami i owocami,
zboza, orzechy itp

3. Data: 2007-01-12 18:49:52

Od: Rafał M <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał M wrote:
> [...]
> -lekarz powiedzial, ze to ocenic mozna dopiero po operacji
>
> Bardzo dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam,

lekarz zalecila mi, abym nic niejadl do rana - w razie potrzeby operacji,
czy jesli boli to znaczy ze to jest ostre zapalenie?
prosze o rade, dziekuje i pozdrawiam,
Rafal

4. Data: 2007-01-12 18:58:25

Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> prosze o rade, dziekuje i pozdrawiam,

nic ci nie jest, zrob glodowke jak kazal lekarz, a potem zacznij sie
odzywiac jak czlowiek (zadne diety kwasniewskiego, czy orzechy ze szprotami
i jogurtem), na poczatek zacznij lepiej od czegos lekkostrawnego np. ryz na
mleku

... i nie zawracaj glowy lekarzom z pogotowia jak znowu sie czegos za
przeproszeniem nazresz, oni sa od ratowania zycia, a nie jezdzenia do
niestrawnosci :-/

Tomasz

5. Data: 2007-02-09 08:41:41

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> ... i nie zawracaj glowy lekarzom z pogotowia jak znowu sie czegos za
> przeproszeniem nazresz, oni sa od ratowania zycia, a nie jezdzenia do

Nie zgadzam się z Tobą. Rzadko, który lekarz wie na czym polega prawidłowe
odżywianie. Rzadko kiedy mówi o tym prawidłowym odżywianiu pacjentowi, a
jeżeli mówi, to tak enigmatycznie, że nic z tego nie wynika. A więc jak
wiedza lekarza na temat odżywiania będzie znacznie większa, a społeczeństwo
będzie z tej wiedzy od lekarza (a nie z "Życia na gorąco") korzystało, to
nawet każdy człowiek powinien zapłacić pogotowiu jak się za przeproszeniem
przeżarł. Ale to może za kilkadziesiąt lat... Na razie trzeba
"wykorzystywać" ogrom aparatury diagnostycznej, robić duży ruch w gabinetach
lekarskich, zabiegowych i w aptekach, bo społeczeństwo póki co jest chore
(specjalnie uogólniam).
Pozdrawiam Jurek M.

6. Data: 2007-02-09 11:57:17

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Sty, 19:37, Rafał M <r...@g...pl> wrote:
> [...]
> czy to zatrucie (jakies mocniejsze) czy jednak wyrostek robaczkowy?
> -lekarz powiedzial, ze to ocenic mozna dopiero po operacji

A ten temat Twojego wątku - 18 000 WBC? To jakaś pomyłka?
Czemu o tym nie wspominasz w wiadomości?
Taka liczba leukocytów, to nie żadne zatrucie, tylko raczej ewidentny
stan zapalny. Raczej bądź bardzo ostrożny, żeby się źle nie skończyło
(np.zapaleniem otrzewnej, nie daj Boże).

Pozdrawiam,
Maja

zapalenie gardła/ problemy z zoladkiem - głupie pytanie....
Dziecko dwuletnie a chodzenie boso
cystoskopia - krakow- gdzie ?
Ginekolodzy w Szczecinie - zmowa?
sepsa