czy to wlasciwy lekarz?

21. Data: 2007-01-17 22:20:04

Temat: Re: czy to wlasciwy lekarz?
Od: m...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka napisał(a):
> To jakieś obelgi bezsilnego pieniacza, niestety pozbawione argumentacji.
> Zacznij ćwiczyć , zaczniesz myśleć.
> Szklankę i piasek już mam nadzieję masz,
> to czego ci brakuje? Kawałka podłogi ?

Z tego co wypisujesz wynika, że pieniaczem jesteś właśnie Ty.

22. Data: 2007-01-17 22:32:38

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:563a.000000f0.45ae7afb@newsgate.onet.pl...

> Nie na temat ywoja odpowiedź.
> Najpier zacznij ćiwczyć (szklanki i piasek są łątwo dostępne).

A twoja z "poradami" powyzej, to na temat była? Naucz się na starość
jednego - nie dawaj rad, gdy cię o nie nie proszą!!!

> To jakieś obelgi bezsilnego pieniacza, niestety pozbawione
> argumentacji.
> Zacznij ćwiczyć , zaczniesz myśleć.
> Szklankę i piasek już mam nadzieję masz,
> to czego ci brakuje? Kawałka podłogi ?

A co cię to intertesuje, co mi brakuje? Czy prosił cię ktoś o poradę?
Nie rozumiesz, że jesteś za cienka?
Mało masz problemów z urzędami. Jesteś pieniaczką, zatrzymywaną przez
policję. Na podstawie tego co pisałaś (zaśmiecając grupę i próbujac
załatwiać poprzez internet, w swój stokrotkowy, nieudolny sposób swoje
prywatne problemy z prawem) zaprawdę bardziej do ciebie pasuje
określenie pieniacza, niz do mnie.

> NIE wygląda, jakbyś się tym interesował wiedziałbyś,
> że ustalona pisownia bardzo często odbiega od pisowni
> wynikającej z genezy słowa.

No i co z tego?

Z mojej strony EOT. Nawet jeśli nie zrozumiesz co to oznacza i będziesz
odpowiadała na ten post, to nie licz na moje reakcje. Zajmij się swoimi
problemami, zanim zaczniesz radzić innym. A masz ich duuuuużo

23. Data: 2007-01-18 01:53:05

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z tego co wypisujesz wynika, że pieniaczem jesteś właśnie Ty.
Czy pieniaczem jest według twej definicji każdy,
kto ma pamięć dłuższą niż pisany post ?

Bo ty na pewno nie pamiętasz nawet własnego popszedniego posta.
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
ktury ludzie ociężali umysłowo

24. Data: 2007-01-18 02:00:15

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A twoja z "poradami" powyzej, to na temat była?
Jak najbardziej.
Napisałeś :
> Domniemywany przez ciebie mój brak szacunku do czasu nijak nie
> daje się powiązać z głupotą.

więc podałam ci metodę jak czas zacząć szanować.

25. Data: 2007-01-18 07:59:45

Od: m...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka napisał(a):
> Czy pieniaczem jest według twej definicji każdy,
> kto ma pamięć dłuższą niż pisany post ?
>
> Bo ty na pewno nie pamiętasz nawet własnego popszedniego posta.

Czy to zanaczy Irena, że debilką nie jesteś, tylko tak udajesz?

26. Data: 2007-01-18 08:45:41

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie odpowiedziałaś na pytanie spamerko.
To właśnie typowe dla spamerstwa.

27. Data: 2007-01-18 09:15:35

Od: m...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka napisał(a):
> Nie odpowiedziałaś na pytanie spamerko.
> To właśnie typowe dla spamerstwa.

A ty odpowiedziałaś na moje pytanie? Nie używaj słów, których
znaczenia nie rozumiesz.

28. Data: 2007-01-18 11:10:01

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ty odpowiedziałaś na moje pytanie? Nie używaj słów, których
> znaczenia nie rozumiesz.

O jakim słowie piszesz?
Słowo "spamer" rozumiem lepiej od ciebie,
i z tego względu koniec dyskusji z tobą ,
bo nic do niej nie wnosisz.

29. Data: 2007-01-18 11:44:02

Od: m...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka napisał(a):

> O jakim słowie piszesz?
> Słowo "spamer" rozumiem lepiej od ciebie,
> i z tego względu koniec dyskusji z tobą ,
> bo nic do niej nie wnosisz.

Dyskusji na jaki temat? Czy uważasz, że twój bezsensowny bełkot
ktoś bierze na poważnie? Kobieta w twoim wieku nie powinna wypisywać
takich bzdur. Co mówisz dziecku (jeżeli je masz) kiedy przyniesie ze
szkoły jedynkę z dyktanda - że nauczycielka jest głupia? A może
już pozwałaś ją do sądu za znęcanie się nad dzieckiem. Nie
ośmieszaj się.

Ciekaw jestem jak pojawiają się myśli w ludzkim mózgu
Chcę przeprosić
Chcę przeprosić.
Rozciągnięcie Achillesa przez ON.
siniak